Když kluci odchází přesněv 10 večer, ani se nejdu rozloučit. Ví, že se na ně zlobím, to však neví, že za hodinu se opět uvidíme.
Zvednu se ze země.
,,Kam jdeš, princezno?" otočím se s úsměvem na Gallyho.
,,Taylor si koupila barvu na vlasy a chtěla s tím pomoct! Copak, bojíš se snad?" přeměří si mě pohledem. Zvedne koutek a nechá mě odejít.
Najdu Taylor a ta mě celá zmatená následuje do koupelny.
,,Co se děje?" povzdechnu si.
,,Potřebuju tvojí pomoc!" nechápavě se na mě podívá.***
,,Tak co říkáš Gally?" Taylor vejde s blonďatými vlasy dovnitř.
,,Ehm, páni! Sluší ti to!" nechám tam ty dva a vrátím se do koupelny. Udělám to samé a do půl hodiny a mám krásně blonďaté vlasy.
,,Teď se už jen oblíct!" Tay mi donese Černou uplou sukni a červený top, který se na zádech šněruje.
,,Co se ti proboha stalo?" zhrozí se Tay, když vyjdu převlečená ven.
,,Příběh na jindy. Musíme jít!" přikývne stále šokovaně.
,,Za 10 minut za rohem!" připomenu mu, jen přikývne.***
,,Seš si jistá jo?" zeptá se mě Tay. Jsme přes ulici a díváme se na vstup do klubu.
,,Asi se dostali dovnitř, když tu nejsou." přejdu jeho otázku.
,,11.38." oznámí mi čas.
,,Musíme jít!" zavěsím se za jeho ruku a celou cestu hraju strašně opilou.
,,Heeej." hraje opilýho i Tay.
,,Co musím udělat abyste mě a mou kočku pustili dovnitř." rozesměju se.
,,Kde jste se takhle zřídili?" uchechtne se mladík.
,,Moji rodiče se promněnili." nakloním se k němu blíž.
,,Myslím, že za chvíli se promněním i já." rozesměju se a narovnám se.
,,Musím si užít dokud to jde!" zvolám a pár lidí zapíská.
,,Fajn." podá nám dvě pilulky. Okamžitě to polknu. Musím zůstat v roli.Otevře nám dveře a my vejdeme. Pokračujeme temnou chodbou až k závěsu. Tay vejde první, já jsem hned v závěsu za ním.
,,Jak chceš tady najít tu holku?" zakřičí na mě. Pohodím rameny.
Začneme se prodírat davem, ale po chvíli se rozdělím. Neúmyslně. Povzdechnu si a rozhlížím se dál.
,,Mio." otočím se, ale nikde nikdo.
,,Kde jsi? Proč je tady Tom, Minho a Newt?" řekne vyčítavě.
,,Chtěla jsem mluvit s tebou. Pouze s tebou."
,,Jsem tady, neříkej nic!" oznámím ji.
,,Počkej, najdu si tě, až je nějak odeženu!" a je pryč.,,Hej!" přitlačí se ke mně nějaký kluk.
,,Jak se jmenuješ?" je zdrogavaný.
,,Promiň, mám kluka!" chci se vytratit, ale stiskne mi ruku.
,,Na to jsem se neptal, květinko." nakloní se ke mě, já mu však vrazím loktem a bleksově se vzdálím.,,Kde je Newt!?" zakřičím v hlavě. Proč jsem musela jít!?
,,Tayi!" zavolám, klučina se otočí a skutečně je to Taylor. Dojde ke mě a obejme mě.
,,Jsi dobrá?" přikývnu. Podívá se někam za mně a vyděšeně vyvalí oči.
,,Neotáčej se, ale myslím, že mě Thomas poznal." stejně se otočím, má pavdu. Tessa mě však rozpozná první a protlačí se davem k nám. Kluci za ní hned pokračují, ale je menší a mrštnější. Má náskok.Když se ocitne naproti mě, chytne mě za ruku a táhne mě dál.
,,Získej nám čas!" oznámí mu.
Vymotáme se z klubu a zastavíme se až v chodbě, která vede ven.
,,Rozluštila jsi ten vzkaz?" ve tmě mě nevidí proto ji okamžitě odpovídám.
,,Jak o něm víš?" musím vědět, měl bylt přece od mého otce.
,,Je ode mě! Musela jsem ti nějak sdělit.." závěsi se odtáhnou a nás to osvětlí.
,,Scarlett, tebe bych tu nečekal!" řekne naštvaně Mimho.
,,Asi si mě s někým pleteš!" vyjde ven.
,,Scarlett, Mio, je mi to jedno. Odcházíme! Byla to ztráta času!" obejde mě, stejně Thomas. Newt mě chytne za loket a začne mě táhnout ven.
,,Rozlušti ten vzkaz!" křikne za mnou Theresa.
,,Co jsi vůbec zjistila na ten Zlosin?" zeptám se jí v hlavě.
,,Erupce, vir kterej proměňuje raply, to Zlosin ho vypustil." zastavím se šokem. Mámem však spadnu, jelikož mě Newt stále tahá ven a očividně nečekal, že bych se zastavila.Hodí po mně pohled, ať laskavě pokračuju a já tak udělám.
,,Co sis frase myslela!?" zastavíme naproti klubu.
,,Nic." šeptnu, jelikož nejsem schopna slova.
,,Přesně! Ty nemyslíš Scar! Do něčeho bezmyšlenkovitě skočíš, a pak tě vždycky musí jeden z nás zachraňovat!" zvednu na něj pohled.
,,Snažím se jak nejlíp dovedu!" obraňuji se normálním hlasem.
,,To očividně nestačí!" bouchne do stěny a vzdálí se.
,,Zjistila jsi aspoň něco?" zeptá se Tay.
,,Máme vyřešit ten vzkaz, prej je to důležitý." sklopím pohled.
,,A dál?" pobídne mě Minho. Zhluboka se nadechnu, než se dám do vysvětlování.
,,Erupce. Raplové. Vir. Zlosin ho vypustil a očividně se vymknul kontrole." oznámím tiším hlasem, aby nás někdo nepřeslechl.
,,Cože!?" ujišťuje se Thomas, že dobře slyšel.
,,Nevěděli jsme to předtím, Tessa to musela zjistit nedávno." zkousnu si ret a oklepu se zimou.,,Nemůžeme jít zpátky? Je mi zima?" nadhodím do naprostého ticha.
,,Do toho klubu už se nevrátíme!" odlepí se od stěny Newt. Podívám se mu do očí.
,,Já nemyslela do klubu." jen omluvně přikývne a naše čtyřčlenná partička se vydá zpět za ostatními.***
,,Ale, ale, ale!" objeví se ve dveřích Gally.
,,Tohle jsem od tebe nečekal." i když nechtěně, musím se usmát nad mím brilantním plánem.
,,Asi jsem vyhrála naši sázku." pohodím rameny a jdu dál. Vejdu do pokoje, kde jsem nechala mé původní oblečení.
Sundám si sukni a natáhnu zpět pohodlné legíny. Chci si rozvázat vrchní díl, ale nedosáhnu na uzel. Vyjdu ven s nadějí, že někoho najdu.
,,Newte? Můžu s tebou mluvit?" kývnu směrem do prázdného pokoje. Když jsem ho spatřila, uvědomím si, že nějaký triko může počkat. Musíme si promluvit.
,,No?" vejde dovnitř.
,,Máš něco na srdci?" pobídnu ho okamžitě.
,,Jak to myslíš?" prohrábne si vlasy.
,,Vím, že se na mě zlobíš, už dlouho. Chci to slyšet." zavrtí nade mnou hlavou.
,,Promiň za to pře.." usměju se a zavrtím hlavou.
,,Nechci, aby jsi se mi omlouval, nemáš proč. Chci aby jsi ze sebe dostal, to co máš na srdci." zkousnu si ret a čekám.
,,Dřív jsi ke mě byl upřím..." vyprovokuju ho.
,,Fajn! Ale ne tady!" přikývnu. Má pravdu. Nebude to hezké. Popadnu svou mikinu a vydám se za ním ven.
ČTEŠ
Double trouble✔️
Fanfiction,,If you ain't scared, you ain't human." The Maze runner - book II. _____________ Mia nebo Scarlett? Kdo vlastně jsem? To mi pomůže zjistit druhá část experimentu...Spáleniště.