Missed Me?

245 14 1
                                    

Η Άρτεμις βρισκόταν στο γραφείο του διοικητή της «Επιτέθηκες στο Λοχαγό σου;!» τη ρώτησε δύσπιστα «Όχι κύριε, δεν του επιτέθηκα αλλά θα έπρεπε!»
«Ταγματάρχα!» την προειδοποίησε «τον είχες κολλημένο σε ένα τοίχο» συμπλήρωσε
«Ναι! Αλλά δεν του επιτέθηκα. Άφησε δύο δικούς του πίσω» ήταν φανερά εκνευρισμένη
«Δεν το ήξερες αυτό όταν τον άρπαξες» της θύμισε
«Έφυγαν 12 και γύρισαν σχεδόν οι μισοί μαζί του. ΟΙ ΜΙΣΟΙ! Και αν δεν ήταν η ανθυπολοχαγός ο Ramirez θα ήταν νεκρός τώρα. Νεκρός! Έφυγε χωρίς να τον νοιάζει»
«Έχεις δίκιο. Και γι' αυτό βρίσκεσαι εδώ σήμερα» η νεαρή αξιωματικός μπερδεύτηκε
«Δηλαδή;»
«Αρτ» της μίλησε σε πιο φιλικό τόνο «ξέρεις ότι κανονικά ταγματάρχης έπρεπε να γίνει ο Rayan κι εσύ να παραμείνεις λοχαγός. Το αξίωμα σου ανέβηκε λόγο του παράσημου που σου έδωσε ο Στρατηγός» το πρόσωπο της συνοφρυώθηκε. Είχε κερδίσει με την αξία της το παράσημο και ο μόνος λόγος που προηγούταν ο Josh ήταν η ηλικία τους. «Δεν καταλαβαίνω κύριε! Μου λέτε πως δεν αξίζω τι βαθμό μου;»
«Όχι όχι, προς Θεού. Αν έλεγα κάτι τέτοιο θα ήταν τεράστιο ψέμα! Αυτό που θέλω να σου πω είναι πως ο Λοχαγός πέρασε κάτι σαν δοκιμασία και απέτυχε» η κοπέλα μπερδεύτηκε ξανά
«Τι δοκιμασία;»
«Για αλλαγή μονάδας» "τον έδιωχναν;!" σκέφτηκε "εντάξει έκανε βλακεία αλλά όχι και να τον διώξουν" «αν είχες παραμείνει εσύ λοχαγός θα βρισκόσουν σε άλλη θέση προ πολλού. Αλλά εφόσον άλλαξες γαλόνια είχες νέες υποχρεώσεις και δεν μπορούσα να σε τοποθετήσω εκεί που πίστευα ότι ανήκεις»
«Που ανήκω;» ο Hoffer χαμογέλασε
«Ταχματάρχα σε ξέρω προσωπικά από την πρώτη μέρα που ήρθες εδώ. Σε έχω δει να πολεμάς. Είσαι εξαιρετική και σε ομάδα αλλά και σαν μονάδα. Έχουμε συζητήσει και γνωρίζω ακόμη και πράγματα που δεν μου έχεις πει» η νεαρή κοπέλα κατέβασε το κεφάλι της, μιλούσε για τη Mac. «ξέρω πόσο ήθελες να βρίσκεσαι εξ' αρχής στον τομέα για τον οποίο δοκιμάστηκε ο Rayan και θα πας»
«Μου αλλάζετε βάση; Αυτό προσπαθείτε να μου πείτε τόση ώρα;» ο μεγαλύτερος άνδρας γέλασε
«Όχι όχι δεν αλλάζεις βάση, εδώ θα είσαι» ένα βάρος έφυγε από πάνω της, δεν ήθελε να αφήσει την κοπέλα της πίσω «απλά θα μπεις στην 7-13» τα μάτια της γούρλωσαν. Αυτή η ομάδα ήταν το όνειρο της από τη στιγμή που έμαθε την ύπαρξη της. «εκτός αν δεν συμφωνείς» συμπλήρωσε.
«Μα φυσικά, σας ευχαριστώ! Αλλά... τι θα γίνει με την τωρινή μου θέση;»
«Ο Rayan είναι καλός στη ρουτίνα του, το πρόβλημα δημιουργείτε όταν πρέπει να πάρει αποφάσεις κάτω από πίεση».

Όταν έφυγε από τον Hoffer ήταν ενθουσιασμένη, ήθελε οπωσδήποτε να πει τα νέα της σε κάποιον. Όμως ο Άρθουρ δεν ήταν πλέον εκεί, ένα αγκάθι τσίμπησε την καρδιά της με αυτή τη σκέψη. Θα χαιρόταν πολύ για κείνη αν το μάθαινε, ίσως να την κατσάδιαζε λίγο εξ' αιτίας του αυξημένου κινδύνου αλλά θα ήταν περήφανος για εκείνη. Πέρασε από το χώρο ψυχαγωγίας και χωρίς να τη δει κανένας άλλος έκανε νόημα στη Mac.


Έρωτας στον πόλεμοWhere stories live. Discover now