Aipp jangan dengar dulu lagu kat atas tu, tunggu part dorang karaoke okayy?
"I dah tiba y'all!!!!!!!!!!!" Jerit beomgyu sambil terkinja kinja depan rumah.
Sah isap ganja budak ni
"Rogayah pun dah sampaiii!!!" Jerit areum.
"Woi, turn kau." Areum menyiku soobin.
"Nak cakap apa gila" soobin separuh berbisik.
"Binnie."
"Urmm.. soobinnie dah sampai..?" Soobin turut melambai lambaikan tangannya sambil terkinja seperti areum dan beomgyu.
Penangan dapat gf otak senget gitulah jadinya.
"NING KAI IN DA HOUSE YO!" Jerit hueningkai lalu berjalan seperti catwalk dan fliphair.
"Aku kena buat jugak eh?" Tanya Yeonjun.
"Pastu?" Jawab areum.
"Oh.. Okok... Njun arrived!" Kata Yeonjun sambil berlari dalam bulatan.
"I nak kena buat jugak ke...???" Tanya Siah, gf Yeonjun.
"Hadui cepatlaaaaa kitaorang dah penat posing ni"
Dorang actually dari tadi duk berdiri cam batu sambil posing sementara menunggu yang lain memperkenalkan diri.
"Ok, I try.. SIAH BUT ORANG PANGGIL SIAL IN YOUR AREA YO" Jerit siah sambil melompat lalu tangannya dibentukkan macam penyanyi rock selalu buat tuuu
"Not bad" Kata Jihu.
"WEH SAMPAI PUN KORANG" Min-ah berlari memeluk mereka.
"Sorry ah flight delay. Tu yang datang ngam ngam hari majlis tu." Kata Yeonjun melepaskan pelukan.
"Pasal takpa atau ada apa apa tu kena tanya Momo, kalau dia marah, kitaorang pun murka" Jawab Yihyun.
"Haah, majlis dia kan." Sampai Min-ah.
"Bro" Taehyun keluar lalu bersalaman gaya bapak bapak dengan Yeonjun.
"Masih boleh bertahan ke jadi laki budak ni?" Tanya Yeonjun.
"Bang, aku ada cili lebih ni bang." Kata Min-ah
"Amboi terus gangster" kata Yeonjun
"Hi njun!" Kata Jihu memeluk Yeonjun.
"Hiii lamo tok napok mu nge Yihyun (lama tak nampak kau dengan Yihyun)" Sapa Yeonjun.
Jihu melepaskan pelukan.
"Aku ado jah, tok kelik maso tu sebab takdok maso. Kijo banyok etek (Aku ada je, cuma tak balik masa tu sebab takde masa. Banyak kerja.)" Jawab Jihu.
"Dah, korang pergi masuk, mandi ke apa ke, get ready la.. pukul 1 majlis start, sekarang dah pukul 11." Kata Min-ah.
Sementara itu, Siah rancak berborak dengan Nayeon dan Yihyun.
"Okay, kau ada bilik tak untuk Siah?" Tanya Yeonjun kepada Jihu, kerana Jihu memang stay sini bukan macam yang lain, Min-ah ngan Yeonjun duk dekat KL, Momo ngan Nayeon kat Sabah. Jadi dia lebih tahu tentang rumah itu.
"Takdok, tapi dia tidur nge sek kito je la (takde, tapi dia tidur ngan kitaorang je la) " balas Jihu.
"Okay." Yeonjun berlalu pergi sambil memimpin tangan Siah.
"WOI BEG SAPA NAK BAWAK?" Jerit Hueningkai. Nampak ye struggle dia angkat beg sorang sorang.
"Kau!" Jawab Yeonjun, Siah, Min-ah, Taehyun, Areum, Soobin dan Beomgyu serentak.
YOU ARE READING
(✔)It's Fate (Taehyun-TXT);malay°
Teen Fiction‼️⚠️ CRINGE WRITING ⚠️‼️ Bermula dari persahabatan zaman muda, hingga akhirnya ditemukan semula di sekolah menengah. Kehidupan bahagia bersama dengan rakannya amat dihargai. Namun... Kehadiran seseorang mengubah gula kepada garam. Dan hadir seseoran...