Г.Т Т/И
Прибрах се и се качих в стаята си, седнах на леглото и се зачудих, какво е станало. Дори не знам, защо съм разстроена.
Защо ми каза...всички тези неща? Не си ли се замислял, че думите ти пронизват, като нож...
Излегнах се на леглото, имах нужда от още сън, но ако можех да заспя. Мислите ми не напускаха главата ми. Какво толкова съм направила? Както съм си мислех и съм заспала.
——————————————————
~Skip time~
——————————————————Събудих се и слезнах долу. Видях Йешим и Юнги да ядат, седнах до тях и Йешим ме погледна лошо.
- Какво ти е на главата?- попита ме тя.
- И аз не знам, а единственият човек, който знае не иска да говори с мен.- казах аз и наведох глава, като я подпрях в масата. Усетих някой да ме гали по гърба, обърнах се и видях Йешим да ми се усмихва леко.
- За Джънгкук...ли говориш?- попита Юнги и аз кимнах с глава.
- Защо не иска да говори с теб?- попита Йешим.
- Не знам, дори не помня какво стана вчера. Защо не иска да ми говори, какво съм направила?- казах аз с треперещ глас и Йешим ме прегърна.
- Не се натъжавай, той си е такъв! Последно време, не може да говори нормално.- каза Юнги.
- Заради това момиче, нали?!- казах аз и Юнги ме погледна стреснато.
- Знаех си! Какво толкова му е направила, че сега си го изкарва на мен?!- извиках аз и те се стреснаха.
- Казах ти, че само Джънгкук може да отговори на тези въпроси! Нито аз, нито накой друг от групата може да се меси!- каза Юнги раздразнено.
- Съжалявам...Юнги, но мисля, че ако сега...Ти беше на мое място, щеше да мислиш по същият начин! Защото в момента не знам...какво съм направила и ми е гадно. Ако съм направила нещо грешно, бих искала да знам, а той просто ме изгони от тях.- извиках аз ядосано и станах от масата, като излезнах навън.
Разхождах се. Мисля, че минаха няколко часа, но не смеех да вдигна телефона си, защото знаех какво ще стане. " Къде си? Няма ли да се прибереш?" и подобни.
Какво толкова ти сторих? Защо ме мразиш?
Г.Т Джънгкук
YOU ARE READING
𝒯𝒽𝑒 𝒮𝒾𝓃𝑔𝑒𝓇 // 𝒥.𝒥𝒦 [ЗАВЪРШЕНА]
FanfictionЧетете и ще разберете! Имената ще са същите, като от предишната книга, поради простата причина, че не се сещам за нови имена, а и ще ги бъркам! 🪐Започната: 26/06/2020🪐 🪐Завършена: 18/09/2020🪐 ~Предварително се извинявам за всич...