Venku si papírek schovám za sportovní podprsenmy v domnění, že tam ho nikdo nenajde.
,,Jste všichni v pořádku?" obejde všechny po jednom Minho, když jsme v dostatečné vzdálenosti.
Přikývnu, na nic jiného se nezmůžu. Celé mi to připomene incident s Benem.
,,Lett?" usměju se, i když mi do smíchu vůbec není.
,,Jo. V pohodě." vyhledám v davu zrzavé vlasy. Newt šel zkontrolovat Taylor a Brendu.
,,Mio." ozve se mi v hlavě dívčí hlas, nejdřív si pomyslím, že to je Taylor, ale ta by mě neoslovila Mio.
,,Tesso?" vzdálím se od naší skupinky.
,,Potřebuju s tebou mluvit." zkousnu si ret a pohlédnu na mého bratra.
,,O co jde?" nemíním se vydat Zlosinu, jestli navrhuje tohle.
,,Přijď o půlnoci do klubu ADAPT." zamračím se.
,,Proč bych ti měla věřit?" kluci si všimnou, že nějak moc zahleděně studuju zem, tak se vydají mým směrem.
,,Co je tady tak zajímavý?" všichni shlédnou na stejné místo. Umlčím je ukazováčkem.
,,Co děláš, sis?" ozve se Tom. Přiložím mu dlaň na ústa, abych ho konečně umlčela.
,,Jestli mi chceš něco říct, můžeš teď!" pokračuju, když Tessa mlčí.
,,Musím ti něco říct, o čem Zlosin neví, že vím." kluci na mě přimhouří oči a hledí na mě jakoby jsem se zbláznila.
,,Moje vzpomínky se vrátili, takže se nemusíš obtěžovat." chci ji vytěsnit z mé hlavy, když mi poskytne pádný důvod proč se s ní dnes večer sejít.
,,Kdyby jsme tohle věděli dřív, nikdy by jsme jim nepomáhali." a pak je pryč. Otevřu pusu ohromením. Co zjistila?,,Vážně ti nic není?" přiloží mi Minho na čelo ruku, ale já ji setřesu.
,,Jo! To Tessa." vysvětlím. Když se Minho znova začne rukou natahovat k mému čelu zastavím ho v pohybu.
,,Chce mi něco říct." pohodím rameny.
,,Kdo je Tessa?" vrtne se mezi Minha a Newta Brenda.
,,Neznáš místo s názvem Adapt?" nadhodím. Všechny pohledy se přesunou na ní.
,,Kde jsi to slyšela?" přimhouřím na ní oči.
,,Mám se tam o půlnoci sejít s Tessou." zavrtí hlavou.
,,Být tebou tak bych si to rozmyslela!" založí si ruce na hrudi.
,,Proč?" ujme se slova Newt.
,,Je to noční klub, chodí tam většinou lidi, co dostali vir a ztrácejí svou lidskost, ale nejsou ještě úplně raplové." vymnění si s mým klukem pohled.
,,Takže tam by nás rozhodně Zlosin nehledal." zvednu koutky. Všichni na mě však hodí pohled, že jsem ztratila rozum.
,,Thomasi domluv tvojí sestře. Asi už je úplně mimo!" poplácá Minho Toma po zádech. Já nad tím jen protočím očima.
,,A ty se pak divíš, že ti neříkám všechno." zamumlám si pro sebe, ale stojíme moc blízko sebe, takže všichni to slyší.
,,Nezačínej, Lett. Prostě tam nepůjdeš! Konec debaty." otočí se a dá se na odchod. Zamračím se na něj a následuju ho. Ještě jsme spolu neskončili!
,,Scar." Newt mě chytí za ruku a snaží se mě zastavit, ale já se mu vytrhnu a doběhnu k Minhovi.
,,To nemyslíš vážně! Je to důležitý!" zavrtí na mě hlavou.
,,Řekni mi jedinej důvod proč tam nejít!?" založím si naštvaně ruce.
,,Ehm, Brendo můžeš sem jít a zopakovat to Scarlett ještě jednou! Asi tě na poprvý neslyšela dobře!" otočím se na Brendu a zpražím ji pohledem. Ta se radši vydá jiným směrem, aby se mezi nás nemusela plíst.
,,Já jsem immuní, Minho!" povzdechne si.
,,Jsi jak malý děcko Scarlett! Nechci být na tebe jako Alby, ale nedáváš mi jinou možnost!" nejradši bych mu nafackovala.
,,Gally! Pojď sem." zavolá na něj. Nahodím nechápavý obličej a sleduju blížícího chlapce.
,,Dneska ji máš na starost! Jestli se ji něco stane, zodpovídáš se nám!" Gally nechápe Minhovo chování. To ale ani já.
,,Vám?" zjišťuje komu všemu.
,,Mě. Thomasovi. Newtovi." ohlédnu se na ty další dva zrádce.
,,A kdo se tady pak zbláznil, co!?" podívám se všem do očí, speciálně Newtovi. Ten mi pohled však oplácí, bez mrknutí oka. Vzdám to první a naštvaně odpochoduju za Tayem.
,,Nesnáším vás!" křiknu po cestě pryč.,,Bylo to nutný?" doběhne za mnou Gally.
,,Jo!" zabručím. Otočím se na něj v naději ho nějak ukecat.
,,Musíme tam jít, Gally!" zaprosím, on jen zavrtí hlavou.
,,Jsem si jistej, že tam kluci půjdou, budeš to tentokrát muset vynechat." na to mu už nic neřeknu.,,Stejně tam půjdu!" rozhodnu se ve svojí hlavě.
A Gally měl pravdu, kluci tam dnes hodlají jít, beze mě. Proto nám Brenda ukáže klub za denního světla.
,,Počkejte si jak to tady vypadá večer!" ironicky se uchechtne, když tak udělá zlehka se chytne za předloktí. Přivřu na ní oči. Něco je špatně.
,,Měli bychom vám sehnat jiné oblečení, ať splynete s ostatními." rozhodne po chvíli. Já se držím od ostatních dál. Neboli od těch třech, co se proti mě spikli. Naneštěstí mě na každém kroku pronásleduju Gally. Po cestě do bývalého obchoďáku vymýšlím plán jak ho sestřást.,,Jestli máte nějaký jizvy, cokoliv, zkuste aby to šlo vidět! Lidi ze Spáleniště většinou mají jizvy, snadněji by jste se dostali dovnitř." záludně se usměju, moje záda jsou jedna velká jizva.
,,Za hodinu tady!" oznámí Brenda.
,,Nedělej hlouposti, Scarlett!" a Gally mě opustí. Ten mi tak hraje do karet.Rozeběhnu se, až se za mnou všichni otočí. Minho už se skoro vydá za mnou, v domnění, že se snažím zdrhnout, ale já jen doběhnu pár metrů směrem k Tayovi.
,,Potřebuju pomoct!" zatahám ho za ruku, aby přidal do kroku a vydáme se spolu hlouběji do budovi.
,,Tessa se mnou chce dneska mluvit, v tom klubu. Se mnou, ne s nima. Minho zaúkoloval Gallyho aby mě 24/7 pozoroval, proto potřebuju, abys mi pomohl vybrat oblečení ať zapadnu a pak to schoval u sebe. Že je to tvoje!" chvíli nad tím uvažuje.
,,Jen když můžu jít večer s tebou!" okamžitě přikývnu a dáme se spolu do vybírání.***
,,Máš všechno?" zeptám se pro jistotu, když nám naše hodina uplyne a my se vracíme na místo setkání.
,,Jo a už mlč." nahodí nevinný výraz a už v tichosti dojdeme za ostatními.
,,Vybrala jsi si něco?" dojde ke mně Minho, jen zavrtím hlavou a jinak mu neodpovídám.
,,Víš, že jsi pro mě jako sestra, proto tě prostě nemůžu nechat jít." odůvodní jeho chování.
,,Když říkáš!" a odejdu za Gallym, který se opírá o stěnu. Napodobím ho.
,,Až večer půjdeš na tu párty a budeš se mi snažit vyklouznout, dej do toho všechno." zvedne koutek do úsměvu.
,,Nebudeš ani vědět, že jsem pryč." vzhlédnu na něj, jelikož je vyšší. Natáhne ke mě jeho pravou ruku, udělám to samé.
,,Kdo s koho." potvrdím.
ČTEŠ
Double trouble✔️
Fanfic,,If you ain't scared, you ain't human." The Maze runner - book II. _____________ Mia nebo Scarlett? Kdo vlastně jsem? To mi pomůže zjistit druhá část experimentu...Spáleniště.