Part Five

352 5 0
                                    


Colson

Nemůžu uvěřit tomu, co se právě teď děje. Když jsem se večer rozhodl pro sezení u televize, ani ve snu by mě nenapadlo, že teď tady budu stát, můj jazyk bude v puse té nejvíc sexy holky na světě a ona mě bude svlíkat. Nevím, jak se to stalo, ale najednou jsem si prostě nemohl pomoct a musel jsem ji políbit. Celý večer jsem jenom seděl a přemýšlel nad tím, jaký by to bylo, kdybych to udělal. Konečně jsem se odhodlal a je to ten nejlepší pocit na světě. I kdyby tahle chvilka měla trvat minutu, stojí to za to.

Těžce oddychuju, dívám se Brooke do očí a rozepínám její košili. Košile letí na zem a ona neprostestuje. Jakmile před sebou uvidím její prsa v podprsence, pokračuju dál a rozepínám tenhle zbytečný kus krajky. Když je pryč, konečně vidím její prsa. Jsou úžasný a momentálně moje. Milionkrát jsem si tyhle prsa představoval, ale ani v nejmenším nebyly tak skvělý, jako ve skutečnosti. Tohle se nedá zastavit. Vezmu si ji do náruče, automaticky mě obejme nohama kolem pasu a dál se líbáme. S jazykem v její puse, se snažím po paměti najít cestu k sobě do pokoje. Nehodlám být nemile překvapen svými spolubydlícími, až se budou vracet z prohýřené noci. Pokládám Brooke do své postele a svlíkám jí sukni, rovnou i s kalhotkami.

,,Brooke" vykoktám ze sebe, když ji uvidím před sebou úplně nahou.

,,Nemluv. Kazíš kouzlo, idiote" řekne a já jenom sleduju, jak si kleká, stahuje mi tepláky a bere si ho do pusy. Stojí mi od první chvilky, kdy jsem se jí dotknul. Kurva. Tohle je tak strašně příjemný. Mám co dělat, abych se neudělal hned v prvních sekundách, už když ho jenom přejela na seznámení jazykem, myslel jsem, že praskne. Tohle jsem ještě s žádnou holkou nezažil, ani nevím, jak popsat všechny ty zasraný pocity.

Jemně ji odtáhnu hlavu, protože kdyby v tomhle pokračovala ještě chvíli, byl bych v cílové rovince. Roztáhnu jí nohy, kleknu si před její klín a začnu se věnovat já jí. Nikdy jsem tohle nedělal radši. Přejíždím jí jazykem úplně všude a Brooke se svíjí v tichých vzdeších. Po chvilce je to ona, která mě tahá beze slova na sebe a je to konečně tady. Pohladil jsem ji po tváři, začal ji líbat a byl v ní.

Jestli bylo naprosto úžasný vidět její prsa, cítit její rty na mým péru, nebo jí sát klín, nevím, jak popsat tohle. Jsem v ní a topím se v tom. Přirážím, ona mi vzdychá do ucha a já jsem každou minutou víc a víc ztracenej. Když je nahoře, mám ten nejlepší výhled na světě. Tenhle obrázek už z paměti nikdy nevymažu a jsem si jistej, že až jednou budu umírat, přesně tohle uvidím jako poslední vzpomínku.

Posadím se a pevně ji sevřu, zrychluje víc a víc a já za chvilku budu, už to nezadržím. Ve chvilce, kdy mi vyjekne do ucha, poznám, že už můžu taky. Udělám se do ní a vůbec mi to nedochází. Jenom ji pořád objímám, ona mě a nemůžeme popadnout dech.

Za pár minut se její sevření uvolní, takže neochotně povoluji i to moje. Sleze ze mě a hledá na zemi svou sukni. Rychle se do ní nasouká a vykročí ke dveřím. Já jsem stále ve stejné pozici, neschopný slova. Brooke chytí za kliku a mně dochází, že když něco rychle neřeknu, odejde.

Nakonec ze sebe vyhrknu tu nejpitomější věc, kterou jsem mohl říct: ,,Kam jdeš?"

Brooke se otočí a s ledovým klidem mi zlomí srdce na sto kusů: ,,K sobě? Dřív než tuhle chybu zopakuju znovu."

Nejsem schopnej slova, jenom se dívám, jak za sebou zavírá. Chybu? Chybu? Tomuhle sexu říká chyba? Chyba byl ten její idiot Ethan, ale tohle? Tohle tak prostě mělo dopadnout od prvního okamžiku, co mi na baru řekla svoje jméno. A teď tady, sakra, měla zůstat ležet a usnout se mnou, v mojí posteli, v mé náruči.

Před chvilkou jsem se cítil tak, jako ještě nikdy. Teď se tak cítím znova, ale jsou to naprosto nový emoce. Chci být naštvanej, nejde to. Chci, aby mi to bylo jedno, ale není. Pořád mi jenom v uších zní slovo chyba. Nikdy mi žádná neřekla, že jsem byl její chyba. Nejspíš to každá řekne až po měsíci, když pochopí, že na těch sto zpráv doopravdy neodepíšu.

Brooke není moje červený autíčko. Brooke je absolutně novej level něčeho, co nedokážu pojmenovat, pocit, co je pro mě naprostá novinka. Jak v dobrým, tak zlým. Byl jsem z ní tak vedle, že jsem si ani nenasadil kondom, natož, abych ho z ní včas vytáhnul. A je mi to, kurva, u prdele. Protože to žádná chyba nebyla, mělo to tak být a jestli si myslí něco jinýho, vysvětlím jí, jak to, sakra, teď bude.

Usnul jsem asi po dvou hodinách neustálýho přemýšlení nad tím, jak zařídit, aby Brooke tuhle svoji chybu chtěla opakovat pravidelně. Teď chystám snídani - palačinky, který samozřejmě, jak ji znám, vynechá, takže jsem udělal i vajíčka se slaninou. A to není všechno. Všechny ty brownies jsem vykrájel do koleček podle formičky, kterou Allyson koupila kvůli vánočním perníčkům, který nikdy v životě nepekla a péct nebude. Naskládal jsem je do krabic a desetkrát spočítal, jestli jich mám doopravdy 150.

Allyson má otevřeno do pokoje, což znamená, že nespala doma. Dean měl nejspíš další šťastnou noc. Barry asi ještě spí. A je to tady. Pocit viny. Barry je do Brooke udělanej už několik let. Já se do ní včera udělal doopravdy. A bylo to neskutečný. A teď chci víc, nedokážu ji dostat z hlavy a dělí mě pouze minuty od toho, abych ze sebe udělal neskutečnýho blbce.

Pohlédnu na dveře Brooke, jako bych věděl, že se v nich zrovna objeví. Jde nejistě ke kuchyňskému baru, v černém saténovém županu, pod kterým nejspíš nic nemá. Nevím, jak tady s touhle ženskou vydržím pod jednou střechou, když ji každý večer nebudu mít u sebe.

Brooke se posadí, naleje si džus a snad poprvé, co ji znám, nemá co říct. Napije se, sklenici položí zpátky na bar, ale na mě se ani nepodívá. Fajn, musím začít.

,,Palačinky?" nabídnu jí své mistrovské dílo.

,,Rozhodně ne." To už zvedne hlavu a ušklíbne se.

,,Věděl jsem to, takže..." přisunu před ni talíř s vajíčky a slaninou.

,,Colson Riley mi chystá snídani? Není to pod tvou úroveň?" pohlédne na mě ještě víc zmateně.

,,Musíš ve všem vidět problém?" Řeknu a posadím se naproti ní.

Brooke se v jídle začne pomalu přehrabovat vidličkou.

,,Podívej, k tomu včerejšku..." začne a já jí musím hned skočit do řeči, než řekne něco, co mě znova odrovná.

,,O tom jsem s tebou chtěl mluvit..."

,,Fajn, udělal si snídani. Začni první." Pobídne mě.

,,Nejenom snídani. Dokonce jsem dodělal tvůj domácí úkol." Ukážu na nachystané krabice plné brownies. Brooke se chystá, že něco řekne, ale nepouštím ji ke slovu: ,,Takže. K tomu včerejšku. Nepopřeš, že to byl sakra dobrej sex!"

Brooke odloží vidličku a zasměje se: ,,Nepopírám. Kam tím míříš?"

,,Navrhuju z toho udělat tradici." Vypálím to na ni se sebevědomím, jako ještě nikdy.

,,Cože?" vykulí překvapeně oči. Tohle nejspíš nečekala.

,,Oba máme rádi sex. Očividně. Jelikož já už nemám náladu balit náhodný holky v baru a ty, kvůli své pracovní vytíženosti nemáš čas na nic, napadlo mě, že bychom si mohli vzájemně vypomáhat."

Chvilku je ticho. Brooke mě nepřestává sledovat přes přivřené oči.

,,To myslíš vážně?"

,,Smrtelně." Přikývnu s jistotou.

Brooke se začne smát a všechny moje naděje zadupe do země se slovy: ,,Tohle jsi prostě celej ty. Nač se snažit, když můžeš jenom zaklepat na dveře vedle tvýho pokoje, co?"

,,To znamená ano?" přejedu ji prosebným pohledem.

,,To znamená NE. To největší ne, jaký si dokážeš představit." Zvedne se od stolu a míří rovnou do koupelny. Než zmizí za dveřmi, dodá: ,,Ale vážně ti děkuju za to, co jsi pro mě udělal s těmi zákusky."

Můžu být větší idiot? V mé hlavě to znělo jako dokonalej plán. Zase tak dokonalej nebyl. Musím vypadnout do práce, dřív, než se tady zblázním.

Chci, abys mě chtělaKde žijí příběhy. Začni objevovat