8.Bölüm

504 28 75
                                    

Yeni bölümle geldim. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Keyifli okumalar😊

Beş ay sonra

Bahar'dan
Sabah pencereden sızan güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım. Soluma dönüp telefonumu almak istedim fakat yapamadım. Bebeğim iyice büyümüştü ve istediğim gibi hareket etmemi engelliyordu. Dokuz aylık olmuştu bebeğim. Artık her an doğum yapabilirim. Elimi karnıma getirip okşamaya başladım.

"Hadi oğlum. Gel artık. Hepimiz seni bekliyoruz. Gel de biraz neşe kat evimize, ailemize. Bekliyoruz seni."dedikten sonra yavaş hareketlerle yatakta oturur hale geldim ve ayağa kalktım yavaşça. Pencerenin önüne gelip bahçeye baktım. Mart başındaydık. 6 Marttı bugün. Hava ne çok  sıcaktı ne çok soğuktu. Tam olarak sevdiğim bir hava vardı dışarıda.

Duş almak için banyoya geçerken Bora'yla nikahtan kalma fotoğrafımızı gördüm. Dün göreve gitmişlerdi. Ne zaman dönecekler acaba?

Duş aldıktan sonra bebe mavisi elbisemi giydim. Bu elbiseyi kendime çok yakıştırıyordum.

Elbisemi giyip saçlarımı taradıktan sonra güzel bir kahvaltı hazırlayıp kahvaltımı  yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elbisemi giyip saçlarımı taradıktan sonra güzel bir kahvaltı hazırlayıp kahvaltımı  yaptım. Kahvaltıyı topladıktan sonra bir taksi çağırdım. Taksiye binip Güler ablalara doğru yol aldım.

Yolda nedendir bilmem içimi kötü bir his kapladı. Acaba timden birine bir şey mi oldu? Merakımı bastıramayarak Bora'yı aradım ama ulaşamadım. Abimi aradım ama ona da ulaşamadım. Endişeyle diğerlerini de aradım ama hiçbirine ulaşamadım. Öyle olunca taburu aradım.

"İyi günler. Ben taburunuzdan Bora Alsancak'ın eşi Bahar Alsancak. Bora dün göreve gitmişti de tim arkadaşlarıyla beraber. Ben ne Bora'ya ulaşabildim ne de diğerlerine. Biraz endişelendim de. Durumları iyi mi acaba? Bir bilginiz var mı?"diye sordum.

"Bahar hanım çekmeyen bir bölgedeler. Bu yüzden ulaşamamışsınız. Biz uydu telefonundan iletişimdeyiz. Eşiniz de arkadaşları da gayet iyi durumda. Endişelenmenizi gerektirecek bir durum yok. Merak etmeyin." cevabını aldığımda rahatlayıp derin bir nefes aldım.

"Tamam. Teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için."dedikten sonra telefonu kapattım.

Hiç kimseye bir şey olmamış Bahar. Sadece senin hüsnü kuruntun. Rahatla biraz dedim kendi kendime.

Güler ablalara gelince ücreti ödeyip taksiden indim. Bahçe kapısından içeri girip kapıyı çaldım.

Nazlı kapıyı açıp "Hoşgeldin canım."dedi yüzünde büyük bir tebessümle bana sarılıp.

"Hoş buldum canım."dedim ben de gülümseyerek. İçeri girdiğimde Su ve Fatma ablanında geldiğini gördüm. Onlara da sarıldıktan sonra oturdum bende.

Nazlı baştan aşağıya beni süzüp bu ne güzellik Bahar hanım."dedi büyük bir beğeniyle.

"Yaa teşekkür ederim. O senin bakışlarının güzelliği."dedim ben de.

Yarım Kalan Sevda  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin