Επικίνδυνη αποστολή

266 13 1
                                    

Στις 19.00 ακριβώς όλοι βρισκόταν στην αίθουσα για να πάρουν τις οδηγίες που χρειαζόταν. Η πόρτα άνοιξε και ο στρατηγός μπήκε με τη συνοδεία δύο άλλων αξιωματικών. «Συγχαρητήρια σε όλους σας! Είστε η επίλεκτη ομάδα μου. Μπροστά στον καθένα από εσάς υπάρχει ένας φάκελος με κάποια στοιχεία. Για δύο μήνες θα φύγετε από τη βάση σας και θα παρουσιαστείτε σε αυτή που γράφει μέσα. Εκεί θα περάσετε από μία ειδική εκπαίδευση. Διάλεξα τη δική σας βάση γιατί έχετε τη φήμη της ικανότερης, εγώ προσωπικά δεν αντίκρισα κάτι τέτοιο πέρα από συγκεκριμένες περιπτώσεις. Φεύγετε αύριο το πρωί. Η αποστολή σα θεωρία είναι αρκετά απλή. Παρακολουθούμε, εισβάλλουμε, καταστρέφουμε φεύγουμε. Στην πράξη όμως δεν είναι τόσο απλά. Δεν έχουμε το περιθώριο να αποτύχουμε. Λεπτομέρειες θα βρείτε στο φάκελο σας και στο νέο στρατόπεδο σας. Μετά τη λήξη της αποστολής θα επιστρέψετε εδώ. Και κάτι τελευταίο, κανείς και το εννοώ κανείς δεν θα διαβάσει το περιεχόμενο του φακέλου πέρα από εσάς, κατανοητό; Ελεύθεροι.»
    Όταν τελείωσε την ενημέρωση εξαφανίστηκε από την αίθουσα αφήνοντας όλους με απορίες.

    Μία εβδομάδα πριν την αναχώρηση για την αποστολή ο στρατηγός επέστρεψε στο στρατόπεδο θέλοντας να δει τις επιδόσεις τους. Το αποτέλεσμα τον ευχαρίστησε ιδιαιτέρως. «Είστε έτοιμοι για τη νίκη και χαίρομαι γι'αυτό! Εγώ δεν θα πάρω μέρος στην επιχείρηση, την καθοδήγηση σας θα αναλάβει ένας από εσάς.» Ο Rayan ήταν σίγουρος πως του άνηκε η αρχηγεία, θεωρούσε πως ήταν ο καλύτερος όλων και φυσικά είχε τη μεγαλύτερη εμπειρία απ'όλους σύντομα θα έπαιρνε και τα γαλόνια του Ταγματάρχη. «Γνωρίζεται ήδη τους δύο καλύτερους. Ryan και Konstantinidou εσείς οι δύο είστε αντίπαλοι για την αρχηγεία, αλλά...! Οποιοσδήποτε και να είναι ο οδηγός εκεί ο άλλος θα ακούει πιστά τις εντολές του. Αυτό ισχύει για όλους. Θα πραγματοποιηθεί μία άσκηση για να δούμε τον αρχηγό σας. Μιας και οι δύο είστε Λοχαγοί ο νικητής της άσκησης θα γίνει προσωρινός Ταγματάρχης μέχρι τη λήξη της επιχείρησης. Χωριστείτε σε δύο ομάδες στη μία αρχηγός ο Ryan στην άλλη η Konstantinidou. Ξεκινήστε»
Την άσκηση κέρδισε ο Rayan, οι σύμμαχοι της Άρτεμις όσο και αν τη σεβόταν δεν ήθελαν μία γυναίκα υπεύθυνη για κάτι τόσο σημαντικό. Φυσικά ήταν κάτι που αντιλήφθηκε ο στρατηγός και γι'αυτό το έκανε. Ήθελε να τσεκάρει την αμεροληψία των μαχητών του.
«Λοιπόν αρχηγός στο πεδίο θα είναι ο Rayan, όλοι όμως αναφέρετε σε εμένα. Δεν πραγματοποιείτε καμία εκτέλεση χωρίς την άδεια μου εάν δεν είναι απαραίτητο. Δεν θα έχω φυσική παρουσία στη μάχη όμως θα βρίσκομαι στο ασύρματο πάντα δίπλα σας. Στην επιχείρηση θα είστε χωρισμένοι σε 2 ομάδες. Μία ομάδα 15 ατόμων που θα κάνει την έφοδο υπό τις διαταγές του Rayan ο οποίος αναφέρει σε εμένα, δύο θα είναι στις επικοινωνίες, ένας ακροβολιστής και δύο κάλυψη του ακροβολιστή. Martin και Lee επικοινωνίες, Taylor και Miller κάλυψη ακροβολιστή, Konstantinidou ακροβολιστής. Οι υπόλοιποι με τον Rayan. Σε αυτές τις 6 μέρες περιμένω όλοι σας να προσαρμοστείτε απόλυτα στο ρόλο σας. Ελεύθεροι»

     Η μέρα της επιχείρησης είχε φτάσει επιτέλους. Προσέγγισαν σχεδόν αθόρυβα στο στόχο τους και ετοιμάστηκαν για το μεγάλο χτύπημα. Εάν τα κατάφερναν θα ήταν μία τεράστια νίκη για τη μεριά τους. Όλοι πήραν θέση. Η Άρτεμις έκανε το Σταυρό της και έπιασε το όπλο στα χέρια της, το τοποθέτησε έτσι ώστε να τη βολεύει και να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εμβέλεια. «Με το σήμα μου» ακούστηκε από τις ψείρες τους ο στρατηγός. «Sniper χτύπα τους φρουρούς.. ΤΩΡΑ» και η Άρτεμις με δύο πυροβολισμούς ελευθέρωσε την είσοδο για τους συμμάχους της. «Όλα καλά μπείτε» απάντησε η ίδια στον ασύρματο. «Καλή δουλειά στρατιώτη, έχεις την άδεια να εκτελέσεις όσους είναι απειλή»
«Μάλιστα κύριε». Σε λίγη ώρα ακουγόταν από παντού πυροβολισμοί, παντού υπήρχαν σφαίρες. Η Άρτεμις παρατήρησε κάποιον να περπατάει εκτός της στρατιωτικής βάσης, δεν φαινόταν απειλή όμως σίγουρα δεν ήταν δικός της. «Εδώ sniper, λαμβάνετε;» Μίλησε στον ασύρματο της
«Τι συμβαίνει;» Άκουσε αμέσως απάντηση
«Ζητώ άδεια εκτέλεσης μη καθορισμένου στόχου»
«Τι εννοείς μη καθορισμένου»
«Δεν φαίνεται απειλή και δεν είναι εντός στρατοπέδου»
«Και τι κάνει;»
«Περπατάει... απλά περπατάει»
«Περιέγραψε το στόχο σου sniper»
Η Άρτεμις έκανε μεγαλύτερο zoom εστιάζοντας κι άλλο σε αυτό το μυστηριώδες άτομο.
«Στολή γιατρού πεδίου, δεν έχει κάποιο αξίωμα, η στολή πρόσφατη, γυναίκα, φαίνεται άοπλη, εκτελώ;»
«Αρνητικό» μία σφαίρα πέρασε από πολύ κοντά της αλλά δεν την πέτυχε.
«Αρνητικό είπα sniper!» Σχεδόν ούρλιαξε στο αφτί της
«Δεν ήμουν εγώ κύριε»
«Προστάτεψε την!»
Η Άρτεμις με κάποιες γρήγορες και εύστοχες βολές έβγαλε εκτός τους τρεις άνδρες που πυροβολούσαν.
«Αναμένω εντολές κύριε»
«Έχεις ήδη εντολές! Προστάτεψε την! Τη θέλω ζωντανή! Να επιστρέψει μαζί μας στο στρατόπεδο! Κατανοητό Λοχαγε;» ήταν απόλυτος
«Μάλιστα κύριε» η Άρτεμις άφησε κάτω το όπλο και χωρίς να κοιτάξει τους δύο άντρες που στεκόταν δίπλα της τους φώναξε να την καλύψουν.
    Κράτησε στο ένα χέρι της το προσωπικό της όπλο και με το άλλο έβαλε δύναμη να πηδήσει το τοίχωμα που την κάλυπτε. Άρχισε να τρέχει προς την κοπέλα προσπαθώντας να μείνει ζωντανή και βρίζοντας. Όταν έφτασε σε καλή απόσταση απλά πήδησε πάνω στην κοπέλα παρασέρνωντας την κάτω μαζί της σε ένα ασφαλές λαγούμι.

Έρωτας στον πόλεμοWhere stories live. Discover now