الفصل الخامس و عشرون :
في القاهره :
في فيلا الكيلاني :
محمود بتوتر و قلق : ادهم انت هتهبب ايه ؟
ادهم بإبتسامه خبث : ولا حاجه ، هبقي اكلمك تاني .
محمود بخوف : ادهم ادهم ........!
بقلم : يويو
ولكن انقطع الاتصال .
محمود بخوف : ناوي علي ايه يا ادهم ؟ خايف بدل ما تكحلها تعميها يابني ........!
بقلم : يويو
************************************
في شرم الشيخ :
في فيلا ادهم :
بقلم : يويو
تحرك ادهم بنشاط وحيوية إلي أحدي الغرف ، دخل دون أن يدق الباب ، نظر بتهكم لأحمد النائم ثم ذهب إلي جانبه واخذ كوب الماء من فوق الكومود وافرغه علي وجه احمد .
قام احمد بفزع : بنغرق بنغرق يا ادهم حصل تسونامي ......!
لم يستطع ادهم كبح ضحكاته العاليه لينظر له احمد بتعجب ، سرعان ما تحول إلي غضب عندما فهم ما قام به .
بقلم : يويو
نظر له احمد بغيظ وغضب : انت لو مربي بقرة مش هتصحيها كده ، ايه اللي جري علي الصبح ؟
نظر له ادهم بخبث ثم ذهب ليجلس علي مقعد ما ووضع قدم فوق الأخري وقال له بنبرة خبث : أنا عايزك تشوفلي مكان بعيد عن الناس ويكون منعزل ومتطوح ........!
بقلم : يويو
نظر له احمد بصدمه : معقول يا ادهم ؟ بعد كل ده تطلع تاجر مخدرات ؟ أنا عمري ما توقعت منك كده ده انت بتصلي وعارف ربنا .
قام ادهم من مكانه بسرعه و رمي احمد بمخده صغيره .
ادهم بضيق : تصدق انك عيل فصيل وضيعت لحظه الشر اللي كنت عاملها .
بقلم : يويو
احمد بعدم فهم : أنا مش فاهم حاجه .......!
نظر له ادهم بقهقه : كنت هستغرب لو كنت فهمت .
احمد بتركيز : انت بس فهمني وهتلاقيني لبلب معاك .
ادهم بخبث : بص أنا عايز مكان بعيد عشان هخطف تارا عشان احكيلها كل حاجه ، ها فهمت حاجه ؟
احمد بثقه : عيب عليك ، مفهمتش حرف ......!
بقلم : يويو
ادهم وهو يضربه : قوم يلا من هنا أنا غلطان اني حكيت لعيل زيك عن أفكاري ......!
بقلم : يويو
************************************
أنت تقرأ
لم يعد لي........! ( مكتملة )
Romanceبقلم : يويو تارا بصوت مبحوح يحمل الوجع : انا تارا يا ادهم . دق قلب ادهم بشده ولكن عاد لطبيعته : أيوة يعني عايزة ايه ........؟ لم تتمالك تارا نفسها وبكت : أنا محتجالك ، انت فين.......! ادهم بضيق وعنف : مش فاضي ولو...