Ona była gotowa ale ja nie. Poczułem rękę na ramieniu. To była Natalia.
N- cześć
K- hej- spuściłem głowę
N- w porządku wszystko?
K- tak...
N- przecież widzę że nie
K- brzuch mnie boli i tyle - skłamałem
N- chodź do środka zimno jest
K- później przyjdę...
N- Kuba...
K- zaraz przyjdę
N- jasne
Natalia poszła do sypialni spać. Tak jak mówiłem później wróciłem do domu. Usiadłem na kanapie i zacząłem rozmyślać czy dobrze robię. Siedziałem tak i zasnąłem. Obudziłem się rano z już prawdziwym bólem brzucha i głowy. Poszedłem do apteki po leki. Jak szedłem do domu złapał mnie straszny skurcz. Podjechał do mnie jakiś facet.
F- podwieść cię do domu? Widzę że masz jakiś problem z zdrowiem
K- tak dziękuje za pomoc
Jak jechaliśmy zasnąłem. Obudziłem się w jakimś lesie. Brzuch mnie strasznie bolał. Zobaczyłem drogę. Pobiegłem i zapytałem jakieś przechodnia gdzie jestem. Byłem 40km od Warszawy. Jakiś przechodzień mnie podwiózł do domu. Był następny dzień. Godzina 5:30. Zapukałem do drzwi.
N- Kuba! Boże Święty gdzie ty byłeś?
K- ała! Nie wiem gdzie byłem. Mogę wejsć?
N- no jasne przecież to twoje mieszkanie
K- Natalia
N- tak?
K- możesz poszukać jakiś tabletek na ból brzucha?
N- już idę
N- proszę
K- dzięk... Ała
Skuliłem się. Widziałem jak Natalia patrzy z zdziwieniem
K- boli...
N- weź tabletke
Wziąłem tabletkę. Natalia cały czas na mnie patrzyła. Brzuch nadal mnie bolał ale nie chciałem tego pokazywać. W pewnym momencie tak mnie zaczęło boleć że zacząłem zwijać się z bólu. Po chwili ból ustąpił. Chciałem wstać ale zakręciło mi się w głowie. Natalia mnie złapała. Znowu usiadłem na kanapie. Natalia patrzyła na mnie nadal. W końcu mnie przytuliła.
N- przepraszam ty na mnie poczekałeś a ja od razu naskoczyłam... Chodź pójdziemy się położyć
K- dobrze
Położyłem się z Natalią. Chciała mnie przytulić ale się odwróciłem. Nie chciałem żeby na mnie patrzyła gdy jestem w takim stanie. Łzy spływały mi po policzkach.
N- Kuba? Co się z tobą dzieje
N- odwróć się
YOU ARE READING
Gliniarze | Kubtalia | Historia Naszej Miłości ❤️
KurzgeschichtenN- zakochałam się w tobie!!! K- co ty pieprzysz?!! Tak ja Natalia Nowak zakochałam się w pewnym kretynie. Kubie. Kocham go ale on tego nie odwzajemnia Co ona pieprzy?! Ja mam dziewczynę i nie zostawię jej dla Natalii bo jej nie kocham i nigdy tego n...