Colson
Po příchodu domů vidím v kuchyni nevinný výraz Barryho, který sedí u baru a něco cvaká do telefonu. V jeho dosahu nevidím žádnou lahev, takže Barry bude ve střízlivým rozpoložení, doufám.
,,Chceš mi něco říct k tvýmu rannímu stavu?" posadím se před něj a snad ani nečekám odpověď.
Barry nahlas vzdychne, pustí telefon a věnuje dlouhý pohled kuchyňské desce. Zhruba po minutě se pomalu rozmluví: ,,Strašně jsem to posral. Jakože fakt strašně moc."
,,V čem? Pohnojil si to u Olivie?"
,,Jestli myslíš pohnojením to, že má teď monokla pod okem, tak jo, pohnojil."
Málem spadnu ze židle. Nechci si ani představit, jak Olivie k tomu monoklu přišla. Chlap, co uhodí ženskou, je ubožák, a to jsem měl tu čest poznat pár ženskejch, který by si nějakou tu facku klidně zasloužily. Ale nikdy bych to neudělal. Nikdo by to neměl udělat.
,,Jak to myslíš, že má monokla pod okem? Chceš mi říct, že si jí natáhnul?"
,,Dal jsem si éčko. Do toho naklopil nějakej chlast. Nepřemýšlel jsem, hádali jsme se o tom, že to mezi náma neberu vážně a ona mi dala dvě facky. Tu druhou jsem jí oplatil. Jsem takovej nehoráznej kretén!"
,,Proč sis kurva bral éčko? Seš snad úplně mimo?" nechápu to, nechápu Barryho. Nikdy v životě si nic nevzal. Nikdy. A najednou do sebe hodí éčko? Tohle mi hlava nebere.
,,Nevím. Byl jsem nasranej kvůli Marcusovi a Brooke. Takže jsem se chtěl pořádně zlejt. Jenže můj kolega mi nabídnul éčko a já si řekl, že když si ho dává i George z osobního, tak přece nebudu pozadu."
Trošku jsem zneklidněl, když Barry zmínil rande Marcuse a Brooke. Trošku jsem doufal, že vztah s Olivií ho přeorientuje na jiný myšlenky a já se třeba budu moct přiznat, že nejsem ten nejlepší kamarád na světě, ale nejspíš jsem byl na omylu.
,,Jo, jasně, tohle je to nejdebilnější odůvodnění toho, proč si vzít éčko. Dělá to i George z osobního, tak já taky. Kurva, Barry, seš normální? Olivie to věděla?"
,,Ne, myslela si, že jsem opilej. Co mám teď dělat? Poslat jí kytku?" Barry vypadá naprosto zoufale. Je v pěkným maléru. Jednou ho člověk nechá na pár týdnů bez dozoru a on se mezitím takhle dojebe.
,,Kytkou to nespravíš. Měl by si co nejdřív zaklepat na dveře jejího bytu a omluvit se jí."
,,To tam mám prostě nakráčet a říct jí, že mě mrzí, že jsem jí skoro urazil hlavu?" poklepe si na čelo Barry s výrazem, že jsem se úplně zbláznil. Měl by si uvědomit, kdo je tady teď za blázna. Protože já to nejsem.
,,Prosím tě, nikdy si tak dobrou ránu neměl! Chceš s ní být, nebo ne?" uhodím na něj.
,,Nechci. Jenom už jsem nechtěl dál sedět doma na prdeli, jako největší lůzr. Tak jsem využil Olivii. Bylo to fajn, randíčka, sex. Myslel jsem si, že to bere stejně jako já. Nezávazně. Dost jsem se spletl."
,,Ty a brát sex s nějakou holkou nezávazně?" nestačím se divit.
,,Teď, když je tady Brooke, jsem s tím neměl problém."
A zase jsme u toho. Brooke. Bože. Nemyslím si, že teď by měl Barry ještě někdy u Brooke sebemenší šanci. Zmlácení její kamarádky ho dokonce vyhodilo z řad friendzone někam na úplný dno.
,,Jestli Olivie poreferuje o tomhle tvým přešlapu Brooke, můžeš všechny svoje naděje na vaši svatbu spláchnout rovnou do hajzlu. A k té naději přidej i vaše přátelství."
ČTEŠ
Chci, abys mě chtěla
RomanceSpát se svým šéfem nikdy není dobrý nápad. Své o tom ví i Brooke Cooperová, která se kvůli prozrazení jejího románku musí vzdát svého pohodlného života. Začít úplně od začátku, v bytě se třemi spolubydlícími, z nichž jeden je namyšlený playboy, kter...