Roli
Csak álltam ott mosolyogva a boxok között és nem tudtam hova tenni a helyzetet. Ha annyira utálna mint ahogy mutatja, akkor már a kapun kívül lennék és lehet nem nevetve szaladt volna ki. Olyan cuki a nevetése. Jól áll neki ha boldog. Kell nekem. Szeretném ha miattam örülne és a szeme mindig ilyen kéken ragyogna.
-Szőke lovász itt vagy?
Csettintgetett Máté.
-Itt, itt mit akarsz
Eszméltem fel. Észre se vettem, hogy még itt van.
-Az én lovamat már elrendeztem ne fáradj,és most mesélni fogsz.
-Mégis miről kéne.
Néztem rá furán.
-Mondjuk ezt az előbbit. Végülis csak rácsaptál egy lovagló pálcával a főnököd unokájának seggére.
Elmélkedett.
-Ja az.. az csak úgy jött.
Drága barátom rezzenéstelen arccal nézett rám.
-Igazad van én is minden lánnyal ezt csinálom ez ez tényleg csak úgy jön.
-Jó hagyjuk a kertelést mit akarsz még tudni?
-Én haver semmit. Meg tudnom már semmit nem kell.
Azzal ott hagyott. Ezt hogy értette. Lehet tud valamit amit én nem. Vagy Anna mondott neki valamit. Mindegy. Elindultam a kennelek felé mivel ott is kaptam egy kis munkát mikor valami el terelte a figyelmem. Az egyik cseléd épp a kertben gyomlált. Ahogy hajolgatott a blúzából ki látszott a két szép melle. Meg kéne ismerni, Adélt már úgyis unom.
-Bocs szépség tudsz nekem segíteni?
Sétáltam oda hozzá mire ő nagy szemekkel nézett fel rám.
-A kennelekhez megyek és kéne valaki aki megtartja az ajtót amíg bemegyek és össze szedem a tálakat.
-Úgy tudom belülről is zárhatók.
Felelte halk hangon.
-Jaj kérlek gondoltam addig beszélgethetnénk meg ilyesmi.
Túrtam bele a hajamba.
Hát jó csak siessünk vissza mert ezt még ezt be kell fejeznem.
Elsétáltunk hát a kutyákhoz közben felmértem mennyire lesz nehéz dolgom. Szerencsére sima ügynek ígérkezik. Összeszedtem a tálakat letettem a földre majd a lány felé fordultam megcsókoltam és az egyik kutyaház felé toltam abba a kennelbe amelyik épp üres volt.
A ház dobozszerű volt lapított tetővel így könnyű volt fel fektetni rá.
-Várj egy kicsit.
Mondtam majd leemeltem az akasztóról két lánc pórázt. A végüket visszahajtva kaptam egy egy húrkot amiket rátettem Dalma csuklóira. A karabinert pedig a kennel rácsára csatoltam. Megteszi.
-Na most már folytathatjuk.
Kigomboltam a blúzt és lehúztam róla a szoknyát majd szépen lassan cirógatni kezdtem a nyakát majd lejjebb értem a mellére ott ráfogtam a mellbimbóira és éreztem ahogy keményednek ezért rámarkoltam. Tovább haladtam a hasára majd a csípőére amitől megfeszült az egész teste. A másik kezem eközben a lábán kalandozott egyre beljebb és beljebb. Majd betoltam először csak egy ujjam. Majd kettőt. Aztán hármat. Négyet. Itt már láttam rajta, hogy majdnem elélvez ezért abba hagytam minden mozdulatot és kihúztam az ujjaim.
-Miért hagytad abba?
Nézett rám sértetten.
-Addig nem mehetsz el míg azt nem mondom. Szóval most egy nagyon csúnya játékot fogunk játszani.
Azzal betoltam újra egyet. Kettőt. Hármat. Négyet. Végül az egész öklöm. KB 10 percig bírta és ismét az élvezés hátárára került ezért megint abba hagytam mindent. Még 10 percig ujjaztam majd belevágtam magam. Nem fogom elvinni a csúcsra. Csak játszok kicsit. Úgyhogy amint láttam hogy befeszül mindent kihúzódtam belőle és elvettem a kezeim is.
-Kér-lek. Kö-nyör-göm. Ne csin-áld ezt.
Lihegte. Már szinte sírva.
-Az az áldott jó szívem.
Tettem vissza bele és gyorsultam. Majd mikor ismét határon volt nem álltam meg és egy kissebb sikitás közben elélvezett. Kiszálltam belőle és felvettem a nadrágom.
-Ajánlom magamat.
Vigyorogtam. És indultam is vissza az istállóhoz mikor a kennelsor elejéhez épp odaért a kisasszony.