şarkıyla okuyun, biterse baştan sarın, hikayede şarkıya ait sözler bulunmakta, iyi okumalaar :))
düşünememek.
olayların sadece gözünün önünden akıp gitmesi.
doktor boşu boşuna konuşuyordu, çocuklar onunla kavga ederken, dikkatsizce yoğun bakım ünitesinden çıkan hemşirenin açtığı kapıya baktım. oraya doğru ilerlerken, doktorun ve çocukların beni umursamadığına emindim. koridorda ilerlerken, teker teker kapılardan geçiyordum. koşarak ilerliyor, gözyaşlarımın gözlerimden süzülmesine izin veriyordum.
karşıma çıkan ölüm sesleri, büyük oda olduğunda kalbim büyük bir boşluktaydı. acı çekiyordum, daha yeni onu sevdiğimi anladığım çocuk ölüyordu.
belki de ölmüştü.
açık kapıdan içeri girdiğimde bütün gözler üzerime döndü fakat calum'un etrafında dolanan insanlar, ölüm haberini veren sesle ona döndüler ve işleri neyse ona döndüler. bir hemşirenin bana doğru gelişini umursamadım ve iki yatağın olduğu büyük odada makinelere bağlı esmere baktım.
melek gibiydi. ölen bir melek gibiydi. sabah karşımda bulmak istediğim bir melek gibiydi. her an karşımda olmasını istediğim bir melek gibiydi. sıcak elleriyle soğuk ellerimi sarmasını istediğim bir melek gibiydi. kaslı kollarıyla belimi tutup kendine çekmesini istediğim bir melekti. öptüğü her yer uyuşana dek öpmesini, sözleri kulağımda yer edinene kadar 'tessa' diye mırıldanmasını istediğim bir melekti.
ve o melek yükseliyordu.
Tanrı bencildi. onu yanına almak istediği için bencildi. benim yanımda tutmaya izin vermediği için bencildi. kusursuz yüzünü benden uzaklaştırdığı için bencildi. onun bu kadar erken gitmesine izin verdiği için acımasızdı.
dahaca onu kendime bile aşık edememiştim, kendime bağlayamamış, aşk dolu sözlerinin dolgun dudakları arasından dökülmesini seyredememiştim. o dahaca tam anlamıyla benim olamamışken gitmesine izin veremezdim. ben bencil değildim, evet belki de öyleydim çünkü onu paylaşmamak konusunda ısrarcıydım.
beni tutan hemşire veya doktorları itip calum'un yanına gittim. üzerindeki örtüyü kaldırdım. esmer teni bembeyaz olmuştu. ellerim titrerken adını sayıklıyordum. gözleri kapalıydı, büyük ekranda sadece düz yeşil bir çizgi vardı.
we started losing light
ışığı kaybetmeye başladık
yanıma gelen hemşirenin ellerinden tuttum ve eldivenini çıkardım. kız şaşkınlıkla bana bakarken ona üzgünce gülümsedim. ellerim belki de temiz değildi, pekala temizlik delisi değildim ama onun sağlığı için villa bile temizlerdim.
boğazımdan hıçkırık yükselirken, etraftaki doktorları umursamıyordum bile. öylece hatırlamadığım bir yerden öğrendiğim kalp masajı pozisyonunu ellerimle aldım. basıncı kalbine uygularken, kalbinin atmıyor olduğunu hissediyordum ve bu beni dahada hırslandırıyordu. kalbi atmalıydı, bana kötü davransa bile hayata geri dönmeliydi.
onsuz ne yapacağımı bilmiyordum çünkü.
ve milyonlarca duygusal şarkının, çikolatanın, veya da hiçbir şeyin beni kurtarmayacağına emindim.
you're all i need
tek ihtiyacım sensin
ne kadar sürdüğünü bilmiyordum ama düz yeşil çizgi geri gelirken gözyaşlarımın arasından gülümsedim ve 'yaşıyor' nidalarımı atmaya başladım. tek ihtiyacım olan şey geri dönmüştü. 'artık yeter küçük hanım' ve 'vay canına' gibi kelimeler duyarken deli gibi gülüyordum ama gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum.
you look so aliveçok canlı duruyorsun
geri çekildim ve calum'a son kez bakıp yoğun bakımdan çıktım ve kapılardan geçip çocukların olduğu koridora çıktım. hepsi yüzümdeki gülümsemeye ağlayarak bakarken, hıçkırdım.
"yaşıyor," diye bağırdım. hepsinin hareketleri durdu ve bana şaşkınlıkla bana bakmaya başladılar. kendini toparlayan michael olduğunda bağırarak bana doğru koşmaya başladı. kollarımı açtığımda gülerek sarıldı ve ardından ashton, ardından da luke. "lanet olasıca yüzünü kapamışlardı michael, kötüydü, çok kötü."
bir şeylere hiçbir zaman umut bağlamayı öğrenmemiştim. umut etmek benim için geride kalmıştı belki de. ama bugün bir şeyleri öğreniyordum, calum'a değil umudumu, bütün ömrümü bile bağlayabilirdim.
i'm falling for you
sana aşık oluyorum
+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+
destekleriniz için hepinize teşekkür ederim, ithaf isteyen söyleyebilir ve mesaj atabilir :)
yorumlarınız için teşekkür ederim, geçenki bölüm calum öldüğünde hepinizin yorumlarınızı okudum, cevap verememiş olabilirim üzgünüm
hikaye tam olarak oturuyor ve ben bundan çok mutluyum.
yeni bir michael hikayesine başladım. adı sex player, bakarsanız sevinirim *utanan maymun*
vote yorum teşekkürleeerererer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Clouds △ 5 Seconds Of Summer △ Completed
Fanfiction"giderken arkasında bıraktığı sadece bir avuç toz bulutuydu."