قبل ما نبدأ في الفصل ، الصراحة التفاعل وحش جداً ومزعلني بناءاً علي التفاعل علي الفصل ده هحدد هنزل تاني ولا لا ، ومعلش للناس اللي بتتابعني وانا بحبكم والله و بقرأ جميع كومنتاتكم لأنكم فعلا بتقدروا تعبي في الفصل .
بقلم : يويو
الفصل الرابع :
ظلت تارا تدخل جميع المحلات وتشتري هذا وذاك ولكنها
بدأت تشعر بدوار بسيط مما جعلها تقرر العودة إلي
المنزل خوفاً من أن يسوء الوضع .
بقلم : يويو
************************************
في المنزل :
صعدت تارا غرفتها وأخذت شاور وغيرت ملابسها و بدأت
تشاهد الاشياء التي احضرتها وتضعها في دولابها .تارا لنفسها : اكيد الدوخة دي واللي أنا حاسه بيه ده هو اللي كان السبب في أن الدكتورة مترضاش تديني حقنة النهارده ، عشان كده جسمي مكنش مستعد .
فجأة شعرت تارا بالدوار يزداد ورغبة شديدة في التقيؤ جرت علي الحمام مسرعة ، وظلت تتقيئ .
خرجت من الحمام وهي تشعر بإلم في معدتها بدأ يزداد .
تارا بتعب : مش قادرة ، أنا دايخة اووي وبطني كمان بتوجعني اووي ، وادهم لما كلمته في المول قالي أنه هيضطر يبات في الشركة النهارده بسبب الشغل اللي اتراكم عليه ، اعمل ايه ياربي دلوقتي ......!
وقفت تارا أمام غرفتها ونادت علي الخادمة الخاصة بها التي احضرها ادهم لها لتكون مساعده لها هي منفصلة عن باقي المنزل .
الخادمة وتدعي آمنة : نعم ياهانم .
تارا بتعب : معلشي يا امنه هاتيلي حاجه حادقة وسندوتش بس ميكونش بانية هاتيلي جبنة رومي .
امنه بإستغراب : بس أنتِ ياهانم طول عمرك بتحبي البانية .
تارا بأشمزاز : لا اوعي تجيبيلي بانية بيبقي ريحته مش حلوة .
امنه بتعجب فرح : معقول يكون حصل المراد ياست هانم ؟
تارا بتعجب وسرحان لنفسها : لا بس أنا كنت عند الدكتورة النهارده لو كنت حامل كانت قالت .....!
تارا بحزن : لأ للأسف يا امنه مفيش حاجه من دي .
امنه بإصرار : بس أنا متأكدة يا هانم .
تارا بحزن : مش مهم الكلام ده يا امنه دلوقتي روحي بس هاتيلي اكل عشان جعانه .
بقلم : يويو
************************************
بعد وقت قليل :كانت امنه قد أحضرت الطعام لتارا وتناولته بنهم ، ثم قامت تارا بنده امنه مرة أخري .
امنه بتعجب : نعم ياهانم .
أنت تقرأ
لم يعد لي........! ( مكتملة )
Romanceبقلم : يويو تارا بصوت مبحوح يحمل الوجع : انا تارا يا ادهم . دق قلب ادهم بشده ولكن عاد لطبيعته : أيوة يعني عايزة ايه ........؟ لم تتمالك تارا نفسها وبكت : أنا محتجالك ، انت فين.......! ادهم بضيق وعنف : مش فاضي ولو...