Sezen Aksu ne güzel söylemiş. Bir hasrettir, bir intikam ihanetten geri kalan. Iste tamda bu noktadayım. Ya gözlerimi açacak yada sonsuza kadar kapatacaktım. Gözlerimi açsam bu kalleş dünyaya intikam adı verilen şeyle başlayacaktım. Eski neşemin içinde artık katil bir ruh yatıyordu.
*Sinan'ın gözünden*
Bir insana çarptım. Çok korktum. Bir an kaçmak geçti aklımdan arabadan uzun süre inemedim. Yerde yatıyordu boylu boyunca. Kahverengi saçları yüzünü örtmüştü. Kısa süre içinde herkes başımıza toplandı.
-B-ben yapmadım ben çarpmadım. Bir anda önüme düştü.
-Nasıl çarptın salak adam kadın kesin öldü. Hanımefendi iyi misiniz?
Sağlık okuduğum için teknikleri biliyordum. Hemen nabzını kontrol ettim atıyordu. Çok yavaştı. Boynunu sarsmadan arabama koydum. Arabayı gideceğim hastaneye doğru sürdüm.
-Hanımefendi lütfen uyanık kalın uyumayın. Beni duyuyormusunuz?
Gözlerini hafif bir şekilde açtı ve ağrısı olduğu çok belliydi. Inledi hafif bir şekilde. Titriyordu.
-Adınız nedir?
-İii-ilkay
Adı Ilkaydı. Bilinci hala yerindeydi. Hafızasında bir sorun yoktu.
-Çok güzel bilinciniz kaybetmediniz. Lütfen uyumayın.
Aradan bir 10 dk geçti. Gözlerini kapattı. Tek elimi arkaya atarak. Nabzını ölçtüm. Çok yavaştı. Bilincini kaybetti. Ölmemeliydi. Bir insan benim yüzümden Ölmemeliydi.
*****
10 dk sonra hastaneye geldik. İlk iş günümde ilk salaklığımı yapmıştım. Hemen arabadan indim. Kapıdaki doktorlardan sedye istedim.-Trafik kazası
-Kalbi durmuş hemen ameliyathaneyi hazırlayın.
-Nabzı çok yavaştı.
-Sen doktor musun?
-Bu hastaneye atandım. Psikolog doktoruyum.
-Şu bugün gelecek olan doktormu çok yazık oldu ilk günden bunu duyduklarında zorlanacaksın. Geçmiş olsun
Bana ezikmişim gibi davrandı. Sonra ameliyata girdi. Biliyorum işte her seferinde belaya bulaşmadan duramıyordum.
Polislere ne diyecektim ki. Offf aklımda bir pazar Alanı kuruldu resmen. Her telden bir ses vardı.-İyi günler Ilkay hanıma çarpan araç sizin mi?
Ne yapacaktım. Doğruyu söylemeliyim.
-Evet bendim.
-Sizi sorguya alacağız.
-Tutuklanacak mıyım?
-Hanımefendi uyanana kadar tutuklanmayacasınız ama eğer uyandığında sizden şikayetçi olursa yargılarlar. Şimdi şu odaya gidelim.
Polisi takip ettim. Ama benim suçum yoktu ki. Nasıl bi işe bulaştın be oğlum Sinan.
-Olay nasıl oldu anlatır mısınız?
-Sabah ilk işim için hazırlanıp arabama bindim. Yaklaşık 15 dk gittim. Sonra herkes kornaya basıyordu. Bir anda neye uğradığımı şaşırdım. Önüme atladı. Telaşla indim. Herkes başına toplandı.
-Bu kadarı kâfi. Şehir dışına çıkmayacaksınız. Mümkünse hastaneden ayrılmayın. Uyanana kadar.
-Peki amirim.
Odadan çıktım. Tuvalete gittim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra doktordan bilgi almaya gittim.
-Doktor Bey hastanın durumunu öğrenebilirmiyim.
-Hastayı kaybettik sandık ama o kadar güçlü bir kız ki yaşamaya çaba gösterdi. Kalbi atmaya başladı. Şuan hayati tehlikesini atlattı. Bir çok yerinde ezik ve kırıklar var.
Aldığım en güzel haberdi. Allahım ölmedi.
-Ailesine haber verim ben doktor Bey
Hemen arabaya indim. Bavuluylaydı. Hemen baktım. Telefonunu buldum. Aşkım yazan numara vardı hemen aradım.
*Aşkım aranıyor....
-Ne var ne arıyorsun beni
-Beyfendi ben
-Yeni sevgilisi dimi. Senledemi yattı.
-Beyfendi saçmalama-
Telefon yüzüme kapandı. Neydi bu. Bu kızın başından ne geçti. Baska numaralara baktım. Abim yazıyordu.
*Abim aranıyor....*
-Alo cantanem nerdesin sen
-İyi günler Ilkay Hanımın abisi misiniz?
-Eevet te sen kimsin
-Ben kardeşinize çarpan aracın sahibiyim.
-Ne nasıl olur.
-Buraya gelirmisiniz. Konumu atim.
-Ben gelemem.
-Nasıl anlamadım.
-Ona iyi bakın yakında alîcam onu. Nolur soru sormayın.
Neler oluyordu. Bu kızı neden kimse istemiyordu anlam veremiyordum. Telefonu kapattım ve hastane sandalyesine oturdum. Bu kadar güzel bir kıza neden böyle davrandılar. Oturduğum yerden kalktım. Odasına girdim.
-İlkay hanım lütfen açın gözlerinizi nolur.
Başınıza ne geldi bilmiyorum ama sizi yalnız bırakmayacağım.Ellerini sıkı sıkı tuttum. Beklenmedik bir şey oldu. Gözlerini hafif bir şekilde araladı. Anlamsızca bana bakıyordu.
-Allahım şükürler olsun uyandı. Doktoor beeey uyandı.
Doktorlar beni hemen dışarı çıkardı. Hala bana bakıyordu benden gözlerini ayırmadı. Perdeyi çektiler. Sonunda kader banada güldü. Sonunda bu genç kız uyandı.
ILKAYIMIZ UYANDI BU BÖLÜMÜ SINANIN GOZUNDEN ANLATTIM ARADA BÖYLE BOLUMLER OLACAK. AMA COGUNLUK OLARAK ILKAYIN GOZUNDEN ANLATACAGIM.
SIZCE ILKAY SINANA NEDEN BAKMIŞ OLABİLİR.
ARKADASLAR YORUM YAZMAYI UNUTMAYIN HEPINIZ DEGERLISINIZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Kraliçesi(Düzenlenecek)
General FictionHayatım o gece ellerimden kayıp gitti. O adamın elleri üzerimde gezerken kendimi öldürmek istedim. Neden bendim. -Yapma nolurr. Dokunma. -Kes sesini güzelim. -Ahmeeeet nolur yardım et Ahmeeeeet. Ama oradan çok uzaktaydım. Bana yaşattıklarının bedel...