N- ty mi dawałeś tyle szans...
K- i dam jeszcze nie jedną. Natalia popatrz na mnie
N- już ci mówiłam nie umiem...
Kuba wziął mój podbródek i podniósł do góry. Momentalnie spojżałam w dół. Nie chciałam żeby na mnie patrzył.
K- popatrz...
Podniosłam wzrok. Popatrzyłam mu na oczy. Codziennie mnie widział jaką silną i nie powstrzymaną dziewczynę a teraz ta dziewczyna płacze. Nie umiałam nic powiedzieć patrząc mu w oczy.
K- Natalka zrobię wszystko żeby i ona poczuła co czujesz. Będę nawet udawał głupiego przy niej. Jak ją tylko spotkam...
N- nie rób głupot proszę nie. Ja bez ciebie sobie nie poradzę...
Przyszedł mi znowu sms od Marty. Następne zdjęcie. I ten podpis "o kimś jeszcze zapomniałam"? Momentalnie się rozpłakałam. Oddałam telefon Roguzowi.
K- nie płacz. Ja muszę wracać do szpitala ale jak chcesz chodź ze mną. Zadzwonię do Marty i ją złapiemy
N- dobrze...
K- cześć kochanie
M- cześć gdzie jesteś?
K- no niestety w szpitalu...
M- którym? Od razu jadę
K- obok twojego domu
M- cześć
K- cześć
Chciała mi dać buziaka ale się odsunąłem.
K- boli mnie głowa
M- pójde po lekarza
Weszłam do środka
N- no dzień dobry
M- coś chcesz od Kuby? Boli go głowa wynoś się
N- ja po ciebie rączki proszę
M- Kuba? Co ona robi? Ratuj Kubuś
K- najpierw zdrada, podwójne zabójstwo a teraz ratuj
M- zabije was, zabije
Wyszłam z nią do mundurowych. Ci zabrali ją na komende. Wróciłam do Kuby. Od razu się przytuliłam. Łzy spływały mi po policzkach.
K- będzie dobrze nie płacz słoneczko
Momentalnie odsunełam się od Kuby. Wróciły wszystkie wspomnienia. Jak mu powiedziałam że go kocham, wszystkie piękne chwile i te gorsze. Śmierć Roberta, zamach Żarskiego i wszystkie szansy Kuby. Zawsze mi pomagał. Pomógł mi się pozbierać po śmierci Roberta, pomogł mi z Żarskim, mimo wyznania pomagał mi. Wiedziałam że nie jest gotowy na nowy związek. A on mimo wszystko mówi do mnie słoneczko.
K-przepraszam nie powinienem tak mówić
N- ...
YOU ARE READING
Gliniarze | Kubtalia | Historia Naszej Miłości ❤️
Short StoryN- zakochałam się w tobie!!! K- co ty pieprzysz?!! Tak ja Natalia Nowak zakochałam się w pewnym kretynie. Kubie. Kocham go ale on tego nie odwzajemnia Co ona pieprzy?! Ja mam dziewczynę i nie zostawię jej dla Natalii bo jej nie kocham i nigdy tego n...