Yeni bölümle geldim. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Hayırlı bayramlar🍬🍬
Keyifli okumalar 😊Yazardan
Bahar'ın kalbi durduğunda Nazlı hemen yoğun bakıma girip Bahar'a kalp masajı yapmaya başladı. Bir süre sonra Bahar geri döndüğünde derin bir nefes alarak yoğun bakımdan çıktı."Nazlı ne oldu kardeşime? İyi mi?"diye sordu Ali Haydar büyük bir endişeyle.
"Durumunda bir değişiklik yok Ali Haydar abi. Kalbi durdu. Kalp masajıyla geri döndü."dedi Nazlı üzgün bir ses tonuyla. Herkes sandalyelere oturdu tekrardan.
➰
Taburda Yavuz'un silahı patladığı anda Fethi gözlerini kocaman açtı. Tetiğe o basmıştı. Komutanından silahı almaya çalışırken komutanını yaralamıştı. Hem de kalbinden. Komutanı yere yığılınca Fethi de hemen yere çöküp komutanının vücudunu dizlerinin üstüne yatırdı. O Esma'da kapı açıldı. Sesi duyup komutanlarının odasına gelen tim şoka uğradı. Komutanları yaralanmıştı. Aşık hemen bir bez alıp komutanının kalbine bastırdı kan kaybetmemesi için.
Ateş şaşkınca "Ne oldu Avcı? Yavuz komutanım nasıl yaralandı?"diye sordu.
Fethi usul usul ağlarken "Nasıl olduğuna bakmak için odaya geldiğimde ayakta silahı kafasına dayamıştı. İntihar edecekti. Şaşkınlıkla kahve bardağımı düşürdüğümde odaya girdiğimi farkedip bana döndü. Silahı almaya çalışırken tetiğe basıp yaraladım komutanımı."diyerek olayı anlatmıştı. Herkes şoktaydı. Kimse Yavuz'un aşk acısından böyle bir şey yapacağını aklının ucundan bile geçirmemişti.
"Ben hemen Nazlı'yı arıyorum. Bir ambulans göndersin."deyip odadan çıktı.
Odasından telefonunu aşıp Nazlı'yı aradı.Telefonu üçüncü çalışta "Ateş Bahar'ın durumunda değişiklik yok. Sadece az önce tekrar kalbi durdu o kadar. Merak etmesin Yavuz abi."diyerek açtı telefonu Nazlı.
"Nazlı mevzu şu an bu değil. Tabura bir ambulans gönder çabucak. Yavuz komutanım kalbinden vuruldu."dediğinde Nazlı neye uğradığını şaşırdı. Beklemiyordu böyle bir şey.
"Ateş ne oldu? Yavuz abi neden yaralandı? Saldırıya mı uğradınız? Herkes iyi mi?"diyerek sorularını sıraladı.
Ateş "Hayır Nazlı. Saldırıya uğramadık. Yavuz komutanım intihara kalkışmış. Kafasına sıkacakken Avcı girmiş içeri. Komutanımdan silah almaya çalışırken de kalbinden yaralamış komutanımı Avcı. Çabuk ambulans gönder."diyerek Nazlı'yı cevapladığında Nazlı bu kez tam anlamıyla şoka girdi. Yavuz'un böyle bir şey yapacağı aklından bile geçmiyordu.
Kendine gelip "Tamam ben hemen hallediyorum."deyip kapattı telefonu Nazlı. Ateş de Erdem yarbayı aradı haber vermek için.
➰
"Nazlı ne oldu? Yavuz komutanım mı yaralanmış?"diye sordu Ali Haydar endişeyle. Diğerleri de endişeyle Nazlı'ya bakıyordu.
"İntihara kalkışmış Ali Haydar abi. Fethi abi içeri girip ondan silahı almaya çalışırken Yavuz abiyi kalbinden yaralamış. Ambulans istiyor Ateş."diyerek durumu anlattı. Herkes şoka girdi. Hiçbiri Yavuz'dan böyle bir şey beklemiyordu. Bora da dahil.
Merakla "İyi de neden böyle bir şey yaptı ki Yavuz komutanım?"diye sordu Bora.
"Yavuz abi Bahar'ı hep çok sevdi. Onların aşkı hepimizin imrendiği çok büyük bir aşktı. Ayrıldıklarında bile Bahar'ı ona olan sevgisi, aşkı kat be kat artarak sevmekten hiç vazgeçmedi Yavuz abi. Şimdi de evli ve hamile olduğunu öğrenince, ondan vazgeçtiğini öğrenince büyük bir yıkıma uğradı haliyle."diyerek cevap verdi Nazlı. Bora ile birlikte herkesi büyük bir hüzün kapladı. Yavuz Bahar yüzünden, Bahar'a olan aşkı yüzünden intihar etmişti çünkü. Nazlı onların yanından ayrılıp acile indi ve tabura bir ambulans yollayıp beklemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yarım Kalan Sevda
RomanceAradan iki yıl geçmişti. Koskoca iki yıl.... Yarım kalan bir aşk vardı Bahar ve Yavuz'un arasında. Yarım kalan bir sevda vardı aralarında. Bahar'ın nişanı atıp Yavuz'u terketmesiyle yarım kalan bir aşk vardı. Bahar Karabayır'a döndüğünde bambaşk...