Chapter 6

423 51 36
                                    


Please vote and comment it means a lot to me!!

_______

Woh ubar se bahir nikal kar ab apne haath me pakre shopping bags ko mushkil se utha kar darwaze ke paas jaa rahi thi jab uske ek haath se ek bag niche gir gaya to tabhi peeche se phone ko cherne me masroof Ibrahim chalta hua aya aur us ek bag ko utha kar kar uske baazuon ke upar rakh ke waise hi chalta gaya.

"Thank-...Ibrahim...Ibrahim!! Ibrahim Afnan Ahmad!!!"

Jab usne end me use uske pure naam se cheekh ke bulaya to woh mura aur ruka.

"Kya he aapi kaan phaarne hen kya?"

"Kaan ka to pata nahi haath zaroor torne wale ho gaye hain tumhare"

"Kyun ab kya kiya maine?"

Usne dono haath kamar per rakh ke pucha.

"Besharmi ke record toren hen! Yahan behen itni mushkil me he aur tum madat karne ke bajae us ghatiya mobile me busy ho?!"

"Arrey aapi yaad nahi abba kya kehte hain? Apna boj khud uthana seekho"

Woh keh kar mur gay aur andar chala gaya Seherunnisa pehle to use ghoor ti rahi phir foran andar bhaagi aur shopping bags wahan rakh ke ya takriban phenk ke uske peeche bhagi thi. Lekin bhaagte hue uska pair slip ho gaya aur woh phir se zor se gir pari.

"Ahhh..!"

Woh apna paun pakar ke bethi to Ibrahim ne peeche dekha aur bhaag kar uske paas aya jo apne paun pe jhuki hui thi.

"Yaar dekh ke nahi chal sakti ho?! Andhi!"

Seherunnisa ne use dekha aur uska kaan zor se kheencha.

"Aapiii!! Choro yar"

Ibrahim ne kan churwane ki koshish ki to woh boli.

"Nahi main andhi hun na aur tum kya ho? Khote?"

"Kam as kam samne dekh ke chalta hun aur bewajah nahi girta main"

Usne kaha aur mu charaya.

"Abhi mere pair me dard na hoti to batati tumhe....Ibrahim Afnan uthao ge ke Ammi ke chittar parwaun?"

Usne kaha to Ibrahim ne mu ke andar hi use drama queen keh ke dono bazuon se pakar kar uthaya. Woh usse teen chaar saal chota tha lekin phir bhi college ka larka tha jise workout aur jym jane ka bohat shouk tha jese ke amooman is umar ke larko ka hota hai is liye uske liye apni behen ko uthana to koi mushkil kaam nahi tha.

"Waise itna mood kyun kharab hai?"

Ibrahim ne use uske kamre me bithane ke baad pucha.

"Bas dil udaas tha."

"Kyun?"

"Aaj school me meri ek student Rania uski ammi ayi thin."

Ibrahim uske samne beth ke uski baat sunne laga.

"Unho ne mujhe bataya ke Rania ko brain tumor he aur use treatment ki zaroorat he is liye woh school nahi aye gi."

Seherunnisa ne sar jhuka kar apni kameez ke kone ko pakar ke kaha.

"That's sad lekin hum kya kar sakte hain aapi zindagi he yeh."

Ibrahim ne dheemi awaaz me kaha to Seher ne use dekha.

"Mujhe pata hai hum kuch nahi kar sakte lekin mujhe bohat dukh hua uske liye pata hai use bohat shouk he Doctor banne ka class me humesha kehti thi ke main bare ho ke ek achi Doctor banu gi aur bohat se logon ki help karun gi. Woh itne ache dil ki bacho hai Ibrahim itni choti si Pata nahi uske saath hi aisa kyun ho raha he..."

Tu woh chaand Where stories live. Discover now