[Zawgyi]
Memory 🐉💫🐼အပိုင္း (28) Schemer
" လူ႔စိတ္ဆိုတာ ဆန္းၾကယ္သားပဲ... မင္းက ပိုေတာင္ထူးဆန္းေသးတယ္... Jiyong "
" မသိရင္ ကမာၻေပၚမွာ ငါတစ္ေယာက္တည္း ထူးဆန္းေနတယ္လို႔ ထင္ေနတာလားကြ Min Ho..."
" အခုပဲၾကည့္ေလ... မင္းက Seungriကို ခ်စ္ခဲ့ဖူးတယ္ဆိုတဲ့ ခံစားခ်က္ကို မင္းကိုယ္တိုင္ဝန္ခံလိုက္ေတာ့ စိတ္ေပါ့ပါးသြားရတယ္မလား... ေနာက္ၿပီး... Victoryနဲ႔ မခြဲခြာခ်င္ဘူး... သူက မင္းနဲ႔ အေဝးႀကီး အလွမ္းကြာေနရင္ေတာင္ ဆက္ခ်စ္ေနမယ္လို႔ ေတြးလိုက္ေတာ့ စိတ္ခ်မ္းသာသြား ရျပန္ေရာေလ..."
" အေဝးႀကီး အလွမ္းကြာတာ မဟုတ္ရပါဘူးကြာ... သူေနတဲ့ေနရာကို ငါ လိုက္သြားလို႔ မရႏိုင္တာပဲ ရွိတာပါ..."
" ဟုတ္ပါၿပီ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အခု မင္းစိတ္က လန္းလန္းဆန္းဆန္းျဖစ္လာၿပီဆိုေတာ့ မင္းခ်စ္သူေလးနဲ႔ ငါ့ကို ဘယ္ေတာ့မိတ္ဆက္ေပးမွာလဲ..."
" မင္းလို လူရႈပ္နဲ႔... မိတ္ဆက္ေပးစရာလား..."
" ဟား... မင္းေကာင္ေလး ငါ့ကို ေႂကြသြားမွာ စိတ္ပူေနတာမလား..."
" ခ်ီးထုပ္... အဲလိုမ်ိဳး စိတ္ပူစရာကို မရွိတာ... ငါ့ကေလးေလးက အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းလို႔ မင္းသာ လာမငမ္းနဲ႔..."
" အဲဒါေတာ့ ကတိမေပးႏိုင္ဘူး... Seungriနဲ႔႐ုပ္ဆင္တယ္... ဆံပင္ ေငြမွင္ေရာင္ေလးနဲ႔... ေနာက္ၿပီး ဝတ္တာစားတာ စတိုင္လ္က်တယ္ ဝိုး...ငါ့အႀကိဳက္ပဲ... "
" ေခြးေကာင္ မေျပးနဲ႔ ဒီကိုလာစမ္း ငါ့လက္စာမိမယ္..."
Jiyong ရွဴးရွဴးရွဲရွဲျဖင့္ ေဒါသထြက္ကာ စေနာက္လ်က္ ပတ္ေျပးေနေသာ Min Hoကို လိုက္ဖမ္းေနေတာ့မွ Min Ho မွာ မိမိသူငယ္ခ်င္းဧ။္ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ေလွ်ာ့က်သြားသည္မို႔ ယခုမွ သူ႔အတြက္ စိတ္သက္သာရာရေတာ့သည္။
ျစကၤန္ေကာ္ရီဒါတေလွ်ာက္ ပတ္ေျပးေနေသာ Min Ho ကို အခန္းထဲမွ ထြက္လာေသာ Top က လွမ္းတားလိုက္ရင္း...
" ကေလးေတြလားကြ... စခန္းထဲမွာ ပတ္ေျပးေနၾကတာ.."
Jiyongနဲ႔ Min Hoတို႔မွာ ခပ္တည္တည္ျဖင့္ ေျပာေနေသာ Top ေၾကာင့္ ႐ုတ္တရက္ ရပ္တန႔္သြားမိၾကဧ။္။