Г.Т Джънгкук
...тогава през вратата влезнаха Йешим и Юнги. Ние ги погледнахме перверзно и те се изчервиха.
- Ще тръгваме ли?- попита Юнги.
- Тръгваме!- каза Т/И и ме хвана за ръката, след което тръгнахме.
След малко вече бяхме в гаража и седнахме по местата си. Изчакахме и тези, които не бяха дошли, след което Техьонг стана от дивана и каза:
- Съгласни ли сте да идем на бар в събота?- попита той и всички се спогледахме.
- Защо не?- каза Миа и всички кимнаха.
- Решено е значи!- каза Техьонг с пръст сочещ към тавана.
- Искте ли да идем вкъщи и да правим нещо?- попитах аз.
- Защо не, но какво ще правим?- попита Джимин.
- Да играем на криеница!- извикаха момичетата, като се засмяха.
- Да тръгваме тогава!- казах аз и всички станахме.
Вървяхме като стадо крави, едните бяха назад, другите напред и викаха, като луди. Беше ми смешно, Т/И вървеше до Джин, Намджун, Хосок и Дияна, а аз я хванах за ръката и я дръпнах до себе си.
Хванах я за талията и я целунах.
- Какво?- попита тя усмихнато.
- Нищо...просто искам да си до мен!- казах аз и тя се засмя. Хванах я за ръката и продължихме да вървим. След малко бяхме пред вкъщи, влезнахме и всички седнаха на земята, за да се броим.
- Последният останал ще брои!- каза Миа и всички кимнахме.
Започнахме да се броим, накрая останахме аз и Техьонг и той загуби.- Техьонг ще брои!- извика Джин.
- Може да се криете навсякъде!- казах аз. Техьонг започна да брои и всички се разпръснаха. Хванах Т/И за ръката и я поведох към тавана.
- Къде отиваме?- попита ме тихо тя.
- На тавана, там има стая...за която само аз знам.- обясних й и тя кимна.
Вече бяхме на тавана, отидохме зад един от рафтовете и минахме през бялата врата, която се сливаше със стената.
- Защо имаш такава стая?- попита ме тя, като разглеждаше наоколо.
- Когато...исках да съм сам се заключвах тук. Има книги, игри, телевизор и тем подобни.- обясних й аз минавайки с пръст по края на дивана.
YOU ARE READING
𝒯𝒽𝑒 𝒮𝒾𝓃𝑔𝑒𝓇 // 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЧетете и ще разберете! Имената ще са същите, като от предишната книга, поради простата причина, че не се сещам за нови имена, а и ще ги бъркам! 🪐Започната: 26/06/2020🪐 🪐Завършена: 18/09/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всич...