41.BÖLÜM- HAKLI KATİLLER

1.5K 102 205
                                    

Selam kuzular,

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım❄️

Önce beğenelim mi?

Sizi çok seviyorum 💫

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Sohbetlerine devam edenleri geride bırakıp sessiz adımlar ile yukarı çıktım.

Sesin geldiği taraf gidiyordum.

Adım attıkça ses belirginleșiyordu.

Yatak odasının koridorunda telefon ile konuşuyordu.

Kendimi hiç belli etmeden olduğum yerde durdum.

Konuşmaları şiddetleniyordu.

" ne demek İstanbula geldim sen kafayı mı yedin oğlum"

İstanbula mi gelmişti?

" asla, tamam seni annenin yanına götüreceğim ama abine şuan söyleyemem"

Sözleri ok gibi kalbime saplandı.

" uğur oğlum hiç mi hatırım yok, olanları biliyorsun ortaya çıkarsan asilin babasını öldürdüğüm ortaya çıkar"

Ne demişti o?

Asilin öz babasını haluk bey mi öldürdü?

A-ama o yanarak ölmüştü.

Gözlerimden alev fișkırıyordu, bu söyledikleri hayatımızı alt üst ederdi.

Telefonu kapatmış buraya doğru geliyordu hemen lavaboya koştum.

Başıma giren ağrı gözlerimin kararmasına sebep olurken aşağıdan bana seslenen asili duydum.

Aşağı inmem gerek, bu duyduklarımı asile nasıl söyleyeceğim?

Nefesim daralıyordu.

Merdivenlerden inip salona girecektim ki haluk beyi gördüğümde gözlerim iyice karardı.

Dizlerimin bağı kopmuştu.

Kendime daha fazla hakim olamadığım için kendimi buz gibi zemine bıraktım..

Kulağımda yankılanan tek şey asil ve ayça'nın çığlıklarıydı.

...

Yorgunluktan açılmayan gözlerim asilin sesi ile açılmaya gayret gösterdi.

Telefon ile konuşuyordu sanırım iş ile ilgili. Etrafıma baktığımda odada kimse yoktu ayça be Fatih nereye gittiler?

Üzerimden zar zor kaldırdığım yorgandan kurtulup ayaklarıma terliğimi geçirdim arkasını dönen asil beni görünce telefonumu kapatıp yanıma geldi " neden kalktın?" bir elini koluma geçirip diğer elini belime geçirdi " ne oldu, ayça ve Fatih nerede?"

Beni yatağın köşesine oturtan asil karışma geçip dizlerinin üzerine çöktü " birden bayıldın, fatih hamilelikten olduğunu söyledi saat geç olunca gittiler "

" bebek nasıl" dedim titreyen sesim ile.

Asil buz gibi ellerini yanağıma dokundurup " ikinizde gayet iyisiniz".

Çok şükür.

Sahi en son ne olmuştu bana?

En son tatlılara bakmaya gideceğimi söyleyip haluk beyi dinlemeye gitmiştim.

Evet ya tabi asilin öz babasını söylediğine göre o öldürmüştü.

Nasıl yapabildi böyle bir şey?

AȘK VE MUCİZE ( Yarıda Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin