——————————————————
~На следващия ден~
——————————————————Г.Т Т/И
Събудих се и усетих нещо тежко на талията си, погледнах нагоре и видях лицето на Джънгкук на милиметри от моето, беше ме прегърнал и бях плътно до него, усетих ударите на сърцето му, биеше толкова спокойно.
Не съжалявам, че му казах да остане, мисля...че го харесвам, но не съм сигурна. Когато е до мен, сякаш пърхат пеперуди в стомаха ми и не мога да ги спра, коленете ми омекват и ме е страх, че ще кажа някоя тъпотия.
Погалих бузата му и той се размърда, затворих бързо очите си и се направих на заспала.
- Видях те!- прошепна ми той, а това ме накара да настръхна.
Как го правиш?
- Не се ли сърдиш, че сме толкова близо един до друг?- попитах го аз и той ме погледна объркано.
- Защо да се сърдя?- попита ме той.
Има толкова неща, които не разбирам в теб...
- Случката...след бара...знам какво съм направила и съжалявам...аз наистина, не съм била на себе си и-
- Не съжалявай! Вече няма нужда да съжаляваш!- прекъсна ме той, като премахна няколко кичура коса от лицето ми.
Какво искаш да кажеш с това? Не те разбирам и това ме влудява...
- Аз-
- Т/И, спиш ли?- прекъсна ме Йешим, чукайки по вратата. С Джънгкук се погледнахме стреснато и се зачудихме какво да правим.
- Бързо в банята!- казах аз, като посочих вратата. Той си взе дрехите и влезна в банята, но не затвори вратата изцяло. Аз станах и отключих, Йешим седеше с усмивка пред вратата, след което влезна в стаята.
- Добре ли си? Защо беше заключила?- започна да ми задава въпроси тя.
- Аз...щях да се къпя...и затова!- казах аз.
- Днес остани да си почиваш, не идвай в университета!- каза тя и аз кимнах.
- Защо още си с тази тениска, толкова ли ти харесва?- попита тя учудено, а аз не казах нищо. Знаех си, че Джънгкук едва се сдържа да не се пръсне от гордост в банята.
Харесва ми и то много...
- Добре, ти влез да се изкъпеш, а аз ще те изчакам, за да си поприказваме!- каза тя и седна на леглото. Ами сега? Отиде коня в реката! Какво ще правя? Как ще се изкъпя? Джънгкук е в банята!
YOU ARE READING
𝒯𝒽𝑒 𝒮𝒾𝓃𝑔𝑒𝓇 // 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЧетете и ще разберете! Имената ще са същите, като от предишната книга, поради простата причина, че не се сещам за нови имена, а и ще ги бъркам! 🪐Започната: 26/06/2020🪐 🪐Завършена: 18/09/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всич...