Ο Νίκος μπαίνοντας σπίτι βροντοχτύπισε την πόρτα πίσω του κάνοντας τους γονείς του να τιναχτούν από τις θέσεις τους. «Για μαζέψου νεαρέ» του φώναξε η μητέρα του.
«Τι είπες;» της αντιγύρισε. Τις τελευταίες μέρες οι σχέσεις τους ήταν τεταμένες, ο μικρός με το ζόρι της απαντούσε μονολεκτικά απλά και μόνο για να φύγει από το κεφάλι του.
«Άκουσες τι είπα, ΜΑΖΕΨΟΥ! Γιατί πολύ υπομονή σε κάνω!» Ο Νίκος αντέδρασε σαν να τον διαπέρασε ηλεκτρικό ρεύμα. Το σώμα του τσίτωσε φανερώνοντας τους μυς του κάτω από το κοντομάνικο μπλουζάκι που φορούσε
«Εσύ! Εσύ κάνεις υπομονή; Πότε; Για ποιον;! Εσύ αποφασίζεις και διατάζεις! Και όποιος δεν κάνει αυτό που θες τον διώχνεις! Σα να μην ήταν τίποτα για σένα! Σα να μην έδωσε όλη του τη ζωή για σένα! Λες και δεν τον αγάπησες ποτέ!» Φώναζε, μα ήξερε τι έλεγε. Την κατηγορούσε για την αποχώρηση της Άρτεμις. Εκείνη της είχε πει να φύγει.
«Αν έχεις να πεις κάτι πες το ευθέως» τον διέταξε η μητέρα του
«Ευθέως;! Άκου τα ευθέως λοιπόν! Εσύ φταις που έφυγε η Άρτεμις, εσύ την έδιωξες, αφιέρωσε ολόκληρη τη ζωή της σε εσένα! Στο να σε βοηθάει, στο να σε στηρίζει, στο να σε αγαπάει. Έκανε τα πάντα για σένα και την έδιωξες γιατί δεν μπόρεσες να δεχτείς μία πλευρά της! Γιατί εσύ δεν μπορείς να καταλάβεις πως η αγάπη είναι αγάπη ασχέτως με το που προέρχεται ή που απευθύνετε! Εκείνη σε δέχτηκε όπως ήσουν, σε στήριξε όταν κανείς δεν ήταν εκεί για εσένα και εσύ την έδιωξες χωρίς δισταγμό! Γιατί; Γιατί είναι διαφορετική στα δικά σου μάτια; Εξ'αιτίας σου έχασα την αδερφή μου και μάλλον δεν θα την ξαναδώ ποτέ!» η καρδιά του πονούσε, τα μάτια του ήταν δακρυσμένα μα δεν σταματούσε. Ήθελε να της πει πόσο θυμωμένος ήταν μαζί της, πόσο ήθελε να τη μισήσει γιατί εξ'αιτίας της η Άρτεμις έφυγε από την Ελλάδα αφήνοντας τα πάντα πίσω της για να υπηρετήσει στις γραμμές πολέμου της Ασίας. Μία κοπέλα 25 χρονών αποφάσισε να παίξει ρώσικη ρουλέτα με την τύχη της υπηρετώντας στη Συρία κάτω από την αμερικάνικη σημαία.
«Αρκετά» του φώναξε «δεν πρόκειται να δεχτώ στο σπίτι μου, στη ζωή μου, στο όνομα μου ανώμαλα άτομα»
«Ήταν σαν κόρη σου» τη διέκοψε
«Είναι βουτηγμένη στην αμαρτία»
«Σταματήστε και οι δυο σας!» ακούστηκε η βροντερή φωνή του Μάρκου. «Νίκο πήγαινε στο δωμάτιο σου να ηρεμήσεις πριν πεις κάτι που θα μετανιώσεις ή που θα σε κάνει να αθετήσεις την τελευταία σου υπόσχεση σε εκείνη» έκανε μία παύση μέχρι να φύγει ο γιος του.
«Τι υπόσχεση;» τον ρώτησε όταν έμειναν οι δυο τους. Ο Μάρκος την κοίταξε σκυθρωπός.
«Διάβασε το γράμμα για να μάθεις» ήταν το μόνο που της είπε πριν γυρίσει την προσοχή του και πάλι στην ταινία που παρακολουθούσε.
BẠN ĐANG ĐỌC
Έρωτας στον πόλεμο
Lãng mạnΜία νεαρή αξιωματικός του ελληνικού στρατού μετά την απάρνηση της από μέλος της οικογένειας της αποφασίζει να υπηρετήσει σε εμπόλεμη ζώνη της ανατολής. Εκεί θα γνωρίσει για δεύτερη φορά τον έρωτα όμως θα προσπαθήσει να τον αγνοείσει λόγο του τέλους...