7

172 2 0
                                    

Anna
Másnap reggel elég korán keltem és az istállóhoz indultam. Az istállós fiú pont akkor lépett ki az egyik bokszból, és kérdőn nézett rám.
-Ilyen korán?
Mosolygott. Gondolom jó volt a tegnap estéje. Rohadjon meg.
-Igen úgyhogy nyergeld fel nekem az Annabellt. Kösz.
Utasítottam kissé flegma stílusban.
A szemem sarkából láttam, hogy ez nem nagyon tetszett neki de így járt.
-Még kérdezhetem mi bajod van?
Fogta meg a vállam. Hirtelen át futott rajtam egy jó érzés elöntött a melegség. Bele néztem a szemébe ami kéken csillogott. Elfogott az érzés, hogy még akarom csókolni,de aztán eszembe jutott a tegnap és könnyek szöktek a szemembe.
-10 perced van és ne úgy mint a múltkor. Ne kelljen várnom.
Hagytam ott. Vissza mentem a házba és töltöttem magamnak egy csésze kávét. Már a felénél jártam mikor a kurvája lépett be az ajtón.
-Jó reggelt kisasszony!
Köszönt vidáman.
-Neked is.
Intettem. Hogy fulladnál meg. Sőt inkább fulladnátok meg.
-Még egy ilyet nem akarok mint az este.
Néztem rá.
-Nagyon sajnálom én....
-Nem érdekel! Itt dolgozol és nem másnak mint az én Családomnak! Nem azért fizetünk hogy te az istállóban csináltasd fel magad!
Ordítottam. Holt sápadt arccal nézett vissza rám és bűnbánóan lehajtotta a fejét.
-Meg értetted?
-Meg. Sajnálom. Többet nem fordul elő.
-Ajánlom.
Azzal megfogtam a csészét és kiindultam az udvarra.
-De ha mégis...
Torpantam meg.
-Jól tudom hogy ebből a házból kinek teszed még szét a lábad. Kérdéses nagyanyám mennyire díjazná a hírt.
Néztem rá gúnyos mosollyal. Mire ő elkerekedett szemmel nézett vissza.
-Az istálló közelében sem leszek ígérem.
Hebegte. Azzal elégedetten kivonultam a kertbe. Ez kész. Csak tudnám mire volt jó. Ezt a srácot ismerve, ha a hegy nem megy Mohamedhez Mohamed megy a hegyhez. Ezt még valahogy el kell rendeznem.

Roli
-Baszod tök normálisan köszöntem erre mintha az utolsó kutyája lennék utasít, hogy szereljem fel a gebéjét.
Panaszkodtam Máténak.
-Nem csináltál valamit amivel ezt kiváltottad belőle?
-Tudtommal nem. Legalábbis nem hiszem hogy érdekelné.
-Ezt most mire érted?
-Tegnap meghúztam az egyik cselédet itt az istállóban és ő pont benyitott.
Meséltem. Felvont szemmel meredt rám.
-Mit csináltál??
Fakadt ki belőle a röhögés.
-Hát tesó nem semmi vagy 2 napja dolgozol itt és már elintéztél egyet. És mégis melyiket sikerült?
-Adél
-Nem rossz csaj,de úgy csináld, hogy Miska bá is előszeretettel veszi elő.
Komorodott el.
-Nem tervezek hosszú távra vele még egy párszor megdugom és vissza adom a főnöknek.
Léptem ki az istállóból.
-Kisasszony.
Torpantam meg. Most ezt végig hallgatta? Jaj nekem.
-Angol vagy Western felszerelés van a lovamon?
Nézett fel rám haragos arccal.
-Western.
-Jó akkor nyergeld át angol stílusra.
Nagyon szívesen mondtam volna pár kedves szót neki mondjuk, hogy húzzon el a jó kurva... de inkább nem. Csak magamra erőltettem egy mosolyt.
-Rendben ahogy gondolja.
Levettem a lóról ezt a felszerelést és kihoztam a másikat. Közben magamban elküldtem minden helyre. Most már csak remélem oda ér.
Épp a hevedert húztam meg és már kész is lettem volna amikor..
-Máté te nem jössz?
Kérdezte.
-Most hogy mondod jól esne egy kis terep.
-Jó akkor istállós fiú nyergeld vissza westernbe az enyémet és Máténak nyergelj fel egy másikat is.
Hogy mivan??? Na nem. Nem nem nem a faszom se fogja hatszor le meg fel pakolni a kurva cuccait csak mert nem tudja eldönteni,hogyan vonuljon végig a falun vagy az erdőn. Bosszúsan néztem Mátéra aki vissza fojtott nevetéssel nézet rám.
-És az ön nagy segge alá melyik lovat hozhatom uram???
Hajoltam meg gúnyosan a haverom előtt. Az idegeim már kis csárdást jártak.
-A szemem be tikkelt.
Magamban már elgondoltam,hogy mit kapna ez a lány ha egyszer alám kerülne...

A Kisasszony Where stories live. Discover now