15.BÖLÜM-AŞK ŞİMŞEKLERİ

7.3K 178 103
                                    

Yeni bölüm ✨
Kitabımız git gide büyüyor ✨
Bana destek olduğunuz için çok teşekkür ederim ✨
Beni instagram'dan takip ederseniz bol bol sohbet ederiz kitap hakkında analiz yaparız ✨
Bu arada bölümlerin arasına aklınızda iyice canlansın diye gifler koyacağım ✨
Oy vermeyi ve takip etmeyi unutmayın iyi okumalar ✨

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

YAZAR'DAN

Mutluluk çok özel bir duygudur. Eşi benzeri yoktur. Mutluluğu bulmak dahada özeldir. Size mutluluk veren insanları sakın kaçırmayın. Çünkü onları mutlu eden sizsiniz.

Pişmanlıkta özel bir duygudur. Pişman olmak, pişman olacak şeyler yapmak. Hayatın en güzel duygularından biridir. Birini seversin pişman olursun. Bir hareket yaparsın pişman olursun. Yada bir plan kurarsın, kurduğun plan işe yaramaz pişman olursun. Tıpkı genç kız gibi.

Genç kız, adamı etkilemek isterken o, adamdan etkilendi. Kurduğu plan işe yaramamıştı. Hem pişman oluşmuştu hemde çok utanmıştı. Genç adamın kaynağı nerden geldiği bilinmeyen bir çekiciliği ve cazibesi vardı. Her genç kızın hayalindeki erkek.

İstediği zaman genç kızın aklını başından alabiliyordu. Genç kız bu durmadan çok rahatsız oluyordu. Çünkü her hareketi genç kızı ansızın bir hataya sürüklemeye teşebbüs ediyordu.

Peki ya her ikiside bu durumdan vazgeçip birbirleriyle eğlenceli vakit geçirse. Ne güzel olurdu. Birbirlerini etkilemek yerine, ikiside birbirini tanısa belkide ideal bir çift olurlar. Kim bilir belkide genç kızda gönlünü kaptırır.

MELİSA'DAN

Garipti herşey, ansızın olan olaylar, duygu değişimlerim ve bir çok gariplik.

Önceden düşünmek bana iyi gelirdi. Yapacağım hataları veya pişmanlıkları düşünerek yapardım. Ama asil'i tanıdığımdan beri düşünmeye bile vaktim olmuyor herşey ansızın gelişiyor.

Kurduğum plan işe yaramamıştı. Benimle resmen oyun oynadı. Her kadının hayalindeki adam benimle resmen oyun oynamıştı.

Nefesimi kesen hareketleri, bakışı dokunuşu ruhumun bütün çıplaklığı ile karşısına sunuyordu.

Daha önce hiçbir erkek ile bu kadar yakınlaşmadım. Tabi hoşlandığım erkekler oldu ama ismi aşk değildi. Heves.

Gecenin sonunda asil banyoya girmişti bende utancımın verdiği hızla odadan çıktım kendimi nerelere vursam bilmiyorum ama bu olaydan kimsenin haberi olmamalı.

Aksi takdirde rezilliğin daniskası olurdum. Koridordan hızlı adımlarla odama gittim. Ayça uyuyordu. Hemen yatağın altına girdim. Yorganı kafama kadar çektim yok olmak istiyorum.

🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻

Dağ evinin verdiği sessizlik ve sakinliği tek bozan şey kuşların cıvıldamasıydı.

Ayça'nın beni uyandırma çabaları ve benim uyanmamak için gösterdiğim çaba takdire şayandı.

Perdeleri sonuna kadar açan Ayça, odanın güneş bahçesi olmasına gayette sevinmişti. " eğer uyanmazsan asil'i çağırırım" nee beni tehdid ediyordu. Hemde dün gece rezil olduğum adama karşı.

Yok olmak için girdiğim yataktan, var olduğumu kanıtlamak için havaya fırladım. Ayça'nın kahkahası ile sinir katsayım artmıştı.

"bakıyorumda adını duyunca bile heyecanlanıyorsun" aynen aynen ne heyecan ne heyecan. Buna biraz Got korkusu deniliyor.

AȘK VE MUCİZE ( Yarıda Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin