P-22 [IT'S FATE ; END]

135 15 4
                                    

Recommended song: TXT-Can't You See Me

Kabekushi... kebehooo... Janam janam janam secese na heda.  Kasem tahe kasem... bla bla bla bla bla bla... Naa keri kahe... kuch kuch hotta hei

Eh tibe plk india ni.

--Min-ah--

Ulang alik aku berlajan di ruang tamu. Kepala sedang kusut fikir pasal bomin. Apsal tak balik balik lagi nih? Haih... mesej? Dah banyak mesej. Call? Dah beratus kali. Dari pagi tadi hingga sekarang aku cuba call bomin. Jangan kata dia buat benda bodoh. Aish Min-ah! Kenapa fikir macam tu? Makin resah hati. Aku berdoa agar dia balik dalam keadaan selamat. Pintu kedengaran diketuk. Aku segera berlari melupakan aku sedang mengandung. Tiba tiba, aku tersungkur kerana terlanggar karpet. Sedar sedar, bahagian bawah dress rumah yang aku kenakan dah berlumuran darah. Aku meraung kesakitan.

"Arghhhhh!" Kata aku. Aku mengesot sambil menahan sakit. Tombol pintu aku capai perlahan. Terpapar lah wajah Taehyun. Wajah orang yang aku rindu. Tapi bukan itu yang menarik perhatian aku sekarang, terlihat dia sedang mendukung bomin yang dadanya seperti di potong. Seram aku nampak. Organ dalaman dia terdedah. Taehyun kelihatan panik dengan situasi sekarang. Kerana dia tahu bomin lebih parah dan harus cepat diselamatkan, dia membawa bomin ke kereta terlebih dahulu lalu berlari mendukung aku lagi. Laju saja keretanya memecut. Tak peduli lagi sekiranya kereta mahalnya itu dikotori dengan darah.

"Bomin..." kata aku menangis teresak esak.

--3 tahun kemudian--

Aku hanya berkurung sejak kematian bomin. Tak makan, tak mandi malah tak tidur. Hidup ku tidak tentu arah. Sungguh sadis. Tapi aku masih cukup waras. Aku tidak pernah melukai diri aku secara fizikal. Mungkin mental. Kerana aku paksa diri untuk berlapar. Mujur ada beberapa keping roti yang aku selalu simpan. 3 tahun aku berkurung.

"Min-ah, marilah turun. Chanmi cari kamu ni." Kata yeonjun.

"Ommaaaaa... omma dah bangun ke? Pakcik kata omma tidur. Lamanya omma tidur. Boleh tak omma bangun jumpa dengan Chanmi?" Kata anak berusia 3 tahun itu. Aku teringin melihat wajahnya. Tapi rasa bersalah menghalang aku. Omma jenis apa aku ni? Sedangkan masa malam dia menangis minta susu pun, bukan aku yang bangun. Malah yeonjun. Aku pun takleh brain sebenarnya macam mana si Yeonjun tu kasi budak ni susu?

"Yah Min-ah... cukup lah tu... bomin dah takda. Kita relakan je dia pergi." Kata yeonjun. Akhirnya aku mula menarik nafas panjang. Kumpul kekuatan dan terpapar lah wajah seorang anak kecil yang sangat comel. Muka dia... sama macam bomin. Mengalir deras air mataku melihat mukanya yang sungguh iras dengan bomin.

Choi Chanmi/3 tahun=

"Hm? Kenapa omma nangis? Omma tak happy ke tengok Chanmi?" Kata Chanmi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hm? Kenapa omma nangis? Omma tak happy ke tengok Chanmi?" Kata Chanmi.

Aku hanya menggeleng sambil tersenyum.

"Omma happy sangat dapat tengok muka Chanmi. Cantik betul kamu ni...." Kata aku meneliti mukanya sambil meletakkan tangan di pipi gebunya.

"..serupa dengan appa kamu." Kata aku.

"Omma, nak tengok gambar appa boleh?" Tanya Chanmi.

"Boleh. Jom ikut omma masuk bilik." Kata aku.

"No no no! Omma kena pergi makan dulu nanti baru kita tengok gambar appa. Faham?" Kata Chanmi.

"Arasseo." Kata aku tersenyum lalu menuruni anak tangga.

--Taehyun--

"Main hati hati tau!" Kata Taehyun.

"Okay appa!!!" Kata Hyuna.

Kami sedang bermain main di taman permainan.

"Ahh... mianhae aunty." Kata Taeguk setelah melanggar seseorang.

"Eh takpe. Taeguk kan?" Kata Min-ah.

"Iya. Macam mana aunty tahu nama saya?" Kata taeguk dengan perasaan terkejut.

"Aunty kenal lah appa kamu." Kata Min-ah.

--Min-ah--

Aku terlihat Taehyun datang mengahampiri kami

"Min-ah, perkenalkan, ni Taeguk dan ni pula Hyuna." Kata taehyun.

"Wow, pandai korang pilih nama. Taeguk ada Tae. Hyuna pulak nama gabungan Taehyun dengan Luna." Kata aku tersenyum manis.

"Terima kasih... siapa budak comel ni?" Katanya sambil menunduk untuk menjadi setinggi Chanmi.

"Anak saya. Nama dia Chanmi." Kata aku tersenyum.

--3 Tahun selepas--

Sorry suka skip . End dah kan... sooo... yeah... and, ingat tau. Jangan keluarkan dari library...

Aku dan Taehyun merancang untuk berkahwin. Rasanya ini yang dinamakan jodoh. Bak kata orang, kalau dah jodoh, tak kemana. 

Kami berdiri sambil paderi membacakan beberapa benda.

"Adakah cik Choi Min-ah, menerima Kang Taehyun sebagai penjaga makan dan minum?" Kata paderi tersebut.

Aku mengangguk lalu berkata, "Saya sudi menerima Kang Taehyun sebagai penjaga makan dan minum saya." Kata aku.

"Adakah anda, Kang Taehyun, sudi menerima Choi Min-ah sebagai wanita yang bakal menjadi ibu kepada anak Encik?" Kata paderi.

"Saya sudi menerima Choi Min-ah sebagai wanita yang bakal menjadi ibu kepada anak saya." Kata Taehyun lalu tersenyum ke arah aku.

"You may kiss now." Kata paderi. Kami memperdekat jarak antara kami sehingga bibir bercantum tanda kami sah menjadi suami isteri.

Aip I see you budak budak byunnn👀

Inilah yang dikatakan jodoh. Tak kira betapa jauh kita lari dari dia, tapi kalau sudah dia yang ditakdirkan untuk kita, lari lah hingga ke hujung dunia pun, hakikat tak akan dapat diubah. Kang Taehyun, It's Fate. Although we get upset with each other and you  cheated on me, semua tu hanya permainan takdir. I love you, my soulmate, Kang Taehyun.

Haa, akhirnya Min-ah un hidup lah bahagia dengan Taehyun. And dorang menatang satu lagi cahaya mata. Anak lelaki. Sekurangnya ada juga kawan Taeguk kan?

[_END_]

SEDIH NAK TINGGAL BUKU NIII!! But it's okay, akan ada special chapter nanti, seperti yang dijanjikan. Huhu~ for now, nak fokus pada cerita Funny apa tah... cite lucu GOT7... bye bye my sweetie readerssss!! Mari kita doa sesama untuk cerita ni jadi seberjaya Fake Nerdy yang sekarang sudah mencecah 460 read! Tak sabar nak tunggu read jadi 500... For the last time, author ucapkan,

Edit:
UwU guysss!!! Fake nerdy dah capai 2k lahhh tasaba nak tunggu 3k lah pulakk support tauu😘

Edit:
And yeahhh Fake Nerdy sekarang dah 4k!!! Tak sabar nak tunggu 5k pulakk!!

Edit:
WEH DAH 9K ILY SEMUA! Despite penulisan yang sangat kebudak-budakan. Hehe.

Also, thanks for 900 reads! Can't wait for 1k!!!

Edit:
Already 1k guysss!!! Waduh waduhhhhh makasihhhhh

#abaikantypo😢

(✔)It's Fate (Taehyun-TXT);malay°Where stories live. Discover now