|21|

881 55 12
                                    

Г.Т Джънгкук

След като излезнахме тя тръгна на някъде, а аз след нея. Не искам да я оставям сама. Вървяхме и накрая бяхме пред онази сграда.

Тя се качи горе, а аз след нея и тръгна към парапета.

- Чакай! Какво правиш? Защо реагира така? Не им обръщай внимание!- казах аз и тя ме погледна в очите. Имах чувството, че всеки момент ще заплаче.

Моля те...не плачи!

- Знаеш ли защо реагирах така? Защото са прави!- каза тя ядосано.

- Какво имаш предвид?- попитах аз объркано.

- Прави са...За това, че ти не ме харесваше и ме избягваше! Какво ти стана, Джънгкук? Защо изведнъж се промени? Защо започна да ми говориш? Каза, че мога да остана у вас! Защо направи всичко това?- питаше ме тя и видях как няколко сълзи паднаха по бузата й.

- Защото...аз...искам да сме приятели!- казах аз. Дали ми повярва?

- Защо?- попита отново тя.

- Какво те накара да промениш мнението си за мен?- продължи тя. Аз ако знаех! Дори не знам защо искам да сме приятели!

- Нямаш отговор!- каза тя и се обърна, като тръгна към парапета. Аз я хвана за ръката и я дръпнах към себе си.

- Не знам какво ме накара да променя мисленето си, но знам, че е правилно!- казах аз, като я дръпнах още по-близо до себе си. Какво правя? Трябва да я пусна, но не мога! Защо не мога?

- Джънгкук, това не е отговор!- каза тя, като се отдръпна от мен и се обърна, като седна на парапета. Отидох и седнах до нея.

- Съжалявам! Просто не ми е лесно да общувам с хората. Искам да се опитам!- казах аз и тя ме погледна учудено.

- Джънгкук, аз съжалявам за това, което ти се е случило, но не ми беше приятно да ме избягваш и да не говориш с мен.- каза тя.

- Знам и сега искам да се променя! Утре...ще пея в кафето, искаш ли да дойдеш?- попитах аз и тя се замисли, след което се усмихна.

- С удоволствие!- отвърна тя.

- Благодаря!- казах аз и се усмихнах.

- Искаш ли да тръгваме, че стана студено?- попитах аз и тя кимна. Станахме и тръгнахме към вкъщи.

Вървяхме бавно по улиците в пълна тишина, започна да става студено и аз дадох якето си на нея. Тя ме погледна учудено и се усмихна леко.

𝒯𝒽𝑒 𝒮𝒾𝓃𝑔𝑒𝓇 // 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]Where stories live. Discover now