Οι μεταλλαγμένοι

45 13 0
                                    

Τα χέρια μου μουδιάζουν και τα γόνατα μου κόβονται.
Άσλεϊ: είστε πολύ γελοίοι αν νομίζετε ότι θα πιστέψω τις μπούρδες που μας λέτε
Ολίβια: τι?
Άσλεϊ: τι τι μωρε, δεν βλέπεις ότι μας κάνουν πλάκα!
Εγώ: Άσλεϊ... Δεν νομίζω ότι είναι πλακα ...
Η Άσλεϊ γυρνάει και με κοιτάει απορημένη
Άσλεϊ: τώρα ή είσαι και εσύ μέσα στο Κόλπο ή έχεις χάσει την ικανότητα σου να καταλαβαίνεις ποιός λέει αλήθεια και ποιος ψέματα
Εγώ : ακριβώς επειδή ΕΧΩ αυτή τη πιθανότητα Άσλεϊ βλέπω ότι λένε την αλήθεια... Εχω διαβάσει για τους μεταλλαγμένους... δεν τα βγάζουν απο το μυαλό τους αυτά που λένε!!
Λεξι: Το θέμα είναι... Εσείς.. Που τα ξέρετε όλα αυτά??
Τα αγόρια κοιτάζονται... Ο Ντέρεκ γονατίζει και έχει το κεφάλι του σκυμμένο στο πάτωμα... Μα τι κάνει?

Ντερεκς pov
Είναι η πρώτη φορά που αγχώνομαι τόσο πολύ για κάτι... Είμαι σκυμμένος στο πάτωμα, έτοιμος να αποκαλύψω ποιός πραγματικά είμαι... Τι πραγματικά είμαστε...
Ακούω τις καρδιές των κοριτσιών να χτυπάνε πολυ γρήγορα. Παίρνω μια βαθιά ανάσα και σηκώνω το κεφάλι μου
Εγώ : γιατί είμαστε και εμείς μεταλλαγμένοι...

Ιζαμπέλας pov
Νιώθω ότι κάποιος μου έκλεψε την μίλια και έκανε την ανάσα μου να κοπεί
Τα μάτια του Ντέρεκ είμαι κίτρινα. Λάμπουν σαν χρυσός. Το πρόσωπο του είναι τραβηγμένο προς τα πίσω ενώ οι μυτεροί κυνόδοντες του δεν περνούν απαρατήρητοι.
Όλες σηκωνόμαστε πάνω και κάνουμε ένα βήμα προς τα πίσω.
Κοιτάζω τον Ντέρεκ και του λέω με την ελάχιστη φωνή που μπορώ να βγάλω " Είσαι ένας από αυτούς? " Τότε τα από τα μάτια του φεύγει το κίτρινο χρώμα , σηκώνεται πάνω και κάνει κίνηση να έρθει προς το μέρος μου αλλά η στάση μου τον απωθεί.
Ντέρεκ : Ιζαμπέλα όχι! Το ότι είμαστε ίδιο είδος δεν πάει να πει ότι είμαστε όλοι δολοφόνοι...
Τζον : Κορίτσια... Εμείς θέλουμε μόνο να σας προστατέψουμε
Άσλεϊ: ΑΠΟ ΤΙ?
Πίτερ : από αυτούς που σκότωσαν τους φίλους σας
Τα πόδια μου δεν με κρατάνε άλλο γι'αυτό και κάθομαι στο έδαφος , η άλλες παραμένουν ακόμα όρθιες ωστόσο όμως η Χάνα και η Μπεθανι είναι αρκετά απομακρυσμένες...
Λεξι: και γιατί να ΜΑΣ προστατέψετε ?
Ο Ντέρεκ παίρνει μια βαθιά ανάσα .
" Γιατί αυτό που σκότωσε τους φίλους σας είναι πολύ πιθανόν να έρθει και για σας "
Το αίμα έχει παγώσει μέσα στις φλέβες μου.

"Κορίτσια... Όποιος ή Όποιοι είναι αυτοί πρέπει να τους βρούμε και να τους βγάλουμε από την μέση " Λέει ο Ρίβεν γεμάτος αυτοπεποίθηση

The MoonlightWhere stories live. Discover now