Köszönöm

189 15 2
                                    

Talán még egy történetem befejezése sem hagyott akkora űrt bennem, mint a Rózsakoszorú. Számomra ez a történet egy egészen nagy lépés volt, borzasztóan régóta élt a fejem a történet, milliónyi változáson esett át mire megszületett ez a forma - és még most is mennyi finomításra lenne szüksége! 

A történetnek lesz folytatása. Nem tudom mikor, milyen cím alatt fog futni, vagy egyáltalán hogyan lesz felépítve, de egy olyan nyolcvan százalékos bizonyosággal nem ez lesz a végleges vég. Az alapok megvannak hozzá, tudom, hogy nagyjából milyen történet szálakon fog futni a dolog, de még szükségem van egy kis időre, hogy helyre tegyem az egészet és tudjam hogyan is akarok belekezdeni. Nem akarom elkapkodni, azt szeretném, hogy még jobb színvonalat hozhassak, mint ezzel. Bizonytalan vagyok, több tapasztalat is azt mutatja, hogy nem kellene neki esnem, de most már csak azért is fejjel megyek a falnak.

Ennek ellenére most sem hagyom ki az újdonságot. Nem olyan régen publikálásra került egy újabb írományom a Skyfall cím alatt. Egy kissé fantasy beütésű, rövid részekben megfogalmazott Chansung történet. Még egy-két apróbb finomítás vár rá, így az első rész július közepén fog kikerülni, viszont az előszó már olvasható. Remélem, ha belenézel, nem fog csalódást okozni.

Igaz, hogy ennek egy köszönet nyilvánításnak kellene lennie, mégsem hangzott el még egyetlen hálás szó sem. Pedig az vagyok, tényleg. Minden egyes szavazat, komment hálát kölcsönözz a szívembe bár sosem tudtam eléggé kifejezni mindezt. Nem tudnám úgy szavakba önteni szívem háláját, mint azt az olvasók megérdemelnék.

Köszönöm mindenkinek, aki elolvasta! Puszi a nózitokra és vigyázzatok magatokra, egymásra. Hallgasatok a szívetekre, akkor megtaláljátok a megfelelő útat - ahogy Hyunjin is megtalálta.

Rózsakoszorú [BEFEJEZETT]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora