21

140 1 0
                                    

Anna
A dobozban egy fa tigris fog nyakláncot, és rengeteg régi képet találtam. Érdeklődve néztem végig mi van rajtuk. A legtöbbön egy család volt apuka anyuka és egy gyerek. Az a fiú ismerős... Az... Az ott Roli.
-Szépek voltak, ugye?
-Igen, de.. Mégis mit történt?
-Nagyon hosszú történet.
Ült le mellém az ágyra.
-Ha az ember rosszkor van rossz helyen... Szóval, Roli anyja az én lányom volt. Sosem volt sok pénzük, de szerette azt a roha...már mint a férjét. Tehát talán rolika 9 éves lehetett mikor elhagyta őket egy fiatalabbert. Az előtt két évig folyamatosan verte őket. Miután eltűnt, a lányomék hozzám költöztek. De... Egyik nap.. egy levelet találtam az asztalon amiben az állt, hogy vissza ment ahhoz a senki házihoz és elköltöztek az ország másik felére. Nem láttam őket egészen.. Egészen addig míg a lányom halálhire nem jött.
A könnyei már patakokban folytak. Én pedig letudtam volna magam szúrni, hogy felhánytorgatom neki.
-Nem kell beszélnie róla ha..
-Nem. Semmi gond. A lányomat halálra verte. Az unokám haza jutott és most ez a lényeg. Ő pedig börtönben van.
A torkom elszorult. Ennyi mindenen keresztül menni és még csak 21 éves.
-Nagyon sajnálom.. Én nem gondoltam volna...
-Nem lényeges.
Azt hittem lefordulok a székről úgy megijedtem. Hátra néztem és Roli állt az ajtóban. Az arcán látszott a fájdalom pedig látszott rajta, hogy próbálja leplezni.
-Sajnálom
Sütöttem le a szemem.
-Megőrítesz te lány.
Mosolygott rám.
-Próbálkozom.
Mondtam majd megcsókoltam.
-Én most kimegyek.
Csukta be az ajtót Borika néni. Roli integetett neki közben folyamatosan csókolt. Megfogta a csípőm és az ölébe húzott.
-Sosem bántanálak meg szándékosan.
Sóhajtotta egy szünetnél. Majd az ágyra fektetett és fölém feküdt. Belecsókolt a nyakamba és felhúzta a pólóm. A testemben szét áramlott az adrenalin, próbáltam vissza tartani a hangom.
- Itt nem kell...
Lihegte.
-Csak nyugodtan.
Azzal folytatta. Egyre lejjebb haladt, már a nadrágom húzta lejjebb és egy gyengéd harapást kaptam a csípő csontomra. Mire halkan nyögtem egyet. Éreztem ahogy elmosolyodik. Hm önbizalom növelés felső fokon, ez vajon miért izgatja őket? Egyszer csak abba hagyta feltérdelt az ágyon és levette a pólóját.

Roli
Alig tudtam tartani magam, hogy ne essek neki. "Csak szép lassan" ezt ismételgettem magamban. Újra fölé támaszkodtam és a szemébe néztem. A kezét a nyakam köré fonta és megcsókolta a nyakam. A légzésem gyorsult. Ez így nem lesz jó, nem fogok bírni magammal. Aztán éreztem, hogy a nadrágomhoz nyúl és kigombolja. Ó baszki. Rá markoltam a seggére amit egy nyögéssel jutalmazott. Na és itt pattant el az agyam. Letéptem róla a pólót, lerántottam a nadrágot és az egyik kezemmel a mellére szorítottam a másikkal a hajába túrtam, számmal pedig a másik mellét haraptam és bele löktem magam. Mire egy kissebb sikitás hangzott.
-Nyugi.
Néztem fel, ő pedig beharapta a száját. Jaj istenem...

A Kisasszony Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang