Brooke
,,Tati!" vykřiknu, když spatřím mého tátu, který zase vypadá jako z plakátu Rolling Stones. Rozeběhnu se přímo do jeho náruče. Pevně mě obejme a dá pusu do vlasů. Jo, v tenhle moment jsem pokaždé malá holčička. ,,Princezno, promiň, že jsme nepřijeli na Vánoce." Táta sklopí tvář. Má výčitky. ,,Neboj, už jsem vám vymyslela seznam věcí, které budou pouze ve vaší režii." Táta s Chrisem si vymění vyděšené pohledy. ,,Já to říkal, tati. Vraťme se až příští rok. Nééé, to ty si musel jet za svou dcerou, která z nás teď sedře kůži." Dám Chrisovi okamžitě pohlavek. ,,Hele, pořád jsem tvoje starší sestra." Táta jenom zakroutí hlavou a dá malý pohlavek nám oběma. ,,A já jsem pořád váš táta. Začněte se chovat alespoň trochu na svůj věk." Táta nasedne do auta, já vypláznu jazyk na Chrise a ten na mě ukáže zdvižený prostředníček. Sourozenecká láska nadevše.
Cesta ubíhá rychle, táta s Chrisem jsou přímo napěchovaní zážitky z jejich turné po evropských barech. ,,Řeknu ti, že ta ženská v Berlíně, ta mě fakt chtěla! Dokonce pak přelezla plot, jenom aby se dostala k naší dodávce!" Přesně to jsem čekala, jako obvykle všechny ženy touží po mém malém bratříčkovi. Kdo by se jim divil. Je to takový malý rockový andílek. ,,Takže skončila u tebe na hotelu?" zeptám se s ledovým klidem. Chris zakroutí hlavou: ,,Ne, si blázen? Byla pěkně šeredná." Táta ho hned usměrní: ,,Neexistuje šeredná žena, Chrisi. Každá žena je svým způsobem krásná, pokud použije ta správná líčidla." Jak mně tihle dva chlapi chyběli. ,,A jaký byly tvoje Vánoce u Rileyových?" Chris na mě zamrká a já mám sto chutí ho praštit. ,,Skvělý." Shrnu svoje svátky jedním slovem. ,,Jenom skvělý?" dotírá táta. ,,Jo." Přitakám. Chris vytáhne z kapsy iPhone a najede na Instagram. ,,Víš, v letadle byla nuda, tak jsem studoval Colsonovu rodinu. Jeho ségra je docela kost, jezdí za ním do New Yorku? Každopádně, jsem narazil i na Colsonovu mámu. Nechceš nám něco objasnit?" Chris mi ukáže na displeji fotku z vánoční slavnosti, kde zpívám s Colsonem. ,,Máš video? Rád bych vaše vystoupení viděl!" nadhodí nadšeně táta. ,,Proboha, Chrisi, děláš u FBI nebo co?" zakoulím očima a vrhnu na bratra naštvaný pohled. ,,Nicméně, bychom s tátou rádi věděli, proč si nám neřekla, že s Colsonem chodíš? Přímo tady pod vánoční fotkou Rileyovic rodiny je napsáno – moje budoucí snacha Brooke. Ještě, že máme paní Rileyovou a její Instagram, co si nezjistíme sami, to nevíme." Kopnu Chrisovi do sedačky, jak nejvíc dokážu, až mu vyletí iPhone z ruky. ,,Brooke, proboha! Kožený sedačky!" sjede mě hned táta a naklání se dozadu, aby se podíval, jestli zůstala sedačka jeho Range Roveru neporušená. Absolutně jsem nevěděla, že paní Rileyová k fotkám dopsala komentář. Proboha! Budoucí snacha Brooke. ,,Jasně, že spolu nechodíme. Ale Colsonova máma si to trošku myslí." Podotknu. ,,Trošku? Snad trošku hodně, ty budoucí snacho." Rozesměje se Chris. ,,Navíc, na téhle fotce z vás ta láska přímo tryská. Jenom když se na vás dívám, už slyším svatební pochod. Tamtamtadá, tamtamtadá." Chris zase začne mávat displejem jako smyslů zbavený. ,,Musíme zrovna teď probírat můj milostný život, do kterého vám, jen tak mezi námi, nic není?" okřiknu ho, protože kopání do sedačky mám zakázáno. ,,Jasně, že nemusíme. Na to máme Instagram Patricie Rileyové, aby nám z tvého milostného života, jak ty říkáš, nic neuniklo. O příchodu prvního vnoučete se nejspíš dozvím taky tam, viď?" Táta se rozesměje. ,,Přesně tak. A víš co? Už nás sleduje zpátky!" mrkne na mě Chris a mně už pomalu dochází trpělivost: ,,Mám takový pocit, že někdo zapomíná na své hříchy. Víte, jako třeba to, že jste mě nechali na Vánoce, které miluju ze všeho nejvíc na světě, doma samotnou." Připomenu jim. Oběma hned spadne úsměv z obličeje. Chris ze sebe hned vyhrkne: ,,Patricia Rileyová? Kdo to je? Znáš ji, tati?" trefa přímo do černého. Tohle jsem měla vytáhnout už při první otázce. Udělat ze sebe oběť vždycky zabere. ,,Cože? Blázníš? Nikoho takovýho neznám." Řekne táta, aniž by mu zacukaly koutky a dál sleduje cestu. ,,Fajn. Teď, když jsme si to vyjasnili... Chyběli jste mi. A jsem moc ráda, že jste přijeli alespoň na pár dní."
ČTEŠ
Chci, abys mě chtěla
Roman d'amourSpát se svým šéfem nikdy není dobrý nápad. Své o tom ví i Brooke Cooperová, která se kvůli prozrazení jejího románku musí vzdát svého pohodlného života. Začít úplně od začátku, v bytě se třemi spolubydlícími, z nichž jeden je namyšlený playboy, kter...