|19|

828 52 19
                                    

Г.Т Джънгкук

След малко тя излезна с тениската, беше много...Няма значение. Стоеше й хубаво, беше до средата на бедрата й. Как може човек да е толкова бял?

- Джънгкук, не ме зяпай!- каза тя ядосано.

- Аз...да...съжалявам...- казах аз и се почесах зад врата.

- Ти може да спиш тук, а аз ще легна долу, защото другите стаи не са направени!- обясних аз и тя се опули насреща.

- А, не! Моля те! Няма да спя тук, докато ти си долу на дивана. Това е твоята стая, аз ще спя долу!- каза тя в един дъх.

- Но...ти си ми гостенка, което значи, че е по-важно на теб да ти е удобно, отколкото на мен!- обясних аз и си взех шорти от гардероба.

- Но-

- Без "но" ти ще спиш тук!- казах аз, като повиших леко тон и тя кимна. Тръгнах да излизам от стаята, когато тя каза:

- Благодаря!- обърнах се и я погледнах учудено, беше забила поглед в краката си.

- За?- попитах аз объркано.

- За това, че ми купи шоколад, за това, че ми позволяваш да остана тук, въпреки...че не ме понасяш!- каза тя все още с наведена глава.

Не е вярно, че не те понасям...е може би...малко, но е по-добре от преди!

- Сладки сънища!- казах аз и излезнах от стаята, гледайки учуденото й изражение. Отново се засмях, без причина. Идиот! На какво се смееш?

Ударих се по челото и слезнах долу, сложих си шортите и си махнах тениската. Легнах на дивана и се опитах да заспя, но не можех...мисълта, че тя е в дома ми и спи в леглото ми...беше странно. Искам да видя как спи. Джънгкук, ти да не си психопат?!

Въртях се, но не можех да заспя, мина около 1 час. Станах и тръгнах към стаята, влезнах тихо и я видях. Беше прегърнала едната възглавница, косата й беше бъркотия върху чистото й лице.

Доближих се и отместих тази бъркотия от лицето й, седнах накрая на леглото и я погалих по челото.

Защо се държа така? Какво ми направи?

Огледах я, крака й беше върху една част от одеалото и тениската се беше вдигнала малко по-нагоре, отколкото трябва и се виждаше част от бедрото й. Дръпнах одеалото и я завих, поседях още малко и отново слезнах долу.

𝒯𝒽𝑒 𝒮𝒾𝓃𝑔𝑒𝓇 // 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now