Г.Т Джънгкук
- Знаеш ли кое не е нормално? Да...- щях да продължа, но не знаех как да й го кажа. Как да й кажа, че я харесвам, че съм луд по нея?
- Кое не е нормално...Джънгкук?- попита ме тя объркано.
Нищо не е нормално...и то заради теб...
Заради теб всичко в главата ми е каша и не знам какво да правя!- Не е нормално...да съм толкова луд по теб!- извиках аз и очите й се разшириха.
- Джънгкук, аз-
- Знам, че не ме харесваш! Просто исках да ти го кажа! Не мога да го държа в себе си повече! Но какво ли си въобразявам...аз се държах ужасно с теб, а сега очаквам ти-
- И аз те харесва!- прекъсна ме тя.
- Ти да....чакай какво?- попитах аз объркано.
- Харесвам те, но ме е страх, че ще ме нараниш и-
- Никога!- прекъснах я аз. Обвих ръцете си около кръста й и я прегърнах силно, без да се замисля за нищо. Исках да направя това много отдавна, но не ми стискаше.
Тя не осъзна какво става, но после си сложи главата на гърдите ми и отвърна на прегръдката.
Как да те нараня? Мен ме е страх да не направя нещо, с което ще те засегна, а ако те нараня...няма да си го простя...
- И сега-
- Сега си моя!- прекъснах я аз.
- Значи сме-
- Да!- прекъснах я отново аз.
Толкова си сладка!
- Ти да не каза, че си луд по мен?- попита тя, като се засмя.
Ах, че си хитра! Много знаеш...
- Много луд!- казах аз и я целунах по бузата.
- Влюбен съм в теб!- казах аз и тя се усмихна. Явно нямаше и тя да ми го каже. Вижда се, че й е притеснено.
- Искаш ли...да се върнем на басейна?- попита тя плахо. Явно не измисли какво друго да каже. Иска да смени темата.
- След като вече сме заедно, не! Знаеш ли как ревнувам, особено с тези бански, които си сложила!- казах аз и си прехапах долната устна, а тя се изчерви.
Сега си още по-сладка!
- Идиотите на басейна само те зяпаха!- казах аз ядосано и тя се засмя. Отпусна се!
YOU ARE READING
𝒯𝒽𝑒 𝒮𝒾𝓃𝑔𝑒𝓇 // 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЧетете и ще разберете! Имената ще са същите, като от предишната книга, поради простата причина, че не се сещам за нови имена, а и ще ги бъркам! 🪐Започната: 26/06/2020🪐 🪐Завършена: 18/09/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всич...