4.Bölüm

553 24 68
                                    

Yeni bölümle geldim. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Keyifli okumalar😊

Yazardan
Nazlı Bahar ve Yavuz'un durumunu kontrol etmek için içeri girdiğinde Bahar'ın kalbinin durduğunu fark edip hemen yoğun bakım hemşirelerini çağırıp müdahale etmeye başladı. Fakat Bahar geri dönmüyordu. Hemşirelerle beraber sedyeyle yoğun bakımdan çıktı.

Herkes ayaklanınca "Kalbi durdu ve geri gelmiyor. Acil açık kalp ameliyatına almamız lazım."diye bilgi verip sedyeyi ameliyathaneye doğru sürüklemeye başladı Nazlı. Hemşirelerle birlikte ameliyathaneye girince herkes kapıda kaldı. Nazlı çabucak ameliyata başladı. Bir hemşire kalabalığa doğru yaklaşıp Su'ya seslendi.

"Su hocam, Nazlı hocanın hastası Yavuz Karasu kendine geldi fakat Nazlı hocam ameliyata girdi. Ne yapalım?"deyince herkes biraz olsun mutlu oldu çünkü nihayet iyi bir haber alabilmişlerdi.

"Normal odaya alalım Sema hemşire. Gerekli testler yapılsın. Nazlı test sonuçlarına bakar."diyerek yanıtladı Sema hemşireyi. Daha sonra Bahar'dan iyi bir haber beklemeye devam ettiler.

                                             ➰

Üç saat sonra
Üç saat geçmişti Bahar'ın tekrar ameliyata alınmasının üzerinden. Hala bir haber yoktu. Herkes haber beklerken ameliyathanenin kapısı açıldı. Nazlı ameliyathaneden çıkınca herkes ayaklandı.

"Nazlı ne olur artık iyi bir haber ver! Kardeşim yaşıyor mu? İyi mi?"diye sordu Ali Haydar perişan bir halde.

Nazlı "Yaşıyor Ali Haydar abi. Yoğun bakıma aldık tekrardan. Fakat artık durumu çok riskli. Beş defa kalp krizi geçirdi dünden beri. Bahar'ın beş defa kalp krizi geçirmesi artık bebeğim hayatını da riske sokuyor. Dayanabilirler mi bilmiyorum. Dua etmekten başka yapabileceğimiz hiçbir şey yok artık. Her şeye hazırlıklı olalım."diye açıklama yaptığında herkesin gözyaşları süzülmeye başladı. Dünden beri perişan olmuşlardı.

Su toparlanıp Nazlı'nın yanına geldi.
"Nazlı Yavuz abi uyandı. Normal odaya alınıp gerekli testlerin yapılmasını söyledim Sema hemşireye."

"Tamam Su. Gider bakarım Yavuz abiye şimdi."dedikten sonra Yavuz'un odasına gitti. Geriye kalanlar da yoğun bakıma geçtiler.

Nazlı Yavuz'un odasına giderken Sema hemşireyle karşılaştı.
"Yavuz Karasu'nun testleri yapıldı mı Sema hemşire?"

"Evet Nazlı hocam. Bunlar test sonuçları."diyerek test sonuçlarını uzatıp Yavuz'un oda numarasını söyledikten sonra işine döndü Sema hemşire. Nazlı Yavuz'un kapısını tıklatıp içeri girdi.

"Nazlı."

"Yavuz abi test sonuçlarına baktım. Bir problem gözükmüyor. Sen iyi misin?"

"İyiyim. Nazlı Bahar kalp krizi geçirmeden önce uyandı. İyi mi?"diye sordu Yavuz içinde büyük bir endişeyle.

"Sen ciddi misin Yavuz abi?"diye sordu Nazlı şaşkınca.

"Evet uyandı. Hatta 'Bahar' diye seslendiğimde 'Yavuz' diyerek cevap verdi. Sonra kalp krizi geçirdi zaten. İyi mi?"diyerek durumu anlatıp canını sıkan soruyu sordu.

"Durumu çok ağır Yavuz abi. Yaralandığından beri beşinci defa kalp krizi geçirdi. Bahar'ın da bebeğin de durumu çok riskli. Dayanabilirler mi bilmiyorum. Ama dünden beri beni en çok şaşırtan senin intihara kalkışman. Neden Yavuz abi? Bahar'ı canından vazgeçecek kadar çok mu seviyorsun?"

Yarım Kalan Sevda  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin