10

138 1 0
                                    

Roli
-Mi járatban itt?
Mosolygott rám kedvesen amitől a hasam görcsbe rándult.
-A tálakat szedtem össze gondoltam kimosom ezeket is.
-Gondoltad vagy pedig megmondták, hogy csináld meg?
Húzta fel a szemöldökét.
-Részlet kérdés... Nagyon szép kutyák mind az öné?
-A tacskókon és akitákon kívül igen.
Büszkélkedett. Egész jól elbeszélgettünk és nevettünk mikor egyszer csak mögém nézett és elkomorult.
-Minden állatom előtt megdugsz valakit?
Vágta a mellkasomhoz az almát amit idáig a kezében tartott majd sarkon fordult és elviharzott. Dalma a haját igazítva ment el mellettem. Én pedig úgy éreztem a szívem szakad meg mert megbántottam Annát.

Anna
A könnyeimmel küszködve szaladtam fel a szobámba. Úgy éreztem ki téptek belőlem egy darabot pedig nem volt jogom hozzá, hiszen alig beszéltünk még és semmi nincs köztünk.
-Nem érez irántam semmit.
Szipogtam.
-Kicsoda?
Jött a kérdés a hátam mögül. Megfordultam és a barátnőm nyakába ugrottam.
-Nem érdekes.
-Aha, én meg hülye vagyok és elhiszem.
-Reménykedem benne.
Erőltettem egy mosolyt a fejemre.
Már nyitotta volna a száját válaszra mikor Máté lépett be az ajtón.
-Baba!
Kapta fel az ölébe Dorkát és megcsókolta. Na igen. Nagyjából egy hónapja nem látták egymást mivel Dorka Spanyolországban nyaralt a családjával. Örültem, hogy végre örülnek és végre boldogok. Jó volt őket látni végre együtt. Kissé irigy is vagyok rá. A barátnőm 16 éves múlt és már két hónapja jegyesek Mátéval egy hónap múlva pedig megesküsznek.
-Te? Miért sírtál?
Néztek rám.
-Csak láttam valamit amit nem kellett volna.
-Baba, kimennél kicsit?
-Én is akarom hallani!
Makacsolta meg magát Dorka. Máté szemforgatva nézett vissza rám.
-Szóval?
Azzal elmondtam a storyt. Semmit nem mondott rá csak megrázta a fejét és kiment úgyhogy ketten maradtunk a barátnőmmel.
-Neked nagyon tetszik ez a srác.
-Hidd el vízbe tudnám magam folytani ezért... Viszont ő a jelek szerint nem szeret, sőt.. Szerintem még gyereknek néz.
Dorka kimeredt szemmel nézett rám majd lehajtotta a fejét.
-Te tudod.
Mondta majd felállt és kiment. Nem értem mivan ezekkel.

Roli
-Na mesélj mi volt a csajjal.
Lépett mellém a haverom.
-Kikötöttem és meg basztam.
Feleltem fapofával.
-Ne már! Mesélj egy kicsit!
-Először játszottam, vele nem vittem el a csúcsra,aztán megesett rajta a szívem úgyhogy mégis.
Nem volt kedvem beszélgetni. Szinte egész nap az járt a fejemben, hogy megbántottam és azóta nemhogy az istálló közelében de a kertben sem láttam.
-Fiú!
Kiabált oda nekem Sanyi bá.
-Hagyd abba amit csinálsz és gyere segíts a kertet díszíteni.
Na legalább felmehetek a házhoz, hátha látnám és tudnék vele beszélni. Gyorsan visszatettem a villát a helyére majd elindultam az első kertbe.
-Mire ez a nagy hű hó?
kérdeztem.
-Miska báék vacsorát adnak ma este így hát 6-ig mindennek kész kell lennie. Segíts kihozni az asztalokat!
A házba érve megláttam amint Adél egy vörös ruhával szalad fel a lépcsőn.
-Állj meg!
Kaptam el a karját.
-Kinek lesz a ruha?
-Anna kisasszonynak.
Felelte értetlenül.
-Megmondanád neki, hogy szeretnék vele beszélni még a vacsora előtt, az istállóban?
A lány bólintott és indult is felfelé. Én pedig igyekeztem elvégezni mindent, hogy addigra kész legyek.

A Kisasszony Where stories live. Discover now