ÖNCELİKLE KİTABIMA ŞANS VERDİĞİNİZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER ✨
İLK BÖLÜMLERİ KISA YAZDIM. AMA İLERLEYEN BÖLÜMLERDE UZUN UZUN YAZMAYA BAŞLAYACAĞIM İYİ OKUMALAR ✨
Herkes başladığı tarihi yazabilir mi?OY VERMEYİ UNUTMAYIN
MEDYA:MELİSA YALÇIN
🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻
Yeni bir güne daha başlarken içimdeki burukluk beni çaresizliğe itiyordu. Annem ve babam trafik kazasında hayatlarını kaybettiğinde anladim ki dünya o kadar masum bir yer değilmiş. İnsanlar doğar büyük ve ölür. Bazı insanlar doğar büyür acı çeker ve ölür. İşte bizim farkımızda buydu diğer insanlardan. Biz derken ben ve çocukluktan beri yanımda olan her acıma şahit olan ayça oda annesiz ve babasız büyümüştü acımız ortaktı. İşte benim ve aycanin acı hikayesi.
"melisa melisaaaaa kalk artık sabah oldu" aycanin cırtlak sesini duyunca ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Bağırısi insanda büyük etki bırakıyordu. İstemsizce yataktan kalkarken uzun saçlarımı tepemde bağladım. Banyoya doğru giderken burnuma yanık kokusu geliyordu "yine ne yaktinnn" dememle kafama terlik yemem bir oldu. "ha ha ha çok komikti bir daha olmasın" diyen ayça ya bakarak kıkırdadim.
Kahvaltımı yapip hemen iş görüşmesine gitmem lazımdı malum 4 senelik hemşirelik okudum ve hala iş bulamadım. Ayca ise okulu bırakmışti bi restoratda garsonluk yapıyordu. "ben iş görüşmesine gidicem" dedim soluk bir sesle "tamam bende yeni eniştenle buluşucam" dedi ağzını yayarak. Ayca her ay sevgili değiştiren bir kızdı kac kere uyarsan da laftan anlamıyordu. Her gece başka yerde kalıyordu. Ne yapayım atsan atılmaz satsan satılmaz.
Kapıdan çıkarken elimdeki çöp poşetini kaldırıma bıraktım. Birkaç kediyi severken aklıma iş görüşmesi gelince hızlı adımlarla minibüs durağına yetişmeye çalışıyordum. Teyzeler oturmuş gıybet yaparken bineceğim minibüs gelmişti ve içine binip ücreti ödedim köşeye, cam kenarına geçip yolu izledim.
22 yaşıma geldim hala kendi ayaklarımın üstünde duramıyordum. Utanarak iç çekerken hastanenin önüne geldim baya büyüktü. İçeri girdim içerisinin serum kokusu başımı döndürürken danışman masasına ulaştım dosyami uzatır uzatmaz söylediği şeyler karşında hayal kırıklığına uğradım ve şaşırdım. "maalesef, yeni birini işe aldık geç kaldınız" diyen kadına bakışlarım sertleşmişti ne demek geç kaldım hatta 10 dk erken gelmiştim. Saygımı bozmadan teşekkür edip adımlarımı çıkış kapısına doğru uzattım. Allahım kafayı yiyeceğim açlıktan nefesim kokuyor bu kadın bana geç kaldın diyor birden arkamı dönüp " asıl sen geç kalmışsın, evde kalmış" insanlar bana şaşkın şaşkın bakarken utançla yüzümü gizleyip 2.şansımi kullanmak için başka bir yere gidecektim.
Hastanenin kapısından girerken bir umutla dosyami çıkarmış danışmana doğru yürüyordum "merhaba ben iş başvurusu için gelmiştim" dedim şirin bir ses ile kadın somurtkan bir şekilde "maalesef, istifa eden hemşire pişman olup geri döndü" duyduğum şey karşında donup kalırken teşekkür edip sinirle arkami dönüp çıkışa doğru ilerledim "pişman olacak zamanı mi bulmuş salak karı" insanlar bana bakarken ne yaptığımı sorguladım allahim resmen kafayı yemiştim. Sanki bütün hastaneler benim geleceğimi duymuş ve ışık hızıyla boş kalan yerleri doldurmuştu.
Uzun süre iş görmesi sonucu hiçbir yere girmeden evime geri dönmüştüm. Aycanin yemekte olduğu aklıma geldi malum yeni eniştem olacaktı ne kadar mutluyum anlatamam. Üstümü çıkartıp mutfağa indim dolapta son kalan şeyi yemek için hazırladığım peynir ekmeği tepsinin üstüne koyup, aycanin 2 haftaki once sevgisinin hediye ettiği bilgisayar ile başka ilanlara bakıyordum. Kapının zili ile irkildim. Ayağa kalkıp kapıyı açtığımda kimse yoktu göz ucuyla yerde duran pakete baktım üstünde ayça ya yazıyordu.
Saatler geçmişti ayca hanım hala ortalıkta yoktu. Merakla paketi elime alıp içini açtım. Elime gelen küçük bir not CD ile bakıştık. Elime titreyen cd yi bilgisayara koyup izlemek için hareketlendiğimde ekranda beliren şey ile nefesim boğazımda kalmıştı. Beynimden kaynar sular akarken başım dönüyordu. ağzımdan "ne yaptın sen ayça" "sen ne yaptın ne yaptın" derken sessizce ağlamaya başladım.
BÖLÜM SONU 🌼
UMARİM BEĞENDİNİZ.
OY VERMEYİ UNUTMAYIN 🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AȘK VE MUCİZE ( Yarıda Kaldı)
ChickLitÜzerime doğru gelen adımları durdu ani bir hareket ile belimden tutup beni ters çevirdi duvara yasladı. Duvar ile onun arasında kalmıştım. Bir eli, iki kolumu arkadan tutarken diğer eli, karnımdan göğsüme doğru bir yol izliyordu. Kulağıma fısılda...