Part Four

387 5 0
                                    

Brooke

Sobotní rána miluju. Dnešní ale miluju o něco míň, protože když vejdu do obývacího pokoje, vidím všechnu tu spoušť po včerejší párty, kterou budu muset uklidit. Nejdřív se ale rozhodně nasnídám. Vajíčka a slanina. Nejlepší snídaně. Procházím Instagram, když si ke mně přisedne Allyson.

,,Panebože, chci okamžitě aspirin." Řekne s hlavou v dlaních.

Hned jak se jí vysměju, jí podívám aspirin a sklenici vody. Allyson do sebe okamžitě hodí prášek a sklenici vypije celou. ,,Já jsem tak blbá. Proč vždycky musím ráno tak trpět?"

Zasměju se s vajíčky v puse, když se k nám přidá Colson: ,,Protože karma existuje, má drahá." Naleje si džus a posadí se vedle mě. Jasně, že nemá tričko a přišel jenom v teplácích. To snad dělá schválně! Včera jsem ještě dlouho nemohla usnout a pořád myslela na ten jeho pitomý úsměv a na to, jak moc jsem ho chtěla v záchvatu té písničky políbit. Věřím tomu, že kdyby ten song pokračoval ještě pět sekund, byla bych natolik hloupá, že bych to udělala. A věřím taky tomu, že bych toho pořádně litovala.

,,Jestli je to karma, tak v tom případě jsi vždycky první na řadě." Řekne Allyson, rozhlédne se kolem a dál šije do Colsona: ,,Dneska nevyhazujeme žádnou nežádoucí holku?"

,,Vtipné. Mám ti připomenout, jak jsi včera se svými mizernými znalostmi o hudbě ohromovala chlápka v tričku Ramones?"  nadhodí Colson.

,,Víc nahlas by to nešlo? Ten chlápek ještě spí." Panikaří Allyson a položí si hlavu na stůl. Já jenom čekám, kdy začne zvracet. Vypadá opravdu zle. Ale já se náramně bavím.

,,A jaký byl? Stálo to za to?" Ptám se zvědavě.

,,Jo, řekni nám to, Allyson, budeš se za něj stydět stejně, jako Brooke za Ethana?" Hahaha, Colsone. A to jsem si myslela, že mě dneska ráno ze svého seznamu ranních urážek vynechá.

Allyson zvedne hlavu: ,,Absolutně nechápu, o čem to vy dva mluvíte. Každopádně, ON se jmenuje... do prdele... nevím, jak se jmenuje." Teď už se Allyson zvedá od baru a pokračuje do koupelny. Mlčky dojím snídani a snažím se na Colsona ani jednou nepodívat. Když vstane a jeho ruka se otře o mou, projede mnou elektrický šok. Co to se mnou ten chlap dělá, ježíši?

Colson se po snídani vytratí z bytu, Allyson je zalezlá v pokoji se svým Ramones chlapem a Barry mi pomáhá uklízet všechen ten nepořádek. Neunikne mi, že se mnou skoro nepromluví.

,,Tak povídej. Jsi na mě naštvaný kvůli Olivii, co?"

Barry dál sbírá odpadky do černého pytle, já si založím ruce v bok a čekám na jeho odpověď.

,,Nejsem. Měl bych snad?"

,,Takže se ti líbila?" povytáhnu obočí.

,,Neříkám, že ne. Jenom..." hned po jeho jenom mi všechno dojde.

,,Panebože, Barry, ty máš nějakou holku, že?"

,,Co, cože? Ne, nemám." Tak kde je, sakra, ten problém?

,,Tak, kde je problém?" nechápu.

,,Olivie asi není můj typ." Dovysvětlí Barry, aniž by mi u toho věnoval jediný pohled.

,,Fajn." Řeknu a dál se věnuju úklidu.

Když všechno uklidíme, pustíme si televizi, ale stejně se ani jeden nedíváme a pozornost věnujeme telefonům.

Allyson před polednem propašuje svého chlápka z pokoje do koupelny. Stojí u dveří, jako hlídací pes a neustále nás kárá, ať se přestaneme smát. Chlápek vyleze z koupelny, dá Allyson pusu na čelo, otočí se směrem k nám, prohlásí, že nás rád poznal a Allyson ho vyvede z hlavních dveří. Když zabouchne, okamžitě skočí vedle mě na gauč.

Chci, abys mě chtělaKde žijí příběhy. Začni objevovat