8.

749 37 1
                                    

S Newtem dokončíme náš pozdrav asi hodinu před tím, než se obloha zatáhne. Měl pravdu.
,,Měli bychom si pospíšit!" oznámím nahlas, když dojdeme Minhu s Tomem vepředu. Přikývne a zařve to nahlas.

Ostatní přidají do kroku. Ale když udeří první blesk asi metr před námi všichni se zastaví.
,,Minho, musíme běžet! Jinak to nestihneme včas!" řeknu s hrůzou v očích.
,,Všichni, musíme běžet!" podívá se na mě.
,,Ujistím se, že nikdo nezůstane pozadu!" odpovím na jeho nevyslovenou otázku, přikývne a vyběhne. Kluci vybhnou za ním a já je popoháním.
,,Scar." vyslovil Newt, který se nehnul ani o píď. Udeří další blesk a zaslechneme holčičí hlas.
,,Taylor." vyslovím první.
,,Běž! Zvládnu to!" bez varování chytne můj obličej do dlaní a přitáhne si ho ke svému. Políbí mě jako když mě políbil poprvé. Když se odtáhne vyběhne dopředu. Vytěsním to a dál popoháním.
,,Pojď!" chytne mě za ruku Tay. Blesky přitvrdí. Běžíme poslední. Před námi běží Jeff. Jsme lehce pozadu. Minho s Tomem vepředu se už dostali ke dveřím a snaží se vypáčit zámek. První z kluků přibíhají na pomoc.

Blesk. Jeff odletí několik metrů. Zařvu. Skloním se k němu. Chci se ho dotknout a zkontrolovat pulz, ale je to zbytečné. Je mrtvý. To mě všal nezastaví, to Taylor.
,,Pusť mě!" zařvu po něm. Akorát mě vytáhne kolem pasu nahoru. Vzpírám se. Brečím.
,,Rozhlídni se!" zařve na mě a pustí mě. Má pravdu. Blesky jsou čím dál blíž.
,,Musíme ho tu nechat, Scar!" povudechnu si a přikývnu.
,,Je to Scarlett!" opravím ho a chytnu ho za ruku. Když vím jistě, že běží, jeho ruku pustím.

Všichni už jsou uvnitř, povedl se jim rozbít zámek. Venku už stojí Minho, který na nás pokřikuje. Ohlídnu se. Nemáme šanci to stihnout.
,,Přidej Lettie!" zaslechnu Minha před rány. Zavřu oči a udělám co o mě žádá. Jsme u dveří. Minho zaleze donitř. Vběhnu s Tayem dovnitř v momentě, kdy blesk uhodí těsně před dveřmi. Thomas s Minhem zabouchnou dveře a všichni 4 se o ně opřem. Tma. Nikde nic nevidím. Pouze tmu.

Náhle se všude rozsvítí světla až mě to oslepí. Kolem se ozvou nelidské zvuky. Zakreju si oči rukou a snažím se přiviknout světlu.
,,Koho pak jsem Spáleniště přiválo?" zaslechnu jak jde někdo po schodech, ale žádné nemůžu pohledem najít. Kolem je sposta lidí přivázáno řetězem, stáhnu nad tím obočí. Přistoupím blíž, ale zjistím, že jsem se zmílila. Nejsou to lidé.
,,Květinko, radši bych se držela dál!" vedle mě se objeví dívka s krátkými hnědými vlasy zhruba po bradu.
,,Komu jako říkáš květinko, květinko!?" oplatím ji. Usměje se a zvedne levý koutek.
,,Líbíš se mi!" podívá se na ostatní.
,,Co vy? Kdo jste?" nadhodí.
,,A kdo jsi ty?" zeptám se naoplátku.
,,A co jsou tihle?" kývnu směrem k nelidem. Vrátí mi svou pozornost a přimhouří na mě oči.
,,Co je to za otázku? To jsou raplové! Ale vážně lidi, odkud jste přišli?" opět přelétne mé kamarády.
,,Z labyrintu." rozhodnu se pro pravdu.
,,Lett!" vyjede po mně Minho. Jen ho omlčím mávnutí ruky.
,,Zlosin?" ujasní si. Přikývnu.
,,Co tu pak děláte!? Tohle všechno je jeho vinna!" zaslechnu z venku blesk.
,,Nech nás tu přenocovat a všechno ti řeknu!" navrhnu. Přemýšlí. Nakonec se usměje.
,,Fajn! Ale každej z vás mi řekne jednu věc, čeho v životě lituje nejvíc!" stanoví si podmínky.
,,Co to má jako být!?" udělá krok vpřed Minho.
,,Podle tpho zjistím, jaké typy lidí jste!" podívá se zpět na mě.
,,Taky samozřejmě můžete vyjít ven do těch blesků a udělat si táborák." otočí se a chce odejít.
,,Dobře!" souhlasím. Vymněním si s Minhem pohled. Jen na mě hodí výraz 'co to děláš!?"

Dívka se na mě otočí. Přikývne.
,,Ty hezoune začínáš." kývne na Minha.
,,Fajn! Ehm." zamyslí se.
,,Asi nejvíc lituju toho, že jsem nebyl schopnej ochránit Lett od kluků v Placu." dívka přikývne a přesune se pohledem k Thomasovi.
,,Nejvíc lituju toho, že jsem nemohl zachránit Chucka." sklopí pohled. Na řadu příjde Taylor.
,,Nejvíc lituju toho, že jsem se přidala ke Zlosinu. Bývala jsem jiná, než mi vymazali vzpomínky. Mé staré já by nikdy neublížili lidem, na kterých mi záleží." podívá se na Newta. On se na ní usměje. Příjde na řadu hned po ní.
,,Slíbil jsem mojí nejlepší kamarádce, že ji ochrním před ostatními kluky, ale nevyl jsem tam když mě potřebovala. Teď si myslí, že není hodna toho, aby ji někdo miloval, kvůli tom co se stalo. Toho lituju nejvíc, měl jsem se víc snažit." dořekne. Jednou mi řekl, že Taylor byla předtím všim jeho nejlepší kamarádka, pak ji asi někdo ublížil a ona se změnila. Aspoň už vím proč! Mezitím prošli zbylí kluci a teď přišla řada na mě.
,,Nejvíc lituju toho, že jsem kdy pracovala pro Zlosin a pomohla jim vytvořit labyrint a vše, co následovalo." dívka ke mně přistoupí o krok blíž.
,,To není ono! Lžeš." přimhouřím na ní oči a ona na mě.
,,Pravdu!" rozhlédnu se po ostatních. Povzdechnu si.
,,Pravda je, že nejvíc lituji toho, že vlastně nelituju, že jsem pracovala pro Zlosin." dívka se usměje. Přikývne.
,,Můžete jít se mnou." kluci se za ní vydají, já však počkám až všichni projdou.
,,Lett?" začne Minho.
,,Prostě to nech být." nechám Toma, Newta a Minha za sebou. Když všichni vyjdeme schody, dívka všem rozdá pokoje.
,,Jsem Brenda, mimochodem!" křikne.
,,Scarlett." řeknu, když procházím do mého pokoje.
,,Já jsem Minho, řeknu ti co chceš vědět o Zlosinu." vydají se chodbou hlouběji. Zavřu dveře a spadnu po zádech do postele.

Double trouble✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat