Amber deed haar kap af en zei: "Ik ben het, Amber."
"Amber, hoe kan dat? En wie is dat andere meisje, Alys of zoiets."
"Hmm.. Alys, ga je het zeggen?"
"Neen. Ik wil onbekend blijven." En ik vluchtte de boomhut uit, ik hoorde hun nog lieve woordjes tegen elkaar zeggen. Ik trok me er niks van aan. Na een uurtje gelopen te hebben veranderde ik terug van kleren en liep verder. Na weer 10 minuutjes (gok ik) stond ik stil. Ik wist echt niet waar ik was, maar ik vond het wel prachtig. Zo'n grote waterval liep over de rotsen naar beneden en monde uit in een betoverend meer. Achter de waterval ontdekte ik een grot, zo een hele grote. In de grot stond een zetel die al jaren niet meer gebruikt was met fleurige kussens. Er was ook een tv, een bed en natuurlijk een lamp. Toen ik verder wandelde en door een grote deur ging zag ik een enorme bibliotheek, het was prachtig! Ik zocht naar een stoffer om alles af te stoffen, na 5 minuutjes was alles weer schoon. Ik bedacht me opeens dat ik wel erg lang weg bleef en ging weg, maar wel vastbesloten om terug te keren.
"Waar was je?" Vroeg Amber toen ik terug thuis was.
"Een wandeling gaan maken door het bos."
"Maar goed dat je terug bent."
"Waarom?"
"Omdat de klas had afgesproken om samen naar de film te gaan na school en school begint binnen 5 minuten."
"Wat!!"
Ik greep mijn boekentas en liepen samen naar school. We kwamen juist optijd aan, dat deed me denken aan de eerste schooldag een maand geleden. We moesten naar de theaterzaal van de school want de rollen zouden bekent worden gemaakt.
De rol van Romeo gaat naar Jayce. Jayce keek echt gelukkig alsof hij een wedstrijd gewonnen. En de rol van Julia gaat naar Amber. Amber begin te juichen. En Anoua... die begon te mokken. Ik was echt superblij voor haar. Ik deed de speciale effects wat ik fantastisch vond. Ik mocht ook de kleding doen dus.. ik was echt blij. Anoua was figurante geworden en was super woest. Na school gingen we naar de film, we gingen kijken naar alle 3 de Hobbits na elkaar. In 3D super! Na de film gingen wij naar buiten toen er voor de cinemazaal een monster verscheen. Ik en Amber hadden het al eerder opgemerkt en waren dan vroeger 'vertrokken'.
We verschenen zoals altijd uit de bosjes. En namen onze wapens, toen Amber haar messen niet door de huid boorden gooide ze bliksemschichten naar het monster toe wat meer effect had. Mijn pijlen gingen er daar aan tegen gemakkelijk door, alsof het voor express gedaan hebben. Toen pijlen er niet meer door gingen nam ik mijn zwaarden en begon daarmee te slaan. Toen hij Amber raakte werd ik woest. Rond mij vlogen stenen en waterstromen, vuurstralen en windvlagen, ze gingen allemaal tegelijk naar het monster toe en het monster verdween. Zoals POEF weg. Ik en Amber liepen terug naar de boomhut en veranderd weer.
"Kom snel naar huis." Riep ik en we sprinten naar huis. Toen we thuis waren kwam Jayce aangerend.
"Mag ik effen alleen met Amber spreken?"
"Natuurlijk." Ik liep weg en ging in de kamer ernaast zitten. Maar ik hoorde toch de vragen.
"Hoe komt het dat jullie krachten hebben?"
"Ehhh... wij zij Half-Blooden. Dat zijn half goden, ik ben de dochter van Zeus."
"waauuuuwwwwcchhh!!"
Ze barsten in lachen uit. Ik kwam terug binnen.
"Kunnen jullie nar boven gaan? Ik wil tv kijken."
"We kijken mee, welke film ga je kijken?"
"The Sound of Music is erop."
"Oohh ik hou van die musical!!"
"Weet ik toch Amber."
We keken dus samen naar de film. Toen het 11 uur was ging Jayce naar huis en gingen wij slapen. Amber verontschuldigde zich toen ze het vertelde van dat half-Blooden gedoe. Ik vond het niet erg zolang ze mij niet verraadde.
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Heeyyy, Srry voor dit korte stukje maar ik was inspiratie loos. En... en wat eigenlijk? Ik weet nooit echt wat ik Ier moet schrijven.
Luf u ♡♥♡♥
JE LEEST
DragonBlood
Pertualangan"Waar ben ik? Hallo??" Ik begin te rennen overal rond mij is het zwart, zwart als de nacht. "Hallo? Is daar iemand?!?" Nog sneller begin ik te rennen, de tranen in mijn ogen negerend, dan struikel ik en val. Ik blijf maar vallen... de diepte in. Een...