12.05.17
3 sene önce.Doğum günüm bugündü. Sevgilim Ahmet bana büyük bir parti düzenlemiş. Bütün herkes orada olacaktı. Bende saat on buçuk gibi elbise bakmak için bir kaç mağaza gezecektim. Bu arada sizle tanışmadım. Ben İlkay. 20 yaşındayım. Bir abim var. Basından beri bahsettigim bir de sevgilim. Ailem benle pek ilgilenmez onlar için sadece bir insanım. En çok abime değer verirlerdi. Abim annem ve babama inat daha çok üstüme düşerdi.
-Benim güzel kız kardeşim hazır mı?
-Hayır abi. Daha elbisemi seçemedim.
-Tamam ozaman al şu kartı git kendine elbise bak.
-Ama abi.
-Hadii oyalanma parti başlicak.
Kapıya geldiğimde kendi arabamı şoför den istedim. Tek gidicektim. Arabama atladım. Telefondan en yakın butiğe baktım.
******
Güzel bir elbise bulmuştum.
Bu elbise hoşuma gitmişti. Hemen alıp biraz dolaşmak için dışarı çıktım. Ama bir gariplik vardı. Sanki biri beni takip ediyordu. Sürekli arkama baktım. Ama kimseyi göremedim. Telefonuma bir mesaj geldi. Hemen baktım.
Şok içinde kalmıştım. Evet biri beni takip ediyordu.SEÇTİĞİN ELBISE SANA ÇOK YAKIŞTI MAVI SENIN RENGIN GÜZELİM....
Bu kişi her kimse benle dalga geçtiği çok belliydi. Kesin arkadaşlarım yaptı ama yinede korkmaya başladım. Mesaja cevap vermedim. Hemen otoparka gittim. Arabamı alacaktım. Birinin beni izlediğini gördüm. Bu adam gözlük takmış. Iri biriydi. Hızlı adımlarla giderken oda hızlandı taki güvenlik le karşılaşana kadar, arkama döndüğümde yoktu. Biri tarafından izleniyordum. Bunu bugün aileme söyleyemezdim.
*****
Eve girdiğimde konfeti sesini duydum. Başımdan aşağı süsler döküldü.
Herkes bana iyiki doğdun Ilkay diyordu. Çok huzurluydum. Ama bu huzur ne kadar kalırdı ki.İyiki doğdun İlkaaaay.
Alkış sesleri yükseldi 21. Yaşım harika gidiyordu.
-Aşkım iyiki doğdun.
Ahmet e sarıldım. Göz yaşlarımı tutamadım. Ben hep duygusal bir insandım taki bu geceye kadar. Telefonumun titremesiyle huzurdan çıktım.
İYİKİ DOĞDUN İLKAY!
ÇOK KEYİFLİ DURUYOSUN. BU GECENİN SONUNDA DAHA ÇOK KEYİFLENECEĞİZ. OMZUN HARİKA GÖRÜNÜYO.Gecenin sonunda ne olacaktı. En ufak bir bilgim yoktu.
Bende mesaj yazmak istedim.SEN KİMSİN?
Fazla bekletmeden cevap geldi.
HAYATINI KARARTACAK KISI.Telefonu yere düşürürken herkes bana bakıyordu. Anı bozmamak için bir şeyler uydurdum elimden kaydığını söyledim.
-İlkay bizi rezilmi etmeye çalışıyorsun. Çabuk toparlan. Bütün herkes bize bakıyor.
O an nasıl bir halde olduğumun farkında değildim aynaya baktığımda bem beyaz olmuştu yüzüm. Hemen tuvalete gittim. Makyajımı tazeleyip içeri girdim. En sevdiğim şarkı çalıyordu.
İçeri girdim. Herkes kendi halindeydi. Ben cama bakarak şarkıyı dinliyodum. Yanıma Ahmet geldi. Çok garip davranıyodu heyecanlıydı.
-İlkay e biliyorsun seni ilkokuldan beri seviyorum. Bazen kavgalarımız dahi olsa. Üniversite ye geçtik hala kopmadık.
-Noluyo Ahmet.
-Hemen karar verme ama
Önümde diz çöktü o an herkes bize bakıyordu.
-Benimle evlenir misin?
Tam o anda beklenmedik bir şey oldu. Saat 12 gibiydi.
Elektrikler gitti. Bu adamın bahsettiği şeymiydi.Bir anda ağzımda bir pamuk hissettim. Eter kokusuydu. Bilincim kapandı.
SİZCE İLKAYI KAÇIRAN KİM OLABİLİR.
BUNUN YANITLARI ÇOK YAKINDA ORTAYA ÇIKICAK. YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN. HEPINIZI ÇOK SEVIYORUM.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Kraliçesi(Düzenlenecek)
General FictionHayatım o gece ellerimden kayıp gitti. O adamın elleri üzerimde gezerken kendimi öldürmek istedim. Neden bendim. -Yapma nolurr. Dokunma. -Kes sesini güzelim. -Ahmeeeet nolur yardım et Ahmeeeeet. Ama oradan çok uzaktaydım. Bana yaşattıklarının bedel...