43.BÖLÜM-YAŞAYAN ÖLÜLER

1K 82 239
                                    

Selam kuzular,

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım.

Bol bol yorum ve oy atmayı unutmayın 🌼

Sizi çok seviyorum 🧚‍♀️

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

Ayça ayağa kalıp genç kızın yanına oturdu, gözlerinde anlatmak istediği ama anlatırsa ne olacağını bilmeyen bir duygu vardı.

Melisa " ne, kötü bir şey yok değil mi?"

" hayır kötü bir şey yok ama"

" ne ama?"

" ya kargaşanın içinde silah patlayınca sen onun etkisinde kalıp bayıldın o sırada uğ-"

Cümlesinin en önemli yerinde içeri korkudan kașları titreyen asil girdi ve ardından aynı durumda olan Fatih.

İkiside sevdiği kadınlara yönelip sıkı sıkı sarıldılar.

Asil " özür dilerim çok özür dilerim"

Melisa titreyen elleri ile asilin gözyaşını silerken fatih araya girdi
" kim getirdi sizi buraya"

Ve iyi insan lafın üstüne gelir misali kapıdan içeri uzun 1.85 boylarında beyaz tenli zayıf, boynunda dövmeleri olan bir adam girdi.

Kollarını havaya kaldırarak yaptığıyla övünürcesine,

" ben kurtardım bro"

Asil ayağa kalkıp lakayt tavırlarla kendini belirten adamın üzerine doğru yürüdü " sen kimsin" sert bakışlarından etkilenmiş olmalı ki kendini geriye iterek,

" oh okey bro, ben UĞUR ER"

Ufak bir sessizlikten sonra asil, uğurun suratına bakmaya devam ediyor onu tanımaya çalışıyordu.

Hafızasında öyle bir isim kayıtlı değildi kısık gözlerle fatihe döndü
" sen tanıyor musun?"

Kollarını ayça'dan ayıran fatih asilin arkasına doğru yürüdü "hayır tanımıyorum"

O sırada gözler melisaya döndü çünkü nefes almakta zorlanıyordu.

Melisa ayçayla göz göze geldiğinde büyük bir sorunun var olduğuna kanıt getirmişti.

" e-eve gitmek istiyorum "

Nefesinin yettiği kadarıyla kendini ifade eden melisa ayça'dan destek alarak ayağa kalktı.

O sırada asil yanına giderek belinden destek oldu.

Gözler tekrar uğur'a çevirildi.

Suçluluk duygusu hisseden uğur

" bi sorun mu var, yoksa beni mi tanımaya çalışıyorsunuz?"

Dedi gülerek.

Birden fatih " yani bizim soyadımızı taşıyorsun, ve kim olduğunu bilmiyoruz"

Ellerini cebine sokup bir sağa bir sola sallanan uğur gözlerini melisaya çevirdi " haha yenge bunun cevabını sen vermek ister misin?"

Hiç olmayacak bir zamanda okları çok yanlış kişiye çevirmişti uğur.

Ne olduğunu anlamayan asil melisaya bakarak " ne diyor bu zipzop ne cevabı melisa"

Ses tonu giderek sertleşen asil ve bunu iliklerine kadar hisseden melisa ne diyeceğini bilemediği için ayçaya baktı.

AȘK VE MUCİZE ( Yarıda Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin