Selaammmm, oy vermeyi unutmayın iyi okumalar 🌼
(medya:ayça Güner)
🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻
"ne yaptın ayça" dilimden dökülen kelimeler kalbime ok gibi saplanırken, hızla telefonu elime alıp ayçayı aradım. Telefonu 2 kere meşgule attı. Sinirim bütün vücuduma yayilirken bilgisayardaki video gözümün önünde tekrarlanıyordu en son çareyi mesaj yazmakta buldum.
"ayça hemen eve gel, neredeysen ne yapıyorsan hemen bırak ve eve gel çok önemli"
21.37
Videoyu başa alıp alıp izlerken ayçanin olduğuna inanamıyordum videoyu durdurup baktığımda ayçanin olması beni hayal kırıklığına uğratıyordu. Saniyeler sonra gözüm paketin yanındaki nota takıldı telaş içinde o notu okumayı unuttum. Titreyen elimle notu okumaya başladım.
"Suprizzzz, nasıl buldunuz? Bence şahane bir video. Bu videoyu izlerken 2 kişi olduğunuz biliyorum. Baştan söyleyeyim polisi karıştırırsanız ikinizde ölümlerden ölüm beğenin. Evet şimdi sadete geleyim 'ayça Güner' sana 2 hafta veriyorum, 2 hafta sonra sana bir sözleşme göndereceğim bu sözleşmeyi imzalayacak ve benimle çalışmayı kabul edeceksin yoksa polise bu videoyu teslim ederim. bi genelevde çalışmak seni çok mutlu edecektir . "
Okuduğum notla renkten renge giriyor ve çaresizliğe doğru koşuyorum. Eğer bu psikopatın dediğini yapmasak en yakın arkadasimi kaybederim. Çok korkuyorum
Çok.çaresizce ne yapacağımız düşünürken kapının zili ile kalbimin ritmi hızlanıyordu. Hızla kapıyı açtım karşımda ayçayı ve masum suratını görünce gözyaşlarımı tutamadım. Ayça saf saf bana bakarken bir taraftan endişe ederek etrafa bakıyordu. Gözleri bilgisayardaki videoyla karşılaşınca anlık bir şoka uğradı yavaş adımlarla videonun olduğu masaya yaklaştı gözlerindeki incileri serbest bırakınca ona destek olmak için adım attığımda eliyle dur işareti yaptı. Olduğum yerde dona kalırken gözleri nota ilişti titrek elleriyle notu okurken gözleri bir yağmur edasıyla taşıyordu. Hızlıca bana dönerken "ha-hatırlamıyorum, yemin ederim be-ben yapamadım" hızlıca yanına giderken dizlerinin üstüne çöktü bende onunla aynı eylemi gerçekleştirdim. "biliyorum, inanıyorum sana her zaman arkandayım" dedim onu rahatlatmak istercesine. "serhoştum ha-hatırlamıyorum beni ormana götürdü ayık bile değilim arabadan indik gerisini hatırlamıyorum ye-yemin ederim" seslice ağlamaya başladık. Şerefsiz kıza içirip içirip ormana götürmüştü sonrada eline silah verip ağaca asılı olan baygın adama ateş etmesi için zorlamisti. Demek ki yöntemi buydu kızları kandırıp kandırıp genelevde çalıştırıyordu adi herif.
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
3 gün sonra
Adımlarımı bir kuş edasıyla sessizce atarken ayçanin uyanmamasi için çaba gösteriyordum. O günden beridir ne yemek yiyor nede uyuyordu. Akşam zar zor uyutabildim. Ben tekrar iş görüşmesine gidiyordum. Çünkü evde hiçbir şey kalmamıştı.
Minibüs durağında inerken sinirle saydırıyordum gittim 4 yerden de olumlu cevap alamadım. Hayır bir insan bu kadar şanssız olabilirmi ya? Eve doğru yürürken telefonumdan gelen ses beni kendime getirirken bilinmeyen bir numara arıyordu. İçimi endişe sararken açma tuşuna bastım karşıdan gelen kadın sesi içimi hafifletiyordu. "merhaba iyi günler ben er hastanesinden arıyorum yarın saat 14.30 da iş görüşmesi için bekliyoruz" cevap vermeme fırsat vermeden kapattı. Şaşkınlıkla kapanan telefona bakarken içimden bir his oyun olduğunu söylüyordu.
🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻
Ayça odasından çıkmıyordu. Yemek götürdümde yemek istemediğini söyledi. Bende çaresizce koltuğa oturup düşünmeye başladım. Asla kardeşimin o pis yerde çalışmasına izin veremezdim. Allahım nolur bir mucize olsun nolur. Dua ederken aklıma birden beni arayan numara geldi. Acaba bir tuzak miydi. Aklıma kadının er hastanesi dediği geldi. Bilgisayarın başına geçip hastaneyi araştırdım evet öyle bir hastane vardı. İçimi biraz olsa rahatlatırken uykumun geldiğini farkettim ve odama çıkıp gözlerimi karanlığa teslim ettim. Ve içimden yarın o iş görüşmesine gideceğimi kararlaştırdım.
BÖLÜM SONU🌼
SİZCE MELISA HASTANEDE NELER YAŞAYACAK?
YENİ BÖLÜM EN KISA ZAMANDA GELECEK OY VERMEYİ UNUTMAYIN SİZİ ÇOK SEVİYORUM🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AȘK VE MUCİZE ( Yarıda Kaldı)
Chick-LitÜzerime doğru gelen adımları durdu ani bir hareket ile belimden tutup beni ters çevirdi duvara yasladı. Duvar ile onun arasında kalmıştım. Bir eli, iki kolumu arkadan tutarken diğer eli, karnımdan göğsüme doğru bir yol izliyordu. Kulağıma fısılda...