4.BÖLÜM-Buruk Mucize

10.8K 265 31
                                    

Yeni bölümmm 🌼
Oy atmayı unutmayın iyi okumalar 🌼

🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻 🔻

Gözlerim, bu yalancı ve acımasız dünyaya açılırken, içeriyi dolduran sigara dumanıyla gözlerimi tekrar kapattım. Deri koltuğun üzerinde uzanmışken en son iş görüşmesine geldiğimi ve ve ve aklıma gelenlere birlikte hışımla ayağa kalkarken çalışma masasının arkasında duran adama baktım oturduğu koltuğu ters çevirmişti. Yüzü aklıma gelirken kalbime kramp girdi.
Kapıya doğru koşarken kilitli olduğunu fark ettim. Arkamı dönemle bayılmamin sebebini görmem bir oldu.

Benliğimi sorgularken, duvarda asılı olan birsürü fotoğrafın ben olduğuna inanamıyor, ve ağlıyordum. Bende biliyordum ki ağlamam bir şeyi değiştirmeyecekti. Arkamdaki adamı etkisiz hale getirmek imkansız birseydi. Son çarem amacını öğrenmek olacaktı.

Yavaş adımlarla masanın karşısına geçip titreyen sesinle cümle kurmaya çalıştım. "kimsin, ne istiyorsun" evet başardım ona güçsüz olmadığımı inandiracaktim. Peki ben inanıyor muyum? Bu kadar acıyla bu kadar yaşanmışlıkla güçlü durabiliyor muydum? Kafamın içinde kendimi sorgularken göz yaşlarımı sildim. Asla ağlamayacağım.

Karşımdaki adam oturduğu yerden sigarasını yakarken. Sinirim daha çok artıyordu. Bu kendini ne sanıyordu. Ellerimi masaya vurarak "kimsin dedim sana bana cevap ver" bu cesaret nereden geliyor bana. Oturduğu koltuk yavaş yavaş dönerken korkum bütün vücuduma yayılıyordu. Ellerim hala masada, hafif eğilmiş bir şekilde karşımdaki adamın gözlerinin içine bakıyordum. Hızlıca ayağa kalktığında korkum büyüyordu. Ben hala aynı pozisyonda duruken, arkama geçip içine çektiği sigarayı boynuma üflerken nefesi ve erkeksi kokusu beni mest etti.

Hızlıca ona dönememle bir cesaret geldi ve "beni nereden tanıyorsun, bu fotoğraflar da ne kimsin sen sen istiyorsun ben-d" konuşmama izin vermeden işaret parmağını dudağımın üstüne 'sus' işareti yaptı. Dudaklarım cayır cayır yanarken kolumda hissettiğim baskıyla beni koltuğa oturttu.

Elindeki bilgisayarla birkaç tuşa basıp yönünü bana çevirdi. Gördüğüm tanıdık videoyu izlerken nutkum tutuldu. Aycanin videosuydu bu. Demek ki o adi şerefsiz buydu. İçimdeki bütün pisliği dökmek için ağzımı açtığımda benden önce davranmış "öncelikle sözümü bölmeden beni dinle. Birkaç gün önce size bu videonun geldiğini biliyorum. O kişi ben değilim. Ama bunu size yapan ibne benim en yakın düşmanım. Onun hakkında bütün herseyi biliyorum. Bunu yapacağını ve önceden de bu tür işler yaptığını biliyordum. Çoğu kızı bu şekilde kandırdı." ne diyor bu adam allahim nasıl bir şey bu beynimdeki sorular beni yiyip bitirirken ağzımdan şunlar kaçtı " sen nereden buldun bizi bu fotoğraflar ne beni nereden tanıyorsun. Numaramı nereden buldunuz ne istiyorsunuz bizden" aklımdaki bütün sorulari sormak istiyordum. " sorularının hepsine cevap vereceğim ama şuan değil. Ben sizi bu bataklıktan kurtaracağım ama sende benim için birsey yapacaksın" dedi. Ne ne diyor bu adam.

Merakla "senin için ne yapabilirim" dedim titrek bir sesle. Kusursuz adam gerilerek "senden bana bir bebek vermeni istiyorum" dedi. Başımdan aşağı kaynar sular dökülürken Duyduklarımdan emin olmak için "NE" diye tekrarladım üst üste bana yaklaşırken "ya arkadaşını tehlikeye atarsın yada bana kendi kanından bir bebek verirsin" dedi.

Kafayı yemişti bu adam. Ya deli yada cani sıkılmış birileriyle uğraşmak istiyordu. O kadar basit birseymis gibi bahsetti ki şaşırmamak elde değildi. "ne bebeği kafayı mı yedin sen" dedim şaşkınlıkla. "şuan fazla vaktim yok benim senden başka çarem yok senin benden başka çaren yok. 2 gün süren var. Kararını ver. Sakince düşün arkadaşın için düşün. İkimizde birbirimizin çaresiyiz" dedi. Şuan aklım çalışmıyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Allahım sen yardım et.

Bolum sonu ✳️🌼
Oy atmayı unutmayın yeni bölüm hemen gelecek sizi çok seviyorum 🌼

AȘK VE MUCİZE ( Yarıda Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin