Tu noc jsem strávila s Berlínem. Vlastně Andresem. Ale Andres to byl jenom pro mě.
Byli jsme spolu sami celou noc.
Andresovi polibky mi daly zapomenout na celou loupež. Zapomněla jsem i na jeho jízlivost a všechno špatné, co se mezi námi stalo. Dokonce i na Profesorův jasný rozkaz nenavazovat mezi sebou vztahy, který mi byl až doteď svatý.
Nemluvily jsme. Užívali jsme si přítomnost toho druhého.
Schoulení v objetí jsme oba usínali na pohovce. Andres mě hladil po vlasech, dokud jsem nepropadla spánku.
...........
Probudila jsem se až ráno. Andres byl pryč a u stolu seděl Rio a popíjel kávu.
„Dobré ráno." Pozdravil mě.
„Dobré." Zívla jsem a protáhla se.
„Spala jsi dlouho, je už skoro poledne."
„Cože, to si děláš srandu! Proč mě někdo nevzbudil."
„Byly tady jisté komplikace...."
„Jaké?"
Rio mlčel.
„Rio. Co se stalo? Jsou všichni v pořádku?" vyzvídala jsem.
„Tokio a Berlín měli mezi sebou roztržku." Začal nakonec Rio.
„Co se stalo?"Srdce mi bušilo.
Andresi... Co jsi udělal? Jsi v pořádku? Teď o tebe nechci přijít, ne teď, když jsme se usmířili...
„Víš, jak jsi předtím mluvila s Nairobi, že by bylo lepší změnit velení. A že by měla velet Tokio?"
„Ano?"
„Tak se to stalo."
Panebože!
„Co je s Berlínem? Co s ním Tokio udělala?" začal jsem na Ria křičet.
„Klid. Uklidni se." Rio mě chytil za ramena a zatřepal semnou.
„Berlín je trochu zmlácený, ale jinak v pořádku. Nechali jsme ho svázaného v koupelně. Tam teď nebude zavázet a pak promyslíme, co s ním dál."
„A co na to Profesor? Určitě s tím nesouhlasil! Tokio není vhodná osoba pro velení."
Musím mluvit s Berlínem. Musím ho vidět.
„Klid. Všechno vyřešíme. Tokio je sice trochu bláznivá, ale myslím, že to zvládne."
„Jdu za ním." Oznámila jsem Riovi.
„Co? Proč?" díval se na mě překvapeně.
Jeho překvapenost mi prozradila, že nemá ani za mák tušení, že jsme byli s Berlínem celou noc sami. A to je dobře. Snad o tom neví ani ostatní...
„Prostě se ho potřebuju na něco zeptat."
„Tak fajn. Ale žádné blbosti. Nebo tě tam budeme muset přivázat taky. Stačí, že Moskva, Oslo a Helsinky s námi nesouhlasí. Nechci tady mít dva válečné tábory... Je v pánské umývárně ve třetím patře."
..........
Vyšla jsem z kanceláře a rychlým krokem jsem si to namířila rovnou do umývárny. Po cestě jsem narazila jenom na Helsinky, který mířil stejným směrem.
Podle Ria je Helsinky na straně Berlína. To je dobré vědět. Mohl by být případně mým spojencem, kdybych musela zasáhnout.
Otevřela jsem prudce dveře umývárny a málem omdlela. Tokio držela Berlínovi zbraň u hlavy........
ČTEŠ
Všechno je možné
FanfictionFan fikce ze seriálu La Casa de Papel (Money heist/ Papírový dům) s mojí postavou Dublin, kterou najme Profesor jako profíka na zjišťování informací. Dublin se kolektivu dokáže přizpůsobit, ale dokáže také dodržet jedno z důležitých pravidel a to "ž...