•kırk•

1.6K 178 50
                                    

Atalay karşımızdan geçerken bakışlarımla onu takip ettim. Ne de güzel gülüyordu zalımın evladı.

"Çok zor." dedim yüzümdeki ellerimin arasından. "Ona yazmamak çok zor."

Berk derin bir nefes alıp elini omzuma koydu. "Rüya, güzelim, bana bak." dediğinde dolu dolu olmuş gözlerimi Berk'e çevirdim. "Ona yazmamak senin için zor, biliyorum. Ama onun senin sevgine karşılık vermeyişi? Her siktiğimin günü sana sataşıp kalbini kırması? Hangisi daha zor?"

"Ama Beko..." Kolumla gözyaşlarımı sildim. "Ben ona çok alıştım, anlıyor musun? Onunla bir anda konuşmayı kesince boşluğa düşmüş gibi hissetmeye başladım. Sanki onunla konuşmayınca gün içinde yaptığım şeyler anlamını kaybetmiş gibi geliyor."

Muhtemelen Berk artık benim sulugözlülüğümden bıkmıştı. Ama dayanamıyordum işte. Ona yazmamak beni kudurtuyordu.

"Rüya," dedi Berk kaşlarını çaresizce bükerek. "Bu söyleyeceklerim biraz ağır olacak ama beni anlamaya çalış. Atalay ona yazanın sen olduğunu bilse, Pıtırcık'ın aslında sen olduğunu bilse bu şekilde konuşur muydu seninle?"

Bu dediği şey üzerine bakışlarımı elime çevirip hayır dercesine kafamı iki yana salladım.

Çünkü biliyordum, konuşmazdı. Berk'in söylediği doğruydu, bu gerçek ponçik kalbime bir tık ağır gelmişti.

"Bu benim kararım değil ama seni sen olduğun için istemeyen biriyle konuşmanı istemiyorum Rüya. Seni üzmekten sadistçe zevk alan bir puşt için üzülmeni istemiyorum. Sen benim en yakın arkadaşımsın. Arkadaşı da geçtim, canımdan ötesin. Senin üzüldüğün her an ben 5 kat fazla üzülüyorum anasını satayım."

Şakayla karışık bir sinirle söylediği son cümleye gülmeden edemedim. Güldüğümü görünce Berk de hafifçe sırıttı.

"Sen benim en yakın arkadaşımsın." dedi tekrar. "Seni üzen herkesin içinden geçerim, beni anlıyor musun?"

Kafamı aşağı yukarı salladım.

Berk, benim en yakın arkadaşımdı. Bu dünyada kimsenin sahip olamayacağı bir yeri vardı bende.

"Beko," dedim ağlamaya yakın sesimle. Kollarımı öne doğru uzatıp sıkıca Berk'in boynuna sarıldım. "Seni çok seviyorum."

"Biliyorum." dedi ukala ukala, ellerini belime sarmadan hemen önce. "Ama biraz daha beni sıkmaya devam edersen yakında oksijensiz solunuma geçmek zorunda kalacağım."

Gülerek geri çekildiğimde saçlarımı karıştırdı.

Berk her zamanki gibi yine haklıydı. Atalay'a yazmamak zordu. Ama aynı şekilde beni daima üzen birini sevmek de zordu.

Benim yapmam gereken şey belliydi. Zorumu seçmeliydim.

***

Sizce Rüya hangisini seçecek? Her zaman haklı olan Berk'i mi dinleyecek yoksa Atalay'ı görünce pıtır pıtır atan kalbini mi?

Ya bu arada Berk çok tatlı değil mi abi ya bayılıyorum Berk'e.

AĞAĞĞAĞAĞ 10 günde 2K iken 3,97K OLMUŞUUUZZZZZ BEN SİZİ YERÜM YERÜM ÇITIR ÇITIR YERÜM❤️

Bu arada bölüm geciktiği için çok özür dilerim arkadaşlar ama dersler aşırı yoğundu bu hafta giremedim bir türlü Wattpad'e. Sabırla beklediğiniz için çok teşekkürlerrr, sizi öpüyoreeee❤️

Pıtırcık || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin