SELAMM✨✨
YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM
BU ARALAR OLDUKÇA MORALİM BOZUK. HERKES SIRAYLA GELİYOR ÜSTÜME. AMA EN SONUNDA PATLAYACAK BU YAZAR🙄MERAK EDENLER İÇİN AŞK HAYATIMDA (NE AŞK NE AŞK) SORUNLAR VAR.
ÜZÜLÜNCE, MUTLUYKEN BÖLÜM YAZIYORUM. AMA İNSANLAR ŞEREFSİZ OLDUĞU İÇİN BENİ ÜZMEK DIŞINDA BAŞKA İŞLERİ YOKMUŞ GİBİ DAVRANIYORLAR.
BÖLÜMLERİ UZUN YAZACAĞIM AMA GEÇ YAYINLAYACAĞIM.
YADA KISA YAZIP ERKEN YAYINLAYACAĞIM.
HANGİSİNE DAHA ÇOK YORUM GELİRSE ONU UYGULAYACAĞIM.
SİZİ ÇOK SEVİYORUM ✨🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻
AYÇA'DAN
Arabaya bindikten sonra ortalığı sessizlik ele geçirdi. Gözlerime bile bakmıyordu. Bakacak yüzü mü vardı.
Kalbimi çok kırmıştı.Çok zorr affederim insanları, her ne yaşanmış olsa da zor affederim . Kimseyi benden değerli görmem.
Melisa hariç.
Ölüm var diye affedin diyorlar. Bana da ölüm var yapmasalarmıș. Ben ölümsüzmüyüm.Arabayı sahil kenarına çekmişti.
Ondan önce ben indim. Deniz havası, kokusu çok iyi geliyordu bana.Arabadan inen fatih yanıma geldi.
Kayalıklara oturduk.Biraz denizin dalgalarını izledim.
Gece ışığının vurduğu ve dalgaların sesi huzur.Oda izliyordu. Ama beni.
" hee anladım"
Şaşkınlık içinde bana bakarak.
" ne anlamadım""sen konuşmayınca bizde denizle dertleşiyoruz"
Hafif bir gülümseme sardı suratını.
Çok güzel gülüyordu.
Aman ne diyorum ben be banane nasıl gülüyorsa.Hafif bana doğru dönerek başladı.
" ben 2 yaşındayken annemi öldürdüler. 5 yaşında ise babam intihar etti. Gözlerimin önünde.
Çaresizdim, küçücük yaşta beni çaresiz bıraktılar, amcam, asil'in babası beni yanlarına aldılar.
Kendimi orda fazlalık gibi hissediyordum. Asil bana abilik yapıyordu ama be-ben annemi özlüyordum"Sesi titredi. Gözlerindeki yaşlar hala özlediğinin kanıtıydı. İçim sızladı.
" büyüdüğümde evden kaçtım, pis işlere bulaştım. Her seferinde asil çekti beni o bataklıktan. Sonunda anladım ki hiçbir şey bana onları unutturamaz. Onların kokusuna hasret kaldım. Annemin kokusu hala burnumda tütüyor."
Ardı ardına akan yaşlara dayanamayıp bende ağladım. Erkekler ağlayınca dayanamıyordum.
" sonra amcam beni yurt dışında bir okula gönderdi. Bende hırs yaptım çalıştım çalıştım ve doktor oldum "
Eliyle yüzünü parlatan yaşları sildi.
" annemi ve babamı kurtaramadım ama bari başkalarının hayatını kurtarayım dedim. Veya kendimi öyle avuttum."
" o gece hastaneden çıkmadan biraz içmiştim. Eve geldiğimde sana patladım. Kendi yaşadıklarıma bakmadan seni yargıladım.
Özür dilerim Ayça ço-cok özür dilerim"Karşımda hüngür hüngür ağlayan adama baktım. Serhoșluk esnasında söylenen sözleri onlar gerçek duyguları değil. Bu neden beni mutlu etmişti böyle bir durumda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AȘK VE MUCİZE ( Yarıda Kaldı)
ChickLitÜzerime doğru gelen adımları durdu ani bir hareket ile belimden tutup beni ters çevirdi duvara yasladı. Duvar ile onun arasında kalmıştım. Bir eli, iki kolumu arkadan tutarken diğer eli, karnımdan göğsüme doğru bir yol izliyordu. Kulağıma fısılda...