Part Thirteen

326 5 0
                                    

Brooke

Že je čas na sex, jsem v hloubi duše věděla, už když se mě dotknul a já v ten moment zvlhla, jako kdyby mi v kalhotkách začaly přívalové deště. Colson mě líbá pomalu, jako by mě chtěl napínat co nejvíc, než se dočkám odnesení do jeho postele. Nejsem zrovna typ na líbací romantiku, ale s jeho jazykem v puse bych zde vydržela stát navěky. Přijde mi to jako tanec. A teď už ten tanec zrychluje a je víc a víc naléhavější. Kousnu ho do rtu a pobídnu ho: ,,Postel. Hned." Colson se jenom usměje a já si všimnu, že ret se mu začíná okamžitě zvětšovat, ale jeho kroky se mnou v náručí vedou přímo k němu do pokoje. I když jsem momentálně tak opilá Colsonem a představou toho, jak ho mám v sobě, nechci riskovat to, že se domů vrátí některý z našich spolubydlících.

Ještě po cestě se Colsonovi nějak podaří mi rozepnout moje šaty, pod které jsem si nevzala podprsenku. Šaty mi okamžitě sklouznou až k bokům a já už se k němu tisknu skoro nahá. ,,Na takový rande by si měla chodit častěji." Řekne mi do ucha, když mě pokládá na postel. ,,Zmlkni." Usměrním ho a přisaju se hned zpátky na jeho rty.

Šaty už mám dole a kalhotky jdou hned po nich. Colson mi vzdychne do úst a já mám co dělat, abych se neudělala jenom při pomyšlení na to, jak mě tenhle chlap vzrušuje. A jak já vzrušuju ho, jelikož i přes jeho kraťasy cítím na stehně, že je tvrdě připraven do akce. Líbá mě po celém hrudníku, až zůstane u mých bradavek, kterým se věnuje jazykem a já už nedokážu kontrolovat mé vzdychání.

,,Bože!" ulevím si nahlas mezi roztouženými vzdychy a ho to jenom pobídne k tomu, aby rukou pokračoval mezi moje nohy a dva prsty vyslal přímo do mé totálně mokré cesty k uspokojení. Prsty začíná nabírat na rychlosti a naše rty zase tančí ve společné melodii. Tohle dlouho nevydržím.

Orgasmus přijde po chvilce, co do mě strčil prsty a všechny moje vzdychy spokojenosti polykají naše polibky. Nějak se mi podaří vymanit z jeho sevření a rychle se posunu k jeho rozkroku. Stáhnu mu kraťasy a uvidím jeho velký penis, tvrdý jako kámen. Já nečekám a beru ho do pusy. Po chvilce olizování jeho špičky zvednu oči ke Colsonovu nádhernému obličeji: ,,Tričko dolů." Rozkážu a Colson okamžitě začne plnit moje přání. Tričko letí přes půlku pokoje a já už si beru jeho parťáka do pusy celého. Colson se hned zaboří zpátky do hromady polštářů, kterou má na posteli a nahlas oddechuje. Jeho ruce mi jemně přidržují hlavu, ale po necelé minutě mě pevně drží a zastavují od dalšího kouření: ,,Kotě, tohle už musí přestat, nebo se ti udělám do pusy a já si nepřeju nic víc, než se udělat, když jsem v tobě."

,,Kondom?"

,,Dneska se ptáš na kondom?"

Odpovím mu dalším olíznutím jeho chlouby.

,,Fajn! Fajn! Fajn! Vezmu si ho!" Colson mi odtáhne hlavu a zaloví v šuplíku, ze kterého vytáhne krabičku kondomů. Vezmu mu ji z ruky a rychle rozbalím jeden, který mu v mžiku navléknu. Sednu si obkročmo a rukou navedu jeho ptáka tam, kde má být. A ke mně přilétá další hejno motýlů. To první ještě neodletělo a teď jim přiletěli na pomoc k přesvědčování mých citů další kamarádíčci. Zítra mám zase o čem přemýšlet.

,,Zpomal kotě, nebo ti můj pták nestačí udělat dobře." Colson si mě stáhne zpátky na sebe a převalí se na mě. Pořád je ve mně. Pohladí mě po tváři a očima se vpíjí do těch mých. A já se jenom modlím k Bohu, protože třetí hejno čehosi, čemu všichni říkají motýlci, už nevydýchám. Jestli jsem si dneska myslela, že je špatný nápad, vyspat se s Marcusem, jak moc špatný nápad je, vyspat se s Colsonem?

,,Pokračuj." Zavrtím se a pobídnu jeho ptáka k akci.

Colson se ale nehýbe, stále visí na mých očích a hladí mě po tváři: ,,Jen chci, abys mě chtěla." Copak neví, jak moc ho chci? Protože já to vím až moc dobře a děsí mě to.

Chci, abys mě chtělaKde žijí příběhy. Začni objevovat