Song recommandation= Twice - More&More
London bridge is falling down, falling down. London bridge is falling down. Na na na na. *tak hafal part akhir tu sebabtu nyanyi na na na na huhu~*
Eh tiber pulak.
Sebaik sahaja aku habis memandikan minjun, aku membawa nya keluar. Kelihatan Hyunjae dan bomin sedang duduk di sebuah sofa.
"Hai Hyunjae, perkenalkan, minjun." Kata aku lalu mengeluarkan minjun yang aku sorok di belakang selama ini.
"AAAAAAAAAA!!! MAK ULAR!!! UUUUUU... TAKNAK TAKNAK!!! PERGI!!! TAK SUKA!!! AAAAAAA!!!" Dah macam histeria Hyunjae berteriak setelah melihat minjun. Apalah nasib minjun selalu dibuat begini.
"Weh, nah minjun. Kau settle lah dorang ni. Aku nak naik bilik." Kata aku lalu memberikan minjun kepada momo.
"Oky, thank you tolong mandikan." Kata momo.
"Welcome." Kata aku seraya mengatur langkah ke bilik tidur. Oky, bagi korang yang tertanya tanya kenapa aku ok jr walaupun baru break, actually, I'm not okay... I'm dying inside. Tapi aku cuba tak tunjuk depan sepupu aku. Or else, dorang akan pergi serang taehyun sekarang juga. Yes, they love me very much. Telefon bimbit dicapai. Terdapat mesej yang aku terima.
Bomin
Dia tak balas. Aku dah agak dah dia ni sengaja nak main prank kat aku. Aduih. Telefon pun aku tutup. Rambut aku ikat tinggi. Apalagi? Daripada buang masa lebih baik aku workout dulu.
--Magical Time Skip--
~7 tahun kemudian~
<Huhu>Aku dan bomin sudah selamat berkahwin. 3 tahun mengenal hati budi masing masing, 4 tahun bercinta. Tak sangka sampai juga di pelamin. Apa cerita Taehyun? Dia dah berkahwin dengan Luna dan mempunyai seorang anak lelaki. Hubungan aku dengan taehyun beransur reda. Aku dan bomin baru berkahwin sebentar tadi. Kami sekarang sedang mengemas barang.
"Chagiiiiii~" Panggil bomin dari ruang tamu.
"Ya." Kata aku keluar dari bilik lalu duduk di tempat sebelahnya. Rumah kami ialah rumah satu tingkat. Tapi besar.
"Emmmmmm... kalau oppa cakap ni chagi jangan marah ye." Kata bomin.
"Buat apa nak marah? Oppa cakap je lah." Kata aku.
"Emmmmm... oppa ingat nak buka kafe." Kata bomin.
"Laaa.. tu je pun. Buat apa nak marah pulak?" Kata aku.
"Tapi, rakan kongsi kafe tu nanti ialah ex oppa." Kata bomin.
"Gwencanha... saya tahu oppa setia." Kata aku.
"Chagi ada apa apa soalan?" Tanya bomin.
"Emmmm..."
"Pasal first night? Nanti kita buat." Kata bomin.
YOU ARE READING
(✔)It's Fate (Taehyun-TXT);malay°
Teen Fiction‼️⚠️ CRINGE WRITING ⚠️‼️ Bermula dari persahabatan zaman muda, hingga akhirnya ditemukan semula di sekolah menengah. Kehidupan bahagia bersama dengan rakannya amat dihargai. Namun... Kehadiran seseorang mengubah gula kepada garam. Dan hadir seseoran...