Heyy ik heb de naam van mijn derde boek verandert naar forbidden love ter info love u xxx
************************************"Wauw.. hoeveel info bevatten deze boeken."
„Meer dan jij in je hele leven zult weten. Alice, hier staat een fortuin aan boeken!"
"Niet overdrijven Amber."
Ze fixeerden zich weer op hun boeken en gingen verder met lezen. In mijn boek las ik dat de draak zich in een grot bevond en alleen wakker zou worden door Poseidon's dochter of door de veer des veren. Die lang geleden opgebrand is. Ons plan was om de draak te zoeken en dan mee tenemen, zo zou hij wakker worden als het meisje hem aanraakte. Ik was bijna op het einde van het boek en gaf de moed al redelijk op. Toen ik de laatste pagina omgedraaid had merkte ik iets raars. Hij was dikker en de achterkant was geel, bruin achtig. Het waren 2 pagina's die tegen elkaar geplakt waren. Ik scheurde ze lichtjes los en nam de bruine bladzijde. Amber en Alice vonden ook zo een bladzijde. Samen vonden we zo drie delen van een kaart. We hadden er zo te zien nog 2 nodig. Want het was een nogal groot vlak en er pasten 2 blaren papier in. We hadden geen flauw idee waar we moesten zoeken dus we gingen naar de pilaar.
Kaart naar de laatste draak op aard.Er begon meteen een dun boekje op te lichten. Ze bogen alle twee over mij heen en ik las voor.
De kaart naar de laatste draak op aard is in 5 stukken gescheurd. De eerste 3 delen liggen hier in de bibliotheek verscholen, de andere 2 zijn verstopt in dit bos. Zoek niet te ver maar kijk wel verder als je neus. De delen zullen vanzelf naar jullie toekomen...Er stond nog iets achter maar dat is onleesbaar. Zo stond het er: A.s J...ie h.. ..a.d.g z.j.! Over onleesbaarheid gesproken. (Degene die dat zinnetje kan vertalen zal een personage in mijn boek krijgen. Je mag zelf kiezen hoe en wat. Succes!)
„Dus, wat nu. Gaan we zoeken in het bos?"
"Dat bos, is kilometers groot!"
„Dat kan ik toch niet weten!"
'Stop nu eens met jullie gekibbel!'
Het werd meteen stil. Ze keken mij met grote ogen aan.
"E..ee...een mo..oo..monster!"
Ik draaide mij om en en zag een lelijk monster naar ons kijken. Ik pakte razendsnel mijn boog en richtte... waa...iiissss... zeeee..?
"Weten we niet!"
We vielen aan en schoten de ene pijl na de andere naar hem toe, maar dat werkte niet. We gooide messen maar dat werkte ook niet. Amber gooide bliksem naar hem toe en dat hielp een beetje. We raakten uitgeput maar bleven vechten. Ik werd woest en gooide een steen. Ik wees nog effe naar het monster en er schoot nog een dikke steen erachter aan. En keek verbaast naar mijn handen, ik kreeg een gemene grijns op mijn gezicht en keek hem grijnzend aan. Ik maakte een reuze magmasteen en gooide die naar hem toe. Het monster smolt gewoon weg en wij, wel wij lagen hijgend op de grond. Het monster was weg, en wij hadden nu wel genoeg monsters gezien. We besloten om een dagje naar Walibie te gaan. Morgen natuurlijk, het was al avond. We bleven bij Alice slapen en hadden veel lol. De volgende ochtend stonden we al vroeg op, we hadden er echt zin. Na een heerlijk ontbijt gingen we naar het treinstation, waar we nog een warme choco kochten. We waren veel te vroeg. Na een half uurtje kwam de trein eindelijk aan, niet te zeggen dat hij leeg was. We hadden met moeite nog een plaats voor 3 personen bemachtigd. Tijdens de treinreis praten we over koetjes en kalfjes. Op een bepaald moment ging het over liefde. Amber was met Emile en dat was allemaal rozengeur en maneschijn. Alice was met Marco en dat was rozenblaadjes en zonneschijn. Ze vroegen hoe het met mij zat, maar ik moest ze teleurstellen want ik was op niemand. Toen waren we koppels aan het maken en even later kwamen we aan. We stapten uit de trein en waren klaar voor een dagje Walibie!!! De kaartjes hadden we gisteren avond al gekocht dus binnen komen was geen probleem. Er waren ook weinig mensen dus konden we overal snel in. Via de Vampire richting Weerwolf en Daltons daarna. We hadden veel plezier, door alle grappen van Alice. s'Middags gingen we vroeg eten want dan konden we in de attracties als alle anderen eten. We namen alle 3 frieten met een hamburger special. Toen we klaar waren spurten we naar de boomstammen. We lachten om Amber die op de verkeerde plek zat en dus helemaal nat werd. Op het einde stapten we uit en ik was nog altijd aan het nahikken van het lachen. Amber keek grijnzend naar mij en liep weg, wij volgde haar en vonden haar aanvertellen de vijver. Ze keek gemeen en zodra ik dichterbij kwam gooide ze water over mij. Nu was Alice aan het lachen, we pakte haar terug en uiteindelijk hielden we een watergevecht, we waren allemaal kletsnat. Toen we terug naar de attracties liepen hoorde we mensen schreeuwen, monsters!
~~
We sprongen de bosjes in en deden onze mantels aan. We liepen naar het monster toe en zagen dat het een soort dino was. Een t-rex of zoiets. We keken verbaasd maar bekwamen snel, we gingen in de aanval. We hakten uiteindelijk zijn kop af en dachten dat het gedaan was toen we een ijselijk gegil hoorde. We keken omhoog en zagen een Wyvern! Dat was een soort reuze salamander met vleugels. Alle mensen keken omhoog en sommige versteenden, vele anderen schreeuwden en liepen alle kanten op. We schoten pijlen en gooide messen, niks. Uiteindelijk gooide ik een vuurbal naar Amber toe en zij maakte er een reuze bliksemflits van we gooide hem naar de wyvern toe en hij vergastte. Voor dat hij verdween wilde hij nog iets zeggen maar ik gooide al een steen tegen zijne flikker. Hij verdween en wij keken naar alle mensen die versteend waren.
"Zijn ze dood?"
Ik legde mijn hand op een steen en luisterde. „Neen, ze leven nog."
"Oef, gelukkig. Hoe?"
Ik concentreerde mij, want ik had ergens gelezen dat ik met mijn vuur mensen kon genezen, het standbeeld begon te barsten en aangemoedigd door dat ging ik verder. Op een bepaald moment brak de steen open en verscheen een mens. Het was gelukt! Ik liep naar de anderen toe en deed datzelfde. Uiteindelijk was iedereen weer normaal en konden wij weg gaan. We liepen naar Alice toe en staken onze capes weg. De terugreis duurde lang en was saai want er waren geen plaatsen voor 3 meer, alleen 3 plaatsen voor 1 dus we zaten niet bij elkaar.
************************************
Heeyyyyy... nieuw deeltje....
Luf u all xxxxxxx
JE LEEST
DragonBlood
Aventura"Waar ben ik? Hallo??" Ik begin te rennen overal rond mij is het zwart, zwart als de nacht. "Hallo? Is daar iemand?!?" Nog sneller begin ik te rennen, de tranen in mijn ogen negerend, dan struikel ik en val. Ik blijf maar vallen... de diepte in. Een...