——————————————————
~На следващия ден~
——————————————————
Г.Т Т/И
Събудих се в прегръдките на Джънгкук. Толкова е хубаво да съм близко до него. Погалих го по косата, а той хвана ръката ми и я целуна, след което я прегърна. Изкикотих се тихо и той притвори леко очичките си.
- Добро утро, малчо!- каза той и ме целуна по челото.
- Добро утро!- отвърнах аз и се усмихнах.
- Ще ставаш ли?- попитах го аз, а той измънка.
- Ммм! Няма да ставам и ти ще седиш при мен!- каза той и ме придърпа към себе си, като ме прегърна още по-силно. Опитах се да се измъкна, но той ме беше притиснал здраво до себе си.
- От мен не можеш да избягаш!- каза той със самодоволна усмивка.
- Така ли?- попитах аз предизвикателно и той повдигна вежда.
- Така!- каза той доволно. Джънгкук започна да ме целува нежно, след което аз седнах на мястото му и се надвесих над него.
- Не мисля, че е добра идея да седиш там!- каза той и аз се засмях. Станах от него и тръгнах надолу, за да направя закуска, но се сетих, че трябва да говоря с Йешим.
Звъннах й и обясних някои неща, не исках да изпадам в подробности, защото не знаех дали Джънгкук би искал някой да знае. Йешим не беше много съгласна, но нямаше какво да ми каже.
Започнах да правя закуската и усетих две ръце да се увиват около талията ми, след което усетих нежни целувки по врата си, които слизаха надолу и надолу.
Обърнах се назад и видях Джънгкук с усмивка на лице.
- Мирише хубаво!- каза той, като ме целуна.
- Гладен ли си?- попитах аз.
- Да, но не ми се яде от това!- каза той посочвайки чинията, а аз го погледнах въпросително.
- Искам да изям теб!- каза той и започна да ме хапе по врата. Изстенах тихо и той се засмя.
- Да ядем!- казах аз и той извъртя очи. Седнахме на масата и започнахме да се храним, не след дълго бяхме готови и аз започнах да раздигам масата.
Джънгкук ми помогна, след което се качи горе. Качих се след него и влезнах в стаята, видях го да седи на телефона, погледна ме и аз му се усмихнах.
YOU ARE READING
𝒯𝒽𝑒 𝒮𝒾𝓃𝑔𝑒𝓇 // 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЧетете и ще разберете! Имената ще са същите, като от предишната книга, поради простата причина, че не се сещам за нови имена, а и ще ги бъркам! 🪐Започната: 26/06/2020🪐 🪐Завършена: 18/09/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всич...